Nákup systému energetického manažmentu pre Košický samosprávny kraj

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Nákup systému energetického manažmentu pre Košický samosprávny kraj
Kód zákazky: ZsNH-042024/01
Kód oznámenia: 10538 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 32235000-9
Predpokladaná hodnota: 173 525,60 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.4.2024 10:00
Vyhlásenie: 17.4.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Košický samosprávny kraj
Adresa: Nám. Maratónu Mieru
04001 Košice - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Nám. Maratónu Mieru Košice - mestská časť Staré Mesto 04001 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je nákup systému energetického manažmentu s funkcionalitou. K spracovaným údajom musí byť zabezpečený prístup cez užívateľské rozhranie. Forma prístupu do rozhrania je prevádzkovaná na verejných serveroch, ktoré zabezpečia dlhodobú archiváciu údajov. Pre každú prevádzku, ku ktorej budú spracované údaje, bude vytvorený minimálne 1 prístup. Systém zabezpečuje zber a vyhodnocovanie dostupných energetických údajov zo všetkých Organizácii v zriaďovateľskej pôsobnosti (ďalej len OvZP) Košického samosprávneho kraja (ďalej len KSK) ako je elektrická energia, zemný plyn, výroba tepla, voda, stavové veličiny a iné. Technická požiadavka: systém energetického manažmentu s funkcionalitou by mal pozostávať z jedného (1) softwarového systému poskytujúcich celý požadovaný rozsah funkcionalít t.j. jednej aplikácie (Nepripúšťa sa riešenie v podobe viacerých rôznych systémov, ktoré by poskytovali následne kumulatívne požadované funkcionality v rôznych aplikáciách). Softwarový nástroj pre manažment a kontrolu energií v rámci ktorého je potrebné: • Vytvorenie zákazníka v oblasti energetického manažmentu. • Aktivácia prostredia energetického manažmentu. • Prevádzka prostredia energetického manažmentu. • Digitálne spracovanie mesačných, ročných faktúr za elektrickú energiu, zemný plyn, vodu a výrobu tepla. Bližšia špecifikácia zákazky je uvedená v Prílohe č. 5 Výzvy na predkladanie ponúk.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1286675
1. Základné údaje
  • Organizácia: Košický samosprávny kraj (ID: 11427)
  • Zákazka: Nákup systému energetického manažmentu pre Košický samosprávny kraj (ID: 501640)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Košický samosprávny kraj
  • IČO: 35541016
  • DIČ: 2021624924
  • Adresa
  • Ulica: Nám. Maratónu Mieru
  • Číslo: 1
  • Mesto: Košice - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 04001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: marcel.kysel@vucke.sk
  • Telefónne číslo: 0557268403
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá zadáva zákazky alebo uzatvára rámcové dohody na stavebné práce, tovar alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá nadobúda tovary a/alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Košický samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3143
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ZsNH-042024/01
  • Názov: Nákup systému energetického manažmentu pre Košický samosprávny kraj
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup systému energetického manažmentu s funkcionalitou. K spracovaným údajom musí byť zabezpečený prístup cez užívateľské rozhranie. Forma prístupu do rozhrania je prevádzkovaná na verejných serveroch, ktoré zabezpečia dlhodobú archiváciu údajov. Pre každú prevádzku, ku ktorej budú spracované údaje, bude vytvorený minimálne 1 prístup. Systém zabezpečuje zber a vyhodnocovanie dostupných energetických údajov zo všetkých Organizácii v zriaďovateľskej pôsobnosti (ďalej len OvZP) Košického samosprávneho kraja (ďalej len KSK) ako je elektrická energia, zemný plyn, výroba tepla, voda, stavové veličiny a iné. Technická požiadavka: systém energetického manažmentu s funkcionalitou by mal pozostávať z jedného (1) softwarového systému poskytujúcich celý požadovaný rozsah funkcionalít t.j. jednej aplikácie (Nepripúšťa sa riešenie v podobe viacerých rôznych systémov, ktoré by poskytovali následne kumulatívne požadované funkcionality v rôznych aplikáciách). Softwarový nástroj pre manažment a kontrolu energií v rámci ktorého je potrebné: • Vytvorenie zákazníka v oblasti energetického manažmentu. • Aktivácia prostredia energetického manažmentu. • Prevádzka prostredia energetického manažmentu. • Digitálne spracovanie mesačných, ročných faktúr za elektrickú energiu, zemný plyn, vodu a výrobu tepla. Bližšia špecifikácia zákazky je uvedená v Prílohe č. 5 Výzvy na predkladanie ponúk.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 173 525.60
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Dohľadový systém uzavretého okruhu
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie maratóna mieru č.1
  • Mesto: Košice - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 042 66
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Odberné miesta na odber elektrická energia, zemný plyn, teplo, voda Košického samosprávneho kraja a organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti KSK. Zoznam odberných miest aj s organizáciami tvorí Prílohu č. 8. Odberné miesta sa môžu priebežne meniť podľa prihlasovania a odhlasovania jednotlivých objektov.
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.3.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: 1
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: ZsNH - 04/2024-01
  • Názov : 1
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup systému energetického manažmentu s funkcionalitou. K spracovaným údajom musí byť zabezpečený prístup cez užívateľské rozhranie. Forma prístupu do rozhrania je prevádzkovaná na verejných serveroch, ktoré zabezpečia dlhodobú archiváciu údajov. Pre každú prevádzku, ku ktorej budú spracované údaje, bude vytvorený minimálne 1 prístup. Systém zabezpečuje zber a vyhodnocovanie dostupných energetických údajov zo všetkých Organizácii v zriaďovateľskej pôsobnosti (ďalej len OvZP) Košického samosprávneho kraja (ďalej len KSK) ako je elektrická energia, zemný plyn, výroba tepla, voda, stavové veličiny a iné. Technická požiadavka: systém energetického manažmentu s funkcionalitou by mal pozostávať z jedného (1) softwarového systému poskytujúcich celý požadovaný rozsah funkcionalít t.j. jednej aplikácie (Nepripúšťa sa riešenie v podobe viacerých rôznych systémov, ktoré by poskytovali následne kumulatívne požadované funkcionality v rôznych aplikáciách). Softwarový nástroj pre manažment a kontrolu energií v rámci ktorého je potrebné: • Vytvorenie zákazníka v oblasti energetického manažmentu. • Aktivácia prostredia energetického manažmentu. • Prevádzka prostredia energetického manažmentu. • Digitálne spracovanie mesačných, ročných faktúr za elektrickú energiu, zemný plyn, vodu a výrobu tepla. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 5 Výzvy na predkladanie ponúk.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 173 525.60
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Dohľadový systém uzavretého okruhu
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Systémy zberu údajov
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: § 32 Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Výzva na predkladanie ponúk: Podmienky účasti osobného postavenia: 13.1 podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže, že je oprávnený dodávať tovar, alebo poskytovať službu. Uvedenú podmienku účasti uchádzač preukáže v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v súlade s § 32 ods. 3 predkladať verejnému obstarávateľovi doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. 13.2 podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti uchádzač preukáže v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní doloženým čestným vyhlásením podľa Prílohy č. 2 Výzvy na predkladanie ponúk. Bližšia špecifikácia podmienok účasti je uvedená vo Výzve na predkladanie ponúk.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov;
  • Opis podmienky účasti: Výzva na predkladanie ponúk: Podmienky účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti: 13.3 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 13.3.1 Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky dodaných za predchádzajúce 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením • názvu alebo obchodného mena odberateľa, adresy jeho sídla alebo miesta podnikania, • názvu a stručného opisu predmetu plnenia vrátane informácií nevyhnutných na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti, • zmluvnej ceny v eurách s DPH a bez DPH alebo inej mene za uskutočnenie predmetu plnenia, • obdobia poskytovania plnenia, • mena, funkcie, tel. č., e-mailu kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné overiť tieto údaje. Ak existujú referencie na podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti určené podľa tohto bodu a sú uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní (ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní), verejný obstarávateľ ich zohľadní pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak ich uchádzač v ponuke identifikoval. V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. poskytnutie služieb sa začalo pred 3 rokmi alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako „rozhodné obdobie“), uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutých služieb, ktoré boli realizované/dodané v požadovanom období. V prípade, ak poskytnutie služieb realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Požaduje sa, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal, • realizáciu min. 3 zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, z toho aspoň jedna zákazka musí byť v hodnote minimálne 120 000 EUR bez DPH. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 písm. e) a písm. f), a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšia špecifikácia podmienok účasti je uvedená vo Výzve na predkladanie ponúk.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.04.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.04.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Miesto otvárania ponúk: Sídlo verejného obstarávateľa.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/3143?cHash=a01e5ba0cbee924a25024b9eed92f9dc
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/501640
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Košický samosprávny kraj)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)