Výzva na predkladanie ponúk
Identifikátor ÚVO: 1293157
1. Základné údaje
- Organizácia: Základná škola Jozefa Urbana, Jenisejská 22, Košice (ID: 100455)
- Zákazka: Odstránenie havarijného stavu statických porúch (ID: 507299)
- Typ formulára: Súťaž
- Verzia oznámenia : 01
- Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
-
2.1 Organizácie
-
2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
- IČO: 31797903
- DIČ: 2021511008
-
Adresa
- Ulica: Ružová dolina
- Číslo: 10
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- PSČ: 82109
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: info@uvo.gov.sk
- Telefónne číslo: +421250264111
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Základná škola Jozefa Urbana, Jenisejská 22, Košice
- IČO: 31263101
- DIČ: 2021354214
-
Adresa
- Ulica: Jenisejská
- Číslo: 22
- Mesto: Košice - mestská časť Nad jazerom
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: mackova40.sss@gmail.com
- Telefónne číslo: 0917563720
-
Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
- Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
-
4.1 Účel
-
4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
- Predchádzajúce oznámenie:
-
4.1.2 Opis
- Referenčné číslo: 01/2024
- Názov: Odstránenie havarijného stavu statických porúch
- Opis: Predmetom stavebných úprav je vybúrať priečky vrátane obkladov, okien a omietok a iných doplnkových časti stavby. Ďalej vybúrať podlahu a podlahovú krytinu (linoleum) bezprostredne v kontakte s kanalizáciou.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
4.1.3 Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 271 760.28
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 271 760.28
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45232410, 45320000, 45430000, 45442100
-
4.1.4 Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Jenisejská 22
- Mesto: Košice - mestská časť Nad jazerom
- PSČ: 04012
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
4.2 Súťažné podmienky
-
4.2.1 Dôvody na vylúčenie
-
Dôvody na vylúčenie
- Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 117 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní splnením podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: e) dokladom, ktorý potvrdzuje, že je oprávnený uskutočňovať stavebné práce - Verejný obstarávateľ overí splnenie podmienok účasti náhľadom registra na www.orsr.sk alebo www.zrsr.sk (a pod.) alebo zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b): Zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru za posledných 5 rokov od vyhlásenia zákazky s možnosťou overenia minimálne 3 realizácií kumulatívne v hodnote 300 000,00 EUR (Príloha č. 3). Zoznam predloží s uvedením cien, odberateľov, termínov poskytovania služieb, kontaktných údajov na overenie plnenia, pričom aspoň jedna zákazka musí byť v hodnote min. 120 000,00 EUR s DPH za práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
-
4.3 Informácie o postupe
-
4.3.1 Postup
- Druh postupu: Iný jednofázový postup
-
4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
-
4.4.1 Maximálny počet častí
- Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Odstránenie havarijného stavu statických porúch
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Odstránenie havarijného stavu statických porúch
- Opis: Predmetom stavebných úprav je vybúrať priečky vrátane obkladov, okien a omietok a iných doplnkových časti stavby. Ďalej vybúrať podlahu a podlahovú krytinu (linoleum) bezprostredne v kontakte s kanalizáciou.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.06.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 14.06.2024
- Čas otvárania ponúk: 09:00
- Miesto otvárania ponúk: IS EVO
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/507299
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507299
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)