Zabezpečenie tlačiarenských služieb

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zabezpečenie tlačiarenských služieb
Kód zákazky: 2024/BTB/42
Kód oznámenia: 14858 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79824000-6
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 26.6.2024 10:00
Vyhlásenie: 17.6.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Primaciálne námestie
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Primaciálne námestie Bratislava - mestská časť Staré Mesto Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom verejného obstarávania je zabezpečenie tlačiarenských služieb a realizácia tlače propagačno-informačných materiálov o destinácii Bratislava. Ide o tematické letáky, brožúry, plagáty, mapy, vizitky, nálepky a ďalšie materiály. Materiály majú byť poskytované najmä v turistických informačných centrách, na veľtrhoch cestovného ruchu, v hoteloch a ďalších zariadeniach cestovného ruchu. Poskytnuté budú aj vo väčších množstvách organizátorom kľúčových podujatí, konferencií a iných prezentačných aktivít pre destináciu.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1295496
1. Základné údaje
  • Organizácia: Bratislavská organizácia cestovného ruchu (ID: 76185)
  • Zákazka: Zabezpečenie tlačiarenských služieb (ID: 508931)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Bratislavská organizácia cestovného ruchu
  • IČO: 42259088
  • DIČ: 2023399455
  • Adresa
  • Ulica: Primaciálne námestie
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: hodosiova@enteris.sk
  • Telefónne číslo: +421911545482
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Bratislavská organizácia cestovného ruchu)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/13074
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2024/BTB/42
  • Názov: Zabezpečenie tlačiarenských služieb
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania je zabezpečenie tlačiarenských služieb a realizácia tlače propagačno-informačných materiálov o destinácii Bratislava. Ide o tematické letáky, brožúry, plagáty, mapy, vizitky, nálepky a ďalšie materiály. Materiály majú byť poskytované najmä v turistických informačných centrách, na veľtrhoch cestovného ruchu, v hoteloch a ďalších zariadeniach cestovného ruchu. Poskytnuté budú aj vo väčších množstvách organizátorom kľúčových podujatí, konferencií a iných prezentačných aktivít pre destináciu.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Tlačiarenské a distribučné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Bratislava, sídlo a pobočky verejného obstarávateľa
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, definované podľa § 32 ods. 1, písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti nasledovnými dokladmi: - k písm. e): dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, - k písm. f): čestným vyhlásením, že uchádzač nemá udelený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, potvrdený konečným rozhodnutím. Technická a odborná spôsobilosť Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti definované podľa: A) § 34 ods. 1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti nasledovnými dokladmi: referencie z v oblasti predmetu tejto zákazky za posledné 3 roky od vyhlásenia zákazky v min. hodnote 20 000 EUR s DPH. Referencie sa musia týkať poskytovania tlačiarenských služieb. B) § 34 ods. 1 písm. d) v súčinnosti s § 35 zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky, ktorými uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného certifikovanou inštitúciou. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov EÚ alebo medzinárodných noriem. Obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality a ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. C) § 34 ods. 1 písm. h) v súčinnosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 14000, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva alebo iný systém environmentálneho manažérstva založený na príslušných právne záväzných aktoch Európskej únie alebo medzinárodných normách, na ktorý vydal akreditovaný certifikačný orgán certifikát. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zabezpečenie tlačiarenských služieb
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024/BTB/42
  • Názov : Zabezpečenie tlačiarenských služieb
  • Opis: Predmetom verejného obstarávania je zabezpečenie tlačiarenských služieb a realizácia tlače propagačno-informačných materiálov o destinácii Bratislava. Ide o tematické letáky, brožúry, plagáty, mapy, vizitky, nálepky a ďalšie materiály. Materiály majú byť poskytované najmä v turistických informačných centrách, na veľtrhoch cestovného ruchu, v hoteloch a ďalších zariadeniach cestovného ruchu. Poskytnuté budú aj vo väčších množstvách organizátorom kľúčových podujatí, konferencií a iných prezentačných aktivít pre destináciu.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Tlačiarenské služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti definované podľa: A) § 34 ods. 1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti nasledovnými dokladmi: referencie z v oblasti predmetu tejto zákazky za posledné 3 roky od vyhlásenia zákazky v min. hodnote 20 000 EUR s DPH. Referencie sa musia týkať poskytovania tlačiarenských služieb.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti definované podľa: B) § 34 ods. 1 písm. d) v súčinnosti s § 35 zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky, ktorými uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného certifikovanou inštitúciou. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov EÚ alebo medzinárodných noriem. Obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality a ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti definované podľa: C) § 34 ods. 1 písm. h) v súčinnosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 14000, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva alebo iný systém environmentálneho manažérstva založený na príslušných právne záväzných aktoch Európskej únie alebo medzinárodných normách, na ktorý vydal akreditovaný certifikačný orgán certifikát. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena v EUR s DPH. Hodnotenie ponúk uchádzačov je dané pridelením jej príslušného poradia podľa posudzovaných údajov uvedených v jednotlivých ponukách, týkajúcich sa najnižšej celkovej ceny (v EUR s DPH). Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien vyjadrených v EUR, uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol vo svojej ponuke za celkovú cenu najnižšiu cenu.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za dodanie predmetu zákazky (EUR s DPH)
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Bratislavská organizácia cestovného ruchu)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Bratislavská organizácia cestovného ruchu)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.06.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 26.06.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/508931
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Bratislavská organizácia cestovného ruchu)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Bratislavská organizácia cestovného ruchu)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)