Rekonštrukcia MK Štúrova ul. v Piešťanoch

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia MK Štúrova ul. v Piešťanoch
Kód zákazky: 2996/2024/OIaMM/56204
Kód oznámenia: 15131 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45233120-6
Predpokladaná hodnota: 450 133,38 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 10.7.2024 12:00
Vyhlásenie: 20.6.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Piešťany
Adresa: Nám. SNP
92145 Piešťany
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Nám. SNP Piešťany 92145 Slovensko Štúrova ulica v Piešťanoch: Stav katastra registra C: p. č. 6329, 6330, 897/1 v k.ú. Piešťany
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je rekonštrukcia MK Štúrova ul. v Piešťanoch v zmysle projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie s rozpracovanosťou pre realizáciu stavby pod názvom „Rekonštrukcia MK Štúrova ul. v Piešťanoch“, ktorú vypracoval Ing. Chmelo Stanislav-SDI, autorizovaný inžinier a kol., registračné číslo: 0406*A*2-1, Hviezdoslavova 43, 921 01 Piešťany s dátumom spracovania apríl/2018, revízia november/2023 (ďalej len „PD“). Stavba sa delí na stavebné objekty: SO 01 Komunikácia (vrátane odvodnenia komunikačných plôch) SO 02 Chodníky SO 03 Sadové úpravy SO 04 Osvetlenie priechodu pre peších Rekonštrukcia verejného osvetlenia (na základe VV)

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Piešťany

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1295971
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Piešťany (ID: 92670)
  • Zákazka: Rekonštrukcia MK Štúrova ul. v Piešťanoch (ID: 509034)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 03d68df8-c60a-4d66-a253-b2d923a93621
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Piešťany
  • IČO: 00612031
  • DIČ: 2020537893
  • Adresa
  • Ulica: Nám. SNP
  • Číslo: 3
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92145
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ingrid.lickova@piestany.sk
  • Telefónne číslo: +421949007402
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Piešťany)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6581
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2996/2024/OIaMM/56204
  • Názov: Rekonštrukcia MK Štúrova ul. v Piešťanoch
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia MK Štúrova ul. v Piešťanoch v zmysle projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie s rozpracovanosťou pre realizáciu stavby pod názvom „Rekonštrukcia MK Štúrova ul. v Piešťanoch“, ktorú vypracoval Ing. Chmelo Stanislav-SDI, autorizovaný inžinier a kol., registračné číslo: 0406*A*2-1, Hviezdoslavova 43, 921 01 Piešťany s dátumom spracovania apríl/2018, revízia november/2023 (ďalej len „PD“). Stavba sa delí na stavebné objekty: SO 01 Komunikácia (vrátane odvodnenia komunikačných plôch) SO 02 Chodníky SO 03 Sadové úpravy SO 04 Osvetlenie priechodu pre peších Rekonštrukcia verejného osvetlenia (na základe VV)
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 450 133.38
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na výstavbe ciest
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45112000, 45233220, 45233320, 45233161, 45233222, 45233162, 45233290, 45231300, 45233221, 45316110, 45314310
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Štúrova
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Štúrova ulica v Piešťanoch: Stav katastra registra C: p. č. 6329, 6330, 897/1 v k.ú. Piešťany
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 112 ods. 5 písm. a) a podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f)zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov(ďalej len "zákon o VO"), predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4, 5 zákona o VO. - podľa § 112 ods. 5 písm. b) a podľa § 32 ods. 1 písm. a) až d) zákona o VO predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a) až d), resp. ods. 4, 5 zákona o VO. V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon proti byrokracii) ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike: 1./ nie je povinná predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 112 ods. 5 písm. a) a podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO, ak je zapísaný v Registri právnických osôb. 2./ nie je povinná predkladať výpis z registra trestov fyzickej osoby podľa § 112 ods. 5 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO, ak poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby (podľa vzoru súhlasu, ktorý je súčasťou súťažných podkladov). 3./ nie je povinná predkladať výpis z registra trestov právnickej osoby § 112 ods. 5 písm. b) a podľa §32 ods. 2 písm. a) zákona o VO, ak poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov právnickej osoby. Bezúhonnosť právnickej osoby verejný obstarávateľ posúdi v zmysle § 10 a § 10a zákona č.330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov - za výpis z registra trestov právnickej osoby sa považuje aj zoznam právoplatne odsúdených právnických osôb, ktorý je zverejnený na webovom sídle Generálnej prokuratúry SR a verejný obstarávateľ si overí bezúhonnosť právnickej osoby aj týmto spôsobom. 4./ nie je povinná predkladať potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 112 ods. 5 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. b) zákona o VO. 5./ nie je povinná predkladať potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 112 ods. 5 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. c) zákona o VO. 6./ nie je povinná predkladať potvrdenie príslušného súdu podľa § 112 ods. 5 písm. b) a podľa § 32 ods. písm. d) zákona o VO. 7./ Podľa § 1 ods. 7 zákona proti byrokracii, ak z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov podľa § 1 odsekov 3 a 4 zákona proti byrokracii v rozsahu zdrojových registrov bezodkladne, orgány verejnej moci a právnické osoby podľa odseku 5 zákona proti byrokracii ( t. z. verejný obstarávateľ) sú oprávnené požiadať osoby podľa § 1 odseku 2 zákona proti byrokracii o predloženie výpisov z príslušných zdrojových registrov v listinnej podobe. Listinná podoba výpisov podľa predchádzajúcej vety nesmie byť staršia ako 30 dní, to neplatí, ak ide o hlásenie pobytu podľa osobitného predpisu. Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o VO, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o VO. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o VO. Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) zákona o VO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EPVO. 3./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému IS EPVO https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/OrderSearch/Detail?id=509034 https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/509034. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 4./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme IS EPVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 5./ V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému IS EPVO. Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EPVO. Verejný obstarávateľ môže oznámiť vysvetlenie ku všetkým doručeným žiadostiam jedným úkonom v lehote podľa predchádzajúcej vety. 6./ Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch. 7./ Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov rozpočtu mesta Piešťany vyčlenených na predmetnú zákazku. Objednávateľ (verejný obstarávateľ) neposkytuje preddavky ani zálohy. 8./ V zmysle § 114 ods. 1 zákona o VO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia MK Štúrova ul. v Piešťanoch
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2996/2024/OIaMM/56204
  • Názov : Rekonštrukcia MK Štúrova ul. v Piešťanoch
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia MK Štúrova ul. v Piešťanoch v zmysle projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie s rozpracovanosťou pre realizáciu stavby pod názvom „Rekonštrukcia MK Štúrova ul. v Piešťanoch“, ktorú vypracoval Ing. Chmelo Stanislav-SDI, autorizovaný inžinier a kol., registračné číslo: 0406*A*2-1, Hviezdoslavova 43, 921 01 Piešťany s dátumom spracovania apríl/2018, revízia november/2023 (ďalej len „PD“). Stavba sa delí na stavebné objekty: SO 01 Komunikácia (vrátane odvodnenia komunikačných plôch) SO 02 Chodníky SO 03 Sadové úpravy SO 04 Osvetlenie priechodu pre peších Rekonštrukcia verejného osvetlenia (na základe VV) Definovanie prác je zahrnuté do jednotlivých položiek v neocenenom výkaze výmer a v projektovej dokumentácii, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 450 133.38
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na výstavbe ciest
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45112000, 45233220, 45233320, 45233161, 45233222, 45233162, 45233290, 45231300, 45233221, 45316110, 45314310
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Štúrova
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Štúrova ulica v Piešťanoch: Stav katastra registra C: p. č. 6329, 6330, 897/1 v k.ú. Piešťany
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 150
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Termín začatia realizácie: dňom odovzdania staveniska na základe výzvy objednávateľa/verejného obstarávateľa Termín ukončenia realizácie: do 150 kalendárnych dní odo dňa prevzatia staveniska zhotoviteľom/úspešným uchádzačom
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania musia byť zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky - celková hodnota uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania musí byť minimálne 450 000 EUR bez DPH, pričom minimálne jedna zákazka musí byť minimálne v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 300 000,00 EUR bez DPH. V prípade, ak v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade, ak uchádzač realizoval zákazku len z časti (napr. ako člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme časť zákazky realizoval. Ak obdobie realizácie zákazky prekračuje referenčné obdobie, je potrebné uviesť okrem celkovej zmluvnej ceny zákazky aj adekvátny finančný objem zodpovedajúci referenčnému obdobiu, za účelom preukázania splnenia podmienky minimálnych finančných objemov požadovaných verejným obstarávateľom počas referenčného obdobia. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk. (poznámka: Uchádzač môže použiť vzor zoznamu stavebných prác, ktorý je súčasťou súťažných podkladov)
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odborný garant na výkon činnosti stavbyvedúci Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže: a. osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky (dopravné stavby) alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to predložením kópie osvedčenia stavbyvedúceho alebo ekvivalentný doklad preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte; b. vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky; c. profesijným životopisom stavbyvedúceho. (upozornenie: V prípade, ak je odborne spôsobilá osoba na výkon činnosti stavbyvedúceho v zamestnaneckom pomere uchádzača, predloží uchádzač k splneniu podmienky účasti napr. pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce a pod. uzatvorenú s touto odborne spôsobilou osobou na výkon činnosti stavbyvedúceho. V prípade, ak odborne spôsobilá osoba na výkon činnosti stavbyvedúceho nie je zamestnancom uchádzača, vzťahuje sa na neho § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní t. z. musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia)
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Komisia na vyhodnotenie ponúk vyhodnotí ponuky podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk určeného vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch v bode A.3.1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk sa uplatňuje takým spôsobom, že ponuky sa zoradia podľa cien za celý predmet zákazky ponúknutých jednotlivými uchádzačmi od najnižšej ponúknutej ceny v EUR vrátane DPH po najvyššiu ponúknutú cenu v EUR vrátane DPH. (vyhodnocovaná cena bude konečná cena v EUR, za ktorú sa zákazka poskytne vrátane DPH). Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, komisia po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotí ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uchádzačom, ktorý sa umiestnil prvý v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, komisia následne vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy určitú právnu formu napríklad podľa § 56 ods. 1 a § 293 a nasl. Obchodného zákonníka alebo § 829 a nasl. Občianskeho zákonníka.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú definované v súťažných podkladoch v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky - v návrhu zmluvy.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.07.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 7
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 10.07.2024
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Vzhľadom na to, že sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku IS EPVO (podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní), umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. V okamihu otvorenia ponúk systém IS EPVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Systém IS EPVO odošle uchádzačom notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli IS EPVO; a na e-mail používateľa.
  • Miesto otvárania ponúk: Mestský úrad Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany, v zasadacej miestnosti MsÚ
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 8.000,00 EUR (slovom: Osemtisíc EUR). Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona o VO a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/509034
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/509034
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Piešťany)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Piešťany)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)