Analýza Požiadaviek na kvalitu a optimalizácie verejnej poštovej siete

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Analýza Požiadaviek na kvalitu a optimalizácie verejnej poštovej siete
Kód zákazky: 5809/OES/2024-9416
Kód oznámenia: 10618 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79400000-8
Predpokladaná hodnota: 78 334,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 2.5.2024 12:00
Vyhlásenie: 18.4.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Továrenská
82855 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Továrenská Bratislava - mestská časť Staré Mesto 82855 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vypracovanie analýzy a výstupného materiálu obsahujúcich Analýzu možností zmien a úprav Požiadaviek na kvalitu univerzálnej služby podľa § 41 zákona č. 324/2011 Z. z. o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Požiadavky na kvalitu“) a optimalizácie verejnej poštovej siete, ktorá bude obsahovať : - faktory ovplyvňujúce kvalitu dodania univerzálnej služby pri zohľadnení jednotlivých Požiadaviek na kvalitu : - územnú dostupnosť prístupových a kontaktných miest verejnej poštovej siete, - časovú dostupnosť prístupových a kontaktných miest poskytujúcich univerzálnu službu, - čas prepravy zásielok, - požiadavky na informácie o univerzálnej službe, - zásady vybavovania reklamácií a sťažností, - spokojnosť užívateľov, - analýzu, ktoré pobočky (prístupové a kontaktné miesta verejnej poštovej siete) Slovenskej pošty, a. s., sú neefektívne/nerentabilné, avšak ich nie je možné zrušiť z hľadiska dostupnosti každému občanovi Slovenskej republiky, - možnosti úprav a konfiguráciu Požiadaviek na kvalitu v kontexte zmien parametrov - možnosti optimalizácie verejnej poštovej siete.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1286953
1. Základné údaje
  • Organizácia: Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb (ID: 42299)
  • Zákazka: Analýza Požiadaviek na kvalitu a optimalizácie verejnej poštovej siete (ID: 503540)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb
  • IČO: 42355818
  • DIČ: 2024003729
  • Adresa
  • Ulica: Továrenská
  • Číslo: 7
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 82855
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: roman.janecek@teleoff.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421918641429
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/15002
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 5809/OES/2024-9416
  • Názov: Analýza Požiadaviek na kvalitu a optimalizácie verejnej poštovej siete
  • Opis: Predmetom zákazky je vypracovanie analýzy a výstupného materiálu obsahujúcich Analýzu možností zmien a úprav Požiadaviek na kvalitu univerzálnej služby podľa § 41 zákona č. 324/2011 Z. z. o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Požiadavky na kvalitu“) a optimalizácie verejnej poštovej siete, ktorá bude obsahovať : - faktory ovplyvňujúce kvalitu dodania univerzálnej služby pri zohľadnení jednotlivých Požiadaviek na kvalitu : - územnú dostupnosť prístupových a kontaktných miest verejnej poštovej siete, - časovú dostupnosť prístupových a kontaktných miest poskytujúcich univerzálnu službu, - čas prepravy zásielok, - požiadavky na informácie o univerzálnej službe, - zásady vybavovania reklamácií a sťažností, - spokojnosť užívateľov, - analýzu, ktoré pobočky (prístupové a kontaktné miesta verejnej poštovej siete) Slovenskej pošty, a. s., sú neefektívne/nerentabilné, avšak ich nie je možné zrušiť z hľadiska dostupnosti každému občanovi Slovenskej republiky, - možnosti úprav a konfiguráciu Požiadaviek na kvalitu v kontexte zmien parametrov - možnosti optimalizácie verejnej poštovej siete.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 78 334
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Poradenské služby v oblasti obchodu a riadenia a súvisiace služby (podnikateľské poradenstvo)
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Továrenská 7
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 82855
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia 1) Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona: Uchádzač musí mať oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uvedená podmienka sa v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) preukazuje doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ má oprávnenie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním IS verejnej správy, preto v súlade s § 32 ods. 3 zákona uchádzač nemusí doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 tohto bodu predkladať. 2) Uchádzač v ponuke predloží čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona, v ktorom preukáže, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, že uchádzač má splnenie tejto podmienky účasti zapísané v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. zákona, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie (ďalej len „Zoznam hospodárskych subjektov“), nemusí uvedený doklad podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona predkladať. Preukazovanie podmienok účasti osobného postavenia je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Analýza Požiadaviek na kvalitu a optimalizácie verejnej poštovej siete
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 5809/OES/2024-9416
  • Názov : Analýza Požiadaviek na kvalitu a optimalizácie verejnej poštovej siete
  • Opis: Predmetom zákazky je vypracovanie analýzy a výstupného materiálu obsahujúcich Analýzu možností zmien a úprav Požiadaviek na kvalitu univerzálnej služby podľa § 41 zákona č. 324/2011 Z. z. o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Požiadavky na kvalitu“) a optimalizácie verejnej poštovej siete, ktorá bude obsahovať : - faktory ovplyvňujúce kvalitu dodania univerzálnej služby pri zohľadnení jednotlivých Požiadaviek na kvalitu : - územnú dostupnosť prístupových a kontaktných miest verejnej poštovej siete, - časovú dostupnosť prístupových a kontaktných miest poskytujúcich univerzálnu službu, - čas prepravy zásielok, - požiadavky na informácie o univerzálnej službe, - zásady vybavovania reklamácií a sťažností, - spokojnosť užívateľov, - analýzu, ktoré pobočky (prístupové a kontaktné miesta verejnej poštovej siete) Slovenskej pošty, a. s., sú neefektívne/nerentabilné, avšak ich nie je možné zrušiť z hľadiska dostupnosti každému občanovi Slovenskej republiky, - možnosti úprav a konfiguráciu Požiadaviek na kvalitu v kontexte zmien parametrov - možnosti optimalizácie verejnej poštovej siete.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Poradenské služby v oblasti obchodu a riadenia a súvisiace služby (podnikateľské poradenstvo)
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb
  • Opis podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien poskytnutých služieb v EUR bez DPH celkom za požadované obdobie, lehôt/doby poskytovania predmetných služieb a odberateľov. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač musí zoznamom poskytnutých služieb preukázať, že v uvedenom období poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. Pod službou rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky sa rozumie služba týkajúca sa nastavenia a analýzy procesov regulovaného trhového prostredia, univerzálnej poštovej služby. Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb na rovnaký alebo podobný predmet zákazky v súhrnnej výške minimálne 70 000,00 EUR bez DPH (slovom: sedemdesiattisíc EUR), pričom je na rozhodnutí uchádzača, či požadovaný finančný objem preukáže jednou alebo viacerými zmluvami/objednávkami. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne: - názov a sídlo odberateľa, - kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), - predmet poskytnutej služby (popis predmetu poskytnutej služby), - doba poskytnutia, od – do, mesiac a rok, - cena poskytnutej služby bez DPH celkom za požadované obdobie. V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu/objednávku, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie troch rokov (ďalej aj ako „rozhodné obdobie“), t. j. poskytovanie služieb (zmluvy) začalo pred viac ako tromi rokmi alebo nebolo skončené do vyhlásenia tohto verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutých služieb, ktorá bola realizovaná v požadovanom rozhodnom období. V prípade, ak poskytnutie služby realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. V prípade, že v rámci predloženého projektu/zákazky boli poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet tejto zákazky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Certifikát manažérstva kvality
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu manažérstva kvality podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na § 35 ZVO. Splnenie tejto požiadavky uchádzač preukáže predložením certifikátu systému manažérstva kvality ISO 9001 vydaným nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, uchádzač môže požiadavku splniť aj predložením iných dôkazov o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služby
  • Opis podmienky účasti: Expert č. 1 pre oblasť procesných analýz: a) ukončené vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom; b) minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti auditu, analýzy a optimalizácie fungovania organizácií; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom; c) minimálne 2 (dve) profesionálne praktické skúsenosti s auditom, analýzou a optimalizáciou procesov organizácií na pozícii procesného analytika; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom; d) platný certifikát oblasti procesného riadenia, napríklad Six Sigma Black Belt alebo ekvivalent daného certifikátu; túto podmienku účasti uchádzač preukáže kópiou platného certifikátu. Expert č. 2 pre oblasť projektového riadenia: a) ukončené vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom a ekvivalentným dokladom; b) minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti projektového riadenia; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom; c) minimálne 2 (dve) profesionálne praktické skúsenosti s riadením projektov v pozícii projektového manažéra, ktoré boli riadené metodikami IPMA alebo PRINCE2 alebo ekvivalentnou metodikou; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom; d) platný certifikát v oblasti projektového riadenia, napríklad PRINCE 2 minimálne úrovne Practitioner, IPMA minimálne úrovne C, PMI úrovne PMP alebo ekvivalent daného certifikátu; túto podmienku účasti uchádzač preukáže kópiou platného certifikátu. Expert č. 3 pre oblasť podnikovej architektúry a) ukončené vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom a ekvivalentným dokladom; b) minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti modelovania podnikovej architektúry; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom; c) minimálne 2 (dve) profesionálne praktické skúsenosti s modelovaním podnikovej architektúry; túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom; d) platný certifikát v oblasti enterprise architektúry, napríklad TOGAF 9 minimálne úrovne Foundation, ArchiMate 3 minimálne úrovne Foundation alebo ekvivalent daného certifikátu; túto podmienku účasti uchádzač preukáže kópiou platného certifikátu. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa ods.1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za poskytnitie služby
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Zmluva, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.05.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 02.05.2024
  • Čas otvárania ponúk: 12:05
  • Miesto otvárania ponúk: Systém EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/private/home/index
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/503540
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)