Realizácia klimatizácie v Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Realizácia klimatizácie v Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16
Kód zákazky: 7 / 2024 EP
Kód oznámenia: 13878 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 42512000-8
Ostatné CPV: 45331220-4
45310000-3
Predpokladaná hodnota: 67 349,65 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 12.6.2024 12:00
Vyhlásenie: 31.5.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Drieňová
Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Drieňová Bratislava - mestská časť Ružinov Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú práce a dodávka tovaru v zmysle výkazu-výmeru. V roku 2024 od 1.7. do 30.8 sa bude realizovať - 2 NP, 3 NP poschodie. V roku 2025 od 1.7. do 30.8 sa bude realizovať - 1 NP poschodie a blok B. Práce sa musia realizovať presne v tento čas - aby nebolo obmedzené vyučovanie.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1293278
1. Základné údaje
  • Organizácia: Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16, Bratislava (ID: 62526)
  • Zákazka: Realizácia klimatizácie v Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16 (ID: 507356)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16, Bratislava
  • IČO: 17337631
  • DIČ: 2020883788
  • Adresa
  • Ulica: Drieňová
  • Číslo: 16
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16, Bratislava
  • E-mail: riaditel@zsdrienova.sk
  • Telefónne číslo: +421905301408
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16, Bratislava)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2203
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 7 / 2024 EP
  • Názov: Realizácia klimatizácie v Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16
  • Opis: Predmetom zákazky sú práce a dodávka tovaru v zmysle výkazu-výmeru. V roku 2024 od 1.7. do 30.8 sa bude realizovať - 2 NP, 3 NP poschodie. V roku 2025 od 1.7. do 30.8 sa bude realizovať - 1 NP poschodie a blok B. Práce sa musia realizovať presne v tento čas - aby nebolo obmedzené vyučovanie.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 67 349.65
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Klimatizačné zariadenia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45331220, 45310000
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Ekonomické a finančné postavenie - F) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky -výpis z obchodného registra /výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra/. G) Doklad, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a ozmene a doplnení niektorých zákonov. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné Technická a odborná spôsobilosť - C) Zoznam referencií -Ako potvrdenie sa akceptuje referencia : - Uchádzač predloží zoznam uskutočnených "realizácií klimatizácií" - dodanie tovaru s montážou za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený potvrdením o plnení v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) bod 1. resp. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorým preukáže uskutočnenie minimálne jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného uskutočnenia "realizácií klimatizáci" - odanie tovaru s montážou ako je tá na ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku musí byť v minimálnom - objeme 40 000,00 Eur bez DPH/zákazka, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za rovnaké, alebo typovo podobné práce bude verejný obstarávateľ považovať zákazky, ktoré spadajú pod - CPV: 42512000-8 Klimatizačné zariadenia UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musíuchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Realizácia klimatizácie v Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 7 / 2024 EP
  • Názov : Realizácia klimatizácie v Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16
  • Opis: Predmetom zákazky sú práce a dodávka tovaru v zmysle výkazu-výmeru. V roku 2024 od 1.7. do 30.8 sa bude realizovať - 2 NP, 3 NP poschodie. V roku 2025 od 1.7. do 30.8 sa bude realizovať - 1 NP poschodie a blok B. Práce sa musia realizovať presne v tento čas - aby nebolo obmedzené vyučovanie.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Klimatizačné zariadenia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45331220, 45310000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 01.07.2024
  • Dátum ukončenia: 30.08.2025
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: F) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky - výpis z obchodného registra /výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra/. G) Doklad, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a ozmene a doplnení niektorých zákonov. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: C) Zoznam referencií Ako potvrdenie sa akceptuje referencia : - Uchádzač predloží zoznam uskutočnených "realizácií klimatizácií" - dodanie tovaru s montážou za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený potvrdením o plnení v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) bod 1. resp. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorým preukáže uskutočnenie minimálne jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného uskutočnenia "realizácií klimatizáci" - odanie tovaru s montážou ako je tá na ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku musí byť v minimálnom - objeme 40 000,00 Eur bez DPH/zákazka, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za rovnaké, alebo typovo podobné práce bude verejný obstarávateľ považovať zákazky, ktoré spadajú pod - CPV: 42512000-8 Klimatizačné zariadenia UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena celkom s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.06.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 12.06.2024
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Miesto otvárania ponúk: IS EPVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/507356
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/507356
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)