1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: BVP-2 pás koľajový s pogumovanými pätkami (85 článkov)
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: SEVO-EL3/18-80/2024-OOPS
- Názov : BVP-2 pás koľajový s pogumovanými pätkami (85 článkov)
- Opis: BVP-2 pás koľajový s pogumovanými pätkami (85 článkov)
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 40
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 251 333.33
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Rôzne náhradné diely
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Žiadne
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
- Opis podmienky účasti: 1.1. Verejného obstarávania sa môže v každej časti zákazky zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe – uchádzač preukáže výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukáže potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukáže potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku – uchádzač preukáže potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, e) je oprávnený dodávať tovar v predmete zákazky – uchádzač preukáže dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukáže čestným vyhlásením. 1.2. Uchádzač môže doklady slúžiace na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa bodu 1.1 tohto oddielu nahradiť zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, resp. potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. 1.3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1 tohto oddielu alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.4. Nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený získavať a použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, uchádzač so sídlom, miestom podnikania v SR nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) (výpis z registra trestov za právnickú osobu), písm. b) (potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne), písm. c) (potvrdenie daňového úradu a colného úradu), písm. d) (potvrdenie príslušného súdu o konkurze a reštrukturalizácii) a písm. e) (oprávnenie dodávať tovar) ZVO. Ostatné dokumenty podľa § 32 ZVO si verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť. 1.5. V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO (výpis z registra trestov), ak uchádzač má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil výpis z registra trestov fyzických osôb, je povinný na uvedený účel poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t. j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu, ktorý je možné nájsť na stránke úradu, a to v časti „Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov“. Formulár/formuláre podpísané prostredníctvom EID (identifikačnou kartou) oprávnenej osoby alebo zaručenou konverziou musia byť súčasťou ponuky. 1.6. Ak by verejný obstarávateľ v čase vyhodnocovania splnenia podmienok účasti z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk nemal možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený požiadať záujemcu o predloženie príslušného dokladu.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: 3.1. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní v oblasti obrany a bezpečnosti preukázať predložením nasledovných dokladov: 3.1.1 podľa § 131 ods. 1 písm. a) ZVO zoznam dodávok tovarov za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. 3.1.1.1 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom: uchádzač zoznamom dodávok tovaru musí preukázať, že v referenčnom období dodal tovary obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých súčet zmluvných cien je rovnaký alebo vyšší ako pre časť 1: 50 000,00 eur bez DPH. pre časť 2: 50 000,00 eur bez DPH. pre časť 3: 20 000,00 eur bez DPH. pre časť 4: 20 000,00 eur bez DPH. pre časť 5: 10 000,00 eur bez DPH. 150 000,00 eur bez DPH kumulatívne za všetky zákazky. Za referenčné obdobie sa považuje obdobie od 01.06.2019 do 31.05.2024. 3.1.1.2 Za tovary obdobného charakteru bude verejný obstarávateľ akceptovať zoznam dodaného tovaru: Náhradné diely do bojovej pásovej a kolesovej techniky (Tank T-72, BVP-1, BVP-2, GM-568 a GM-578). Číselný kód slovníka obstarávania (CPV) k predmetu zákazky: 1. 35420000-4 Častí vojenských vozidiel. 2. 35421000-1 Mechanické náhradné diely pre vojenské vozidlá. 3.1.1.3 Predložený Zoznam dodaného tovaru a potvrdenie odberateľa musia obsahovať minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo dodávateľa/poskytovateľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín a skutočný termín dodania tovaru (v prípade, že skutočný termín sa líši od zmluvného termínu, bude akceptovaný skutočný termín); d) Popis predmetu dodania tovaru, z ktorého bude jasne zrejmé plnenie; e) Skutočne fakturovanú cenu za dodanie tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v eur bez DPH; f) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby odberateľa, pre účely overenia údajov. 3.1.2. Upozornenie: Verejný obstarávateľ je podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO povinní pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 131 ods. 1 písm. a) ZVO zohľadniť referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
- Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
-
Informácie o obmedzenom počte záujemcov
- Postup prebieha v po sebe nasledujúcich fázach. V každej fáze môžu byť niektorí záujemcovia vylúčení: áno
- Do druhej fázy postupu môže byť pozvaný maximálny počet záujemcov: áno
- Maximálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 30
- Minimálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 1
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Plnomocenstvo pre vedúceho člena skupiny dodávateľov
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Záujemca musí mať povolenie na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu – VM6
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Žiadosť o subdodávky
- Informácie o subdodávkach: Podiel zákazky, ktorý má uchádzač v úmysle zadať subdodávateľom
-
Podmienky subdodávok
- Povinnosť, ktorú musí uchádzač splniť v súvislosti so zadávaním zákaziek subdodávateľom: Dodávateľ musí uviesť každú zmenu subdodávateľov počas plnenia zákazky
- Maximálny percentuálny podiel hodnoty zákazky, ktorý môže dodávateľ zadať subdodávateľom: 99
- Minimálny percentuálny podiel hodnoty zákazky, ktorý musí dodávateľ zadať subdodávateľom: 1
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: 1.1. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. 1.2. Preddavky verejný obstarávateľ nebude poskytovať. 1.3. Finančné plnenie zo strany verejného obstarávateľa bude realizované formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavených faktúr zo strany úspešného uchádzača podľa podmienok upravených v kúpnej zmluve. 1.4. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 01.07.2024
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek /detail/505215
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/505215
- Označenie dokumentu/zákazky: SEVO-EL3/18-80/2024-OOPS
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Tank T-72 pás koľajový s pogumovanými pätkami (96 článkov)
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: SEVO-EL3/18-80/2024-OOPS
- Názov : Tank T-72 pás koľajový s pogumovanými pätkami (96 článkov)
- Opis: Tank T-72 pás koľajový s pogumovanými pätkami (96 článkov) - 28 ks
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 28
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 019 928.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Rôzne náhradné diely
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Žiadne
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
- Opis podmienky účasti: 1.1. Verejného obstarávania sa môže v každej časti zákazky zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe – uchádzač preukáže výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukáže potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukáže potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku – uchádzač preukáže potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, e) je oprávnený dodávať tovar v predmete zákazky – uchádzač preukáže dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukáže čestným vyhlásením. 1.2. Uchádzač môže doklady slúžiace na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa bodu 1.1 tohto oddielu nahradiť zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, resp. potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. 1.3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1 tohto oddielu alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.4. Nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený získavať a použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, uchádzač so sídlom, miestom podnikania v SR nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) (výpis z registra trestov za právnickú osobu), písm. b) (potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne), písm. c) (potvrdenie daňového úradu a colného úradu), písm. d) (potvrdenie príslušného súdu o konkurze a reštrukturalizácii) a písm. e) (oprávnenie dodávať tovar) ZVO. Ostatné dokumenty podľa § 32 ZVO si verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť. 1.5. V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO (výpis z registra trestov), ak uchádzač má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil výpis z registra trestov fyzických osôb, je povinný na uvedený účel poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t. j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu, ktorý je možné nájsť na stránke úradu, a to v časti „Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov“. Formulár/formuláre podpísané prostredníctvom EID (identifikačnou kartou) oprávnenej osoby alebo zaručenou konverziou musia byť súčasťou ponuky. 1.6. Ak by verejný obstarávateľ v čase vyhodnocovania splnenia podmienok účasti z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk nemal možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený požiadať záujemcu o predloženie príslušného dokladu.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: 3.1. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní v oblasti obrany a bezpečnosti preukázať predložením nasledovných dokladov: 3.1.1 podľa § 131 ods. 1 písm. a) ZVO zoznam dodávok tovarov za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. 3.1.1.1 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom: uchádzač zoznamom dodávok tovaru musí preukázať, že v referenčnom období dodal tovary obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých súčet zmluvných cien je rovnaký alebo vyšší ako pre časť 1: 50 000,00 eur bez DPH. pre časť 2: 50 000,00 eur bez DPH. pre časť 3: 20 000,00 eur bez DPH. pre časť 4: 20 000,00 eur bez DPH. pre časť 5: 10 000,00 eur bez DPH. 150 000,00 eur bez DPH kumulatívne za všetky zákazky. Za referenčné obdobie sa považuje obdobie od 01.06.2019 do 31.05.2024. 3.1.1.2 Za tovary obdobného charakteru bude verejný obstarávateľ akceptovať zoznam dodaného tovaru: Náhradné diely do bojovej pásovej a kolesovej techniky (Tank T-72, BVP-1, BVP-2, GM-568 a GM-578). Číselný kód slovníka obstarávania (CPV) k predmetu zákazky: 1. 35420000-4 Častí vojenských vozidiel. 2. 35421000-1 Mechanické náhradné diely pre vojenské vozidlá. 3.1.1.3 Predložený Zoznam dodaného tovaru a potvrdenie odberateľa musia obsahovať minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo dodávateľa/poskytovateľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín a skutočný termín dodania tovaru (v prípade, že skutočný termín sa líši od zmluvného termínu, bude akceptovaný skutočný termín); d) Popis predmetu dodania tovaru, z ktorého bude jasne zrejmé plnenie; e) Skutočne fakturovanú cenu za dodanie tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v eur bez DPH; f) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby odberateľa, pre účely overenia údajov. 3.1.2. Upozornenie: Verejný obstarávateľ je podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO povinní pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 131 ods. 1 písm. a) ZVO zohľadniť referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
- Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
-
Informácie o obmedzenom počte záujemcov
- Postup prebieha v po sebe nasledujúcich fázach. V každej fáze môžu byť niektorí záujemcovia vylúčení: áno
- Do druhej fázy postupu môže byť pozvaný maximálny počet záujemcov: áno
- Maximálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 30
- Minimálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 1
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Plnomocenstvo pre vedúceho člena skupiny dodávateľov
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Záujemca musí mať povolenie na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu – VM6
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Žiadosť o subdodávky
- Informácie o subdodávkach: Podiel zákazky, ktorý má uchádzač v úmysle zadať subdodávateľom
-
Podmienky subdodávok
- Povinnosť, ktorú musí uchádzač splniť v súvislosti so zadávaním zákaziek subdodávateľom: Dodávateľ musí uviesť každú zmenu subdodávateľov počas plnenia zákazky
- Maximálny percentuálny podiel hodnoty zákazky, ktorý môže dodávateľ zadať subdodávateľom: 99
- Minimálny percentuálny podiel hodnoty zákazky, ktorý musí dodávateľ zadať subdodávateľom: 1
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: 1.1. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. 1.2. Preddavky verejný obstarávateľ nebude poskytovať. 1.3. Finančné plnenie zo strany verejného obstarávateľa bude realizované formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavených faktúr zo strany úspešného uchádzača podľa podmienok upravených v kúpnej zmluve. 1.4. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 01.07.2024
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek /detail/505215
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/505215
- Označenie dokumentu/zákazky: SEVO-EL3/18-80/2024-OOPS
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: GM-568 GM-578 pás koľajový s pogumovanými pätkami
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: SEVO-EL3/18-80/2024-OOPS
- Názov : GM-568 GM-578 pás koľajový s pogumovanými pätkami
- Opis: GM-568 GM-578 pás koľajový s pogumovanými pätkami - 12 ks
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 12
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 402 800.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Rôzne náhradné diely
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Žiadne
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
- Opis podmienky účasti: 1.1. Verejného obstarávania sa môže v každej časti zákazky zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe – uchádzač preukáže výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukáže potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukáže potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku – uchádzač preukáže potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, e) je oprávnený dodávať tovar v predmete zákazky – uchádzač preukáže dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukáže čestným vyhlásením. 1.2. Uchádzač môže doklady slúžiace na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa bodu 1.1 tohto oddielu nahradiť zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, resp. potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. 1.3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1 tohto oddielu alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.4. Nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený získavať a použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, uchádzač so sídlom, miestom podnikania v SR nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) (výpis z registra trestov za právnickú osobu), písm. b) (potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne), písm. c) (potvrdenie daňového úradu a colného úradu), písm. d) (potvrdenie príslušného súdu o konkurze a reštrukturalizácii) a písm. e) (oprávnenie dodávať tovar) ZVO. Ostatné dokumenty podľa § 32 ZVO si verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť. 1.5. V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO (výpis z registra trestov), ak uchádzač má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil výpis z registra trestov fyzických osôb, je povinný na uvedený účel poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t. j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu, ktorý je možné nájsť na stránke úradu, a to v časti „Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov“. Formulár/formuláre podpísané prostredníctvom EID (identifikačnou kartou) oprávnenej osoby alebo zaručenou konverziou musia byť súčasťou ponuky. 1.6. Ak by verejný obstarávateľ v čase vyhodnocovania splnenia podmienok účasti z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk nemal možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený požiadať záujemcu o predloženie príslušného dokladu.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: 3.1. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní v oblasti obrany a bezpečnosti preukázať predložením nasledovných dokladov: 3.1.1 podľa § 131 ods. 1 písm. a) ZVO zoznam dodávok tovarov za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. 3.1.1.1 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom: uchádzač zoznamom dodávok tovaru musí preukázať, že v referenčnom období dodal tovary obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých súčet zmluvných cien je rovnaký alebo vyšší ako pre časť 1: 50 000,00 eur bez DPH. pre časť 2: 50 000,00 eur bez DPH. pre časť 3: 20 000,00 eur bez DPH. pre časť 4: 20 000,00 eur bez DPH. pre časť 5: 10 000,00 eur bez DPH. 150 000,00 eur bez DPH kumulatívne za všetky zákazky. Za referenčné obdobie sa považuje obdobie od 01.06.2019 do 31.05.2024. 3.1.1.2 Za tovary obdobného charakteru bude verejný obstarávateľ akceptovať zoznam dodaného tovaru: Náhradné diely do bojovej pásovej a kolesovej techniky (Tank T-72, BVP-1, BVP-2, GM-568 a GM-578). Číselný kód slovníka obstarávania (CPV) k predmetu zákazky: 1. 35420000-4 Častí vojenských vozidiel. 2. 35421000-1 Mechanické náhradné diely pre vojenské vozidlá. 3.1.1.3 Predložený Zoznam dodaného tovaru a potvrdenie odberateľa musia obsahovať minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo dodávateľa/poskytovateľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín a skutočný termín dodania tovaru (v prípade, že skutočný termín sa líši od zmluvného termínu, bude akceptovaný skutočný termín); d) Popis predmetu dodania tovaru, z ktorého bude jasne zrejmé plnenie; e) Skutočne fakturovanú cenu za dodanie tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v eur bez DPH; f) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby odberateľa, pre účely overenia údajov. 3.1.2. Upozornenie: Verejný obstarávateľ je podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO povinní pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 131 ods. 1 písm. a) ZVO zohľadniť referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
- Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
-
Informácie o obmedzenom počte záujemcov
- Postup prebieha v po sebe nasledujúcich fázach. V každej fáze môžu byť niektorí záujemcovia vylúčení: áno
- Do druhej fázy postupu môže byť pozvaný maximálny počet záujemcov: áno
- Maximálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 30
- Minimálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 1
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Plnomocenstvo pre vedúceho člena skupiny dodávateľov
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Záujemca musí mať povolenie na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu – VM6
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Žiadosť o subdodávky
- Informácie o subdodávkach: Podiel zákazky, ktorý má uchádzač v úmysle zadať subdodávateľom
-
Podmienky subdodávok
- Povinnosť, ktorú musí uchádzač splniť v súvislosti so zadávaním zákaziek subdodávateľom: Dodávateľ musí uviesť každú zmenu subdodávateľov počas plnenia zákazky
- Maximálny percentuálny podiel hodnoty zákazky, ktorý môže dodávateľ zadať subdodávateľom: 99
- Minimálny percentuálny podiel hodnoty zákazky, ktorý musí dodávateľ zadať subdodávateľom: 1
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: 1.1. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. 1.2. Preddavky verejný obstarávateľ nebude poskytovať. 1.3. Finančné plnenie zo strany verejného obstarávateľa bude realizované formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavených faktúr zo strany úspešného uchádzača podľa podmienok upravených v kúpnej zmluve. 1.4. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 01.07.2024
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek /detail/505215
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/505215
- Označenie dokumentu/zákazky: SEVO-EL3/18-80/2024-OOPS
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.4 Časť
- Názov: BVP-1 pätka gumová zostava (pätka, matica, podložky)
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: SEVO-EL3/18-80/2024-OOPS
- Názov : BVP-1 pätka gumová zostava (pätka, matica, podložky)
- Opis: BVP-1 pätka gumová zostava (pätka, matica, podložky) - 2550 ks
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 2550
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 102 000.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Rôzne náhradné diely
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Žiadne
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
- Opis podmienky účasti: 1.1. Verejného obstarávania sa môže v každej časti zákazky zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe – uchádzač preukáže výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukáže potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukáže potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku – uchádzač preukáže potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, e) je oprávnený dodávať tovar v predmete zákazky – uchádzač preukáže dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukáže čestným vyhlásením. 1.2. Uchádzač môže doklady slúžiace na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa bodu 1.1 tohto oddielu nahradiť zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, resp. potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. 1.3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1 tohto oddielu alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.4. Nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený získavať a použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, uchádzač so sídlom, miestom podnikania v SR nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) (výpis z registra trestov za právnickú osobu), písm. b) (potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne), písm. c) (potvrdenie daňového úradu a colného úradu), písm. d) (potvrdenie príslušného súdu o konkurze a reštrukturalizácii) a písm. e) (oprávnenie dodávať tovar) ZVO. Ostatné dokumenty podľa § 32 ZVO si verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť. 1.5. V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO (výpis z registra trestov), ak uchádzač má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil výpis z registra trestov fyzických osôb, je povinný na uvedený účel poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t. j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu, ktorý je možné nájsť na stránke úradu, a to v časti „Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov“. Formulár/formuláre podpísané prostredníctvom EID (identifikačnou kartou) oprávnenej osoby alebo zaručenou konverziou musia byť súčasťou ponuky. 1.6. Ak by verejný obstarávateľ v čase vyhodnocovania splnenia podmienok účasti z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk nemal možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený požiadať záujemcu o predloženie príslušného dokladu.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: 3.1. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní v oblasti obrany a bezpečnosti preukázať predložením nasledovných dokladov: 3.1.1 podľa § 131 ods. 1 písm. a) ZVO zoznam dodávok tovarov za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. 3.1.1.1 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom: uchádzač zoznamom dodávok tovaru musí preukázať, že v referenčnom období dodal tovary obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých súčet zmluvných cien je rovnaký alebo vyšší ako pre časť 1: 50 000,00 eur bez DPH. pre časť 2: 50 000,00 eur bez DPH. pre časť 3: 20 000,00 eur bez DPH. pre časť 4: 20 000,00 eur bez DPH. pre časť 5: 10 000,00 eur bez DPH. 150 000,00 eur bez DPH kumulatívne za všetky zákazky. Za referenčné obdobie sa považuje obdobie od 01.06.2019 do 31.05.2024. 3.1.1.2 Za tovary obdobného charakteru bude verejný obstarávateľ akceptovať zoznam dodaného tovaru: Náhradné diely do bojovej pásovej a kolesovej techniky (Tank T-72, BVP-1, BVP-2, GM-568 a GM-578). Číselný kód slovníka obstarávania (CPV) k predmetu zákazky: 1. 35420000-4 Častí vojenských vozidiel. 2. 35421000-1 Mechanické náhradné diely pre vojenské vozidlá. 3.1.1.3 Predložený Zoznam dodaného tovaru a potvrdenie odberateľa musia obsahovať minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo dodávateľa/poskytovateľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín a skutočný termín dodania tovaru (v prípade, že skutočný termín sa líši od zmluvného termínu, bude akceptovaný skutočný termín); d) Popis predmetu dodania tovaru, z ktorého bude jasne zrejmé plnenie; e) Skutočne fakturovanú cenu za dodanie tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v eur bez DPH; f) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby odberateľa, pre účely overenia údajov. 3.1.2. Upozornenie: Verejný obstarávateľ je podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO povinní pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 131 ods. 1 písm. a) ZVO zohľadniť referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
- Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
-
Informácie o obmedzenom počte záujemcov
- Postup prebieha v po sebe nasledujúcich fázach. V každej fáze môžu byť niektorí záujemcovia vylúčení: áno
- Do druhej fázy postupu môže byť pozvaný maximálny počet záujemcov: áno
- Maximálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 30
- Minimálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 1
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Plnomocenstvo pre vedúceho člena skupiny dodávateľov
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Záujemca musí mať povolenie na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu – VM6
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Žiadosť o subdodávky
- Informácie o subdodávkach: Podiel zákazky, ktorý má uchádzač v úmysle zadať subdodávateľom
-
Podmienky subdodávok
- Povinnosť, ktorú musí uchádzač splniť v súvislosti so zadávaním zákaziek subdodávateľom: Dodávateľ musí uviesť každú zmenu subdodávateľov počas plnenia zákazky
- Maximálny percentuálny podiel hodnoty zákazky, ktorý môže dodávateľ zadať subdodávateľom: 99
- Minimálny percentuálny podiel hodnoty zákazky, ktorý musí dodávateľ zadať subdodávateľom: 1
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: 1.1. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. 1.2. Preddavky verejný obstarávateľ nebude poskytovať. 1.3. Finančné plnenie zo strany verejného obstarávateľa bude realizované formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavených faktúr zo strany úspešného uchádzača podľa podmienok upravených v kúpnej zmluve. 1.4. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 01.07.2024
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek /detail/505215
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/505215
- Označenie dokumentu/zákazky: SEVO-EL3/18-80/2024-OOPS
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.5 Časť
- Názov: Tank T-72 pätka gumová zostava (pätka, matica, podložky)
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: SEVO-EL3/18-80/2024-OOPS
- Názov : Tank T-72 pätka gumová zostava (pätka, matica, podložky)
- Opis: Tank T-72 pätka gumová zostava (pätka, matica, podložky) - 400 ks
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 400
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 20 800.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Rôzne náhradné diely
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Žiadne
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
- Opis podmienky účasti: 1.1. Verejného obstarávania sa môže v každej časti zákazky zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe – uchádzač preukáže výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukáže potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukáže potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku – uchádzač preukáže potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, e) je oprávnený dodávať tovar v predmete zákazky – uchádzač preukáže dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukáže čestným vyhlásením. 1.2. Uchádzač môže doklady slúžiace na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa bodu 1.1 tohto oddielu nahradiť zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, resp. potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. 1.3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1 tohto oddielu alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.4. Nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený získavať a použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, uchádzač so sídlom, miestom podnikania v SR nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) (výpis z registra trestov za právnickú osobu), písm. b) (potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne), písm. c) (potvrdenie daňového úradu a colného úradu), písm. d) (potvrdenie príslušného súdu o konkurze a reštrukturalizácii) a písm. e) (oprávnenie dodávať tovar) ZVO. Ostatné dokumenty podľa § 32 ZVO si verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť. 1.5. V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO (výpis z registra trestov), ak uchádzač má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil výpis z registra trestov fyzických osôb, je povinný na uvedený účel poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t. j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu, ktorý je možné nájsť na stránke úradu, a to v časti „Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov“. Formulár/formuláre podpísané prostredníctvom EID (identifikačnou kartou) oprávnenej osoby alebo zaručenou konverziou musia byť súčasťou ponuky. 1.6. Ak by verejný obstarávateľ v čase vyhodnocovania splnenia podmienok účasti z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk nemal možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený požiadať záujemcu o predloženie príslušného dokladu.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: 3.1. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní v oblasti obrany a bezpečnosti preukázať predložením nasledovných dokladov: 3.1.1 podľa § 131 ods. 1 písm. a) ZVO zoznam dodávok tovarov za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. 3.1.1.1 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom: uchádzač zoznamom dodávok tovaru musí preukázať, že v referenčnom období dodal tovary obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorých súčet zmluvných cien je rovnaký alebo vyšší ako pre časť 1: 50 000,00 eur bez DPH. pre časť 2: 50 000,00 eur bez DPH. pre časť 3: 20 000,00 eur bez DPH. pre časť 4: 20 000,00 eur bez DPH. pre časť 5: 10 000,00 eur bez DPH. 150 000,00 eur bez DPH kumulatívne za všetky zákazky. Za referenčné obdobie sa považuje obdobie od 01.06.2019 do 31.05.2024. 3.1.1.2 Za tovary obdobného charakteru bude verejný obstarávateľ akceptovať zoznam dodaného tovaru: Náhradné diely do bojovej pásovej a kolesovej techniky (Tank T-72, BVP-1, BVP-2, GM-568 a GM-578). Číselný kód slovníka obstarávania (CPV) k predmetu zákazky: 1. 35420000-4 Častí vojenských vozidiel. 2. 35421000-1 Mechanické náhradné diely pre vojenské vozidlá. 3.1.1.3 Predložený Zoznam dodaného tovaru a potvrdenie odberateľa musia obsahovať minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo dodávateľa/poskytovateľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín a skutočný termín dodania tovaru (v prípade, že skutočný termín sa líši od zmluvného termínu, bude akceptovaný skutočný termín); d) Popis predmetu dodania tovaru, z ktorého bude jasne zrejmé plnenie; e) Skutočne fakturovanú cenu za dodanie tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v eur bez DPH; f) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby odberateľa, pre účely overenia údajov. 3.1.2. Upozornenie: Verejný obstarávateľ je podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO povinní pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 131 ods. 1 písm. a) ZVO zohľadniť referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
- Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
-
Informácie o obmedzenom počte záujemcov
- Postup prebieha v po sebe nasledujúcich fázach. V každej fáze môžu byť niektorí záujemcovia vylúčení: áno
- Do druhej fázy postupu môže byť pozvaný maximálny počet záujemcov: áno
- Maximálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 30
- Minimálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 1
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Plnomocenstvo pre vedúceho člena skupiny dodávateľov
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Záujemca musí mať povolenie na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu – VM6
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Žiadosť o subdodávky
- Informácie o subdodávkach: Podiel zákazky, ktorý má uchádzač v úmysle zadať subdodávateľom
-
Podmienky subdodávok
- Povinnosť, ktorú musí uchádzač splniť v súvislosti so zadávaním zákaziek subdodávateľom: Dodávateľ musí uviesť každú zmenu subdodávateľov počas plnenia zákazky
- Maximálny percentuálny podiel hodnoty zákazky, ktorý môže dodávateľ zadať subdodávateľom: 99
- Minimálny percentuálny podiel hodnoty zákazky, ktorý musí dodávateľ zadať subdodávateľom: 1
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: 1.1. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. 1.2. Preddavky verejný obstarávateľ nebude poskytovať. 1.3. Finančné plnenie zo strany verejného obstarávateľa bude realizované formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavených faktúr zo strany úspešného uchádzača podľa podmienok upravených v kúpnej zmluve. 1.4. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 01.07.2024
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek /detail/505215
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/505215
- Označenie dokumentu/zákazky: SEVO-EL3/18-80/2024-OOPS
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)