Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy pre Centrum sociálnych služieb Letokruhy, Žilina

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy pre Centrum sociálnych služieb Letokruhy, Žilina
Kód zákazky: 29_24
Kód oznámenia: 12200 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 55520000-1
Predpokladaná hodnota: 676 701,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 20.5.2024 09:00
Vyhlásenie: 6.5.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Žilinský samosprávny kraj
Adresa: Komenského
01109 Žilina
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Komenského Žilina 01109 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky „Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy pre Centrum sociálnych služieb Letokruhy, Žilina“ je výber poskytovateľa služieb v rozsahu: príprava celodennej racionálnej, diabetickej a v prípade potreby aj šetriacej, bezlaktózovej a bezlepkovej stravy vrátane jej dopravy do budovy objektu zariadenia: Centrum sociálnych služieb Letokruhy (ďalej len CSS Letokruhy), na dobu 18 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Predpokladané množstvo obstarávaných služieb vyjadrených na 1 deň: Raňajky: 130 porcií Desiata: 120 porcií Obed: 170 porcií Olovrant: 120 porcií Večera: 130 porcií + II. večera (diabetická) : 25 porcií. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“ a v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1289365
1. Základné údaje
  • Organizácia: Žilinský samosprávny kraj (ID: 59979)
  • Zákazka: Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy pre Centrum sociálnych služieb Letokruhy, Žilina (ID: 504674)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-2
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Žilinský samosprávny kraj
  • IČO: 37808427
  • DIČ: 2021626695
  • Adresa
  • Ulica: Komenského
  • Číslo: 48
  • Mesto: Žilina
  • PSČ: 01109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: helena.kuckova@zilinskazupa.sk
  • Telefónne číslo: 0415032414
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá zadáva zákazky alebo uzatvára rámcové dohody na stavebné práce, tovar alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Centrum sociálnych služieb Letokruhy
  • IČO: 00647756
  • DIČ: 2020689330
  • Adresa
  • Ulica: Karpatská
  • Číslo: 9
  • Mesto: Žilina
  • PSČ: 01008
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: referent.vo@vuczilina.sk
  • Telefónne číslo: 0415674118
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Žilinský samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8276
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • 3.1.2 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0003 (Centrum sociálnych služieb Letokruhy)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Sociálna ochrana
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1554
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0002 (Žilinský samosprávny kraj)
  • Typ poskytovateľa služieb: Poskytovateľ obstarávacích služieb
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 29_24
  • Názov: Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy pre Centrum sociálnych služieb Letokruhy, Žilina
  • Opis: Predmetom zákazky „Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy pre Centrum sociálnych služieb Letokruhy, Žilina“ je výber poskytovateľa služieb v rozsahu: príprava celodennej racionálnej, diabetickej a v prípade potreby aj šetriacej, bezlaktózovej a bezlepkovej stravy vrátane jej dopravy do budovy objektu zariadenia: Centrum sociálnych služieb Letokruhy (ďalej len CSS Letokruhy), na dobu 18 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Predpokladané množstvo obstarávaných služieb vyjadrených na 1 deň: Raňajky: 130 porcií Desiata: 120 porcií Obed: 170 porcií Olovrant: 120 porcií Večera: 130 porcií + II. večera (diabetická) : 25 porcií. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“ a v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 676 701
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 55521100, 55521200, 55523000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Centrum sociálnych služieb Letokruhy, Karpatská 3117/9, 010 08 Žilina
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Časť A.2.1 súťažných podkladov: Uchádzač a iná osoba, ktorej technické a odborné kapacity uchádzač využije na preukázanie podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 3 ZVO musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) ZVO a ich splnenie preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f) zákona o verejnom obstarávaní formou predloženia dokladov alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, resp. formou jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO (vzorový dokument je v Prílohe „K“). V prípade, ak uchádzač so sídlom v Slovenskej republike preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f) ZVO formou predloženia dokladov, nie je povinný predkladať vybrané doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk). Podľa § 32 ods. 3 ZVO uchádzač nie je povinný predkladať nasledovné doklady uvedené v ods. 2: e) doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky Uchádzač so sídlom v Slovenskej republike predkladá podľa § 32 ods. 1 a 2 ZVO len doklad uvedený v písmene f): f) čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (Príloha „J“), V prípade, ak uchádzač so sídlom mimo Slovenskej republiky preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f) ZVO formou predloženia dokladov, je povinný predložiť obidva doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f) ZVO. V prípade, ak preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f) ZVO formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO (rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu), vedeného v inom štáte ako v Slovenskej republike, je povinný predložiť všetky doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f) ZVO, ktoré tento zápis neobsahuje. UPOZORNENIE: V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny dodávateľov a iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Postup zadávania zákazky podlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.eplatforma.gov.sk Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na www.eplatforma.gov.sk 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať eplatforma@vlada.gov.sk 4. Zábezpeka sa nevyžaduje. 5. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred písomným vyzvaním na uzavretie zmluvy uskutočniť s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi rokovania výhradne o znížení zmluvnej ceny. 7. Predzmluvné podmienky: Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky na poskytnutie služby. 8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o VO.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy pre Centrum sociálnych služieb Letokruhy, Žilina
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 29_24
  • Názov : Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy pre Centrum sociálnych služieb Letokruhy, Žilina
  • Opis: Predmetom zákazky „Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy pre Centrum sociálnych služieb Letokruhy, Žilina“ je výber poskytovateľa služieb v rozsahu: príprava celodennej racionálnej, diabetickej a v prípade potreby aj šetriacej, bezlaktózovej a bezlepkovej stravy vrátane jej dopravy do budovy objektu zariadenia: Centrum sociálnych služieb Letokruhy (ďalej len CSS Letokruhy), na dobu 18 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Predpokladané množstvo obstarávaných služieb vyjadrených na 1 deň: Raňajky: 130 porcií Desiata: 120 porcií Obed: 170 porcií Olovrant: 120 porcií Večera: 130 porcií + II. večera (diabetická) : 25 porcií. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“ a v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 55521100, 55521200, 55523000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 18
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Viď bod A.2.3 súťažných podkladov
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za 18 mesiacov (540 dní)
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona 343/2015 Z.z., aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia skupiny, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia skupiny ručia za záväzky skupiny spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Z dokumentácie, preukazujúcej vytvorenie právnej formy skupinou dodávateľov, musí byť jasné a zrejmé ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti členov podľa predpisov v tejto krajine.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Elektronická fakturácia - v súlade so zákonom č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.05.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 20.05.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom „on-line“ sprístupnenia ponúk uchádzačom prostredníctvom funkcionality informačného systému EVO. Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Umožnením účasti uchádzačom na otváraní ponúk pri použití elektronického prostriedku na predkladanie ponúk podľa § 20 ZoVO sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. Po otvorení ponúk systém automaticky vytvorí zápisnicu z otvárania ponúk a odošle ju všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Zverejní sa počet predložených ponúk, návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.
  • Miesto otvárania ponúk: Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504674
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504674
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)