Informácie
        
            Názov zákazky:
            Analýza Požiadaviek na kvalitu a optimalizácie verejnej poštovej siete            
        
        
        
            Kód zákazky:
            5809/OES/2024-9416            
        
        
            
                Kód oznámenia:
                10618 - WNS             
            
        
        
            Postup:
            Zákazka s nízkou hodnotou            
        
        
        
            Druh:
            Služby            
        
        
            
            
            
        
            Predpokladaná hodnota:
            78 334,00 €      
        
        
        Termíny
        
            Predkladanie ponúk:
            2.5.2024 12:00      
        
        
            Vyhlásenie:
            18.4.2024      
        
     
    
        Verejný obstarávateľ
        
        
            
                Adresa:
                Továrenská
82855 Bratislava - mestská časť Staré Mesto            
            
            
        
        
            NUTS:
            SK010 - Bratislavský kraj            
        
        
        
            Miesto dodania:
            Továrenská Bratislava - mestská časť Staré Mesto 82855 Slovensko            
        
        
        
            Zdroj:
            
        
                
     
 
    
        
            
Popis
            Predmetom zákazky je vypracovanie analýzy a výstupného materiálu obsahujúcich Analýzu možností zmien a úprav Požiadaviek na kvalitu univerzálnej služby podľa § 41 zákona č. 324/2011 Z. z. o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Požiadavky na kvalitu“) a optimalizácie verejnej poštovej siete, ktorá bude obsahovať : - faktory ovplyvňujúce kvalitu dodania univerzálnej služby pri zohľadnení jednotlivých Požiadaviek na kvalitu : - územnú dostupnosť prístupových a kontaktných miest verejnej poštovej siete, - časovú dostupnosť prístupových a kontaktných miest poskytujúcich univerzálnu službu, - čas prepravy zásielok, - požiadavky na informácie o univerzálnej službe, - zásady vybavovania reklamácií a sťažností, - spokojnosť užívateľov, - analýzu, ktoré pobočky (prístupové a kontaktné miesta verejnej poštovej siete) Slovenskej pošty, a. s., sú neefektívne/nerentabilné, avšak ich nie je možné zrušiť z hľadiska dostupnosti každému občanovi Slovenskej republiky, - možnosti úprav a konfiguráciu Požiadaviek na kvalitu v kontexte zmien parametrov - možnosti optimalizácie verejnej poštovej siete.