PRENÁJOM TLAČIARNÍ A SÚVISIACE SLUŽBY

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: PRENÁJOM TLAČIARNÍ A SÚVISIACE SLUŽBY
Kód zákazky: 22/24
Kód oznámenia: 10292 - POS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79800000-2
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 15.4.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Žilinský samosprávny kraj
Adresa: Komenského
01109 Žilina
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Komenského Žilina 01109 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je prenájom tlačiarní (multifunkčných fotokopírovacích zariadení) a súvisiace služby, vrátane kompletného servisného pokrytia v mieste inštalácie a dodávky spotrebného materiálu pre úrad Žilinského samosprávneho kraja na obdobie 48 mesiacov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Žilinský samosprávny kraj

Vestník

Predbežné oznámenie

Identifikátor ÚVO: 1286184
1. Základné údaje
  • Organizácia: Žilinský samosprávny kraj (ID: 59979)
  • Zákazka: PRENÁJOM TLAČIARNÍ A SÚVISIACE SLUŽBY (ID: 503112)
  • Typ oznámenia: Predbežné oznámenie a Pravidelné informatívne oznámenie
  • Typ formulára: Plánovanie
  • Identifikátor verzie oznámenia: 8608b166-9e26-44aa-8727-1fb69cd2ac5b
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Predbežné oznámenie – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Žilinský samosprávny kraj
  • IČO: 37808427
  • DIČ: 2021626695
  • Adresa
  • Ulica: Komenského
  • Číslo: 48
  • Mesto: Žilina
  • PSČ: 01109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: obstaravanie@zilinskazupa.sk
  • Telefónne číslo: +421415032111
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Žilinský samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8276
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Predpokladaný dátum uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania (v rámci tohto postupu): 14.06.2024
  • Referenčné číslo: 22/24
  • Názov: PRENÁJOM TLAČIARNÍ A SÚVISIACE SLUŽBY
  • Opis: Predmetom zákazky je prenájom tlačiarní (multifunkčných fotokopírovacích zariadení) a súvisiace služby, vrátane kompletného servisného pokrytia v mieste inštalácie a dodávky spotrebného materiálu pre úrad Žilinského samosprávneho kraja na obdobie 48 mesiacov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Tlačiarenské a príbuzné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Údržba a opravy kancelárskych strojov
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Komenského 48
  • Mesto: Žilina
  • PSČ: 01109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ so zreteľom na zabezpečenie riadneho priebehu prípravných trhových konzultácií, so zreteľom na princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie hospodárskych subjektov, princíp transparentnosti, princíp proporcionality a princíp hospodárnosti a efektívnosti stanovuje nasledovné požiadavky a pokyny pre hospodárske subjekty so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách: Rozhodnutie zúčastniť sa na prípravných trhových konzultáciách musí byť slobodné a vážne. Hospodársky subjekt so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách prejaví svoj záujem prostredníctvom jednoduchej žiadosti doručenej na adresu elektronickej pošty verejného obstarávateľa: obstaravanie@zilinskazupa.sk v termíne do 30.04.2024 do 12:00 hod. V žiadosti o účasť na prípravných trhových konzultáciách verejný obstarávateľ od hospodárskeho subjektu žiada uvedenie identifikačných údajov (názov, sídlo, identifikačné číslo, kontaktné osoby) a uvedenie adresy elektronickej pošty, prostredníctvom ktorej bude na strane hospodárskeho subjektu vykonávaná komunikácia s verejným obstarávateľom. Na adresu elektronickej pošty uvedenú hospodárskym subjektom v žiadosti o účasť na prípravných trhových konzultáciách zašle verejný obstarávateľ pred začatím prípravných trhových konzultácii s príslušným hospodárskym subjektom pozvánku s uvedením času, termínu a miesta konania. Prípravné trhové konzultácie sa uskutočnia v predpokladanom termíne od 13.05.2024 do 17.05.2024 (presný termín konania prípravných trhových konzultácií bude uvedený v pozvánke). Osoby zastupujúce hospodársky subjekt na prípravných trhových konzultáciách sa pred účasťou preukážu oprávnením vystupovať v mene tohto hospodárskeho subjektu. Prípravné trhové konzultácie budú prebiehať formou osobnej odbornej konzultácie za prítomnosti odbornej komisie. Zo stretnutia bude vyhotovená zápisnica. Komunikácia v prípravných trhových konzultáciách sa uskutoční v štátnom (slovenskom) jazyku prekladanie a/alebo tlmočenie do cudzieho jazyka nebude zo strany verejného obstarávateľa zabezpečované. Účasťou na prípravných trhových konzultáciách hospodársky subjekt berie na vedomie a súhlasí so zverejnením informácií, ktoré poskytne verejnému obstarávateľovi v rámci prípravných trhových konzultácií. Tieto informácie budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa vo forme zápisnice, v anonymizovanej podobe, t. j. bez identifikačných údajov hospodárskeho subjektu. Verejný obstarávateľ vyhodnotí získané informácie a poznatky z prípravných trhových konzultácií a následne prípadne nediskriminačne upraví opis predmetu zákazky. Vzájomné práva a povinnosti medzi verejným obstarávateľom a hospodárskymi subjektmi so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
5. Časti
  • 5.1 Informácia o časti
  • 5.1.1 GR-Part_well
  • Názov: PRENÁJOM TLAČIARNÍ A SÚVISIACE SLUŽBY
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov: PRENÁJOM TLAČIARNÍ A SÚVISIACE SLUŽBY
  • Opis: Predmetom zákazky je prenájom tlačiarní (multifunkčných fotokopírovacích zariadení) a súvisiace služby, vrátane kompletného servisného pokrytia v mieste inštalácie a dodávky spotrebného materiálu pre úrad Žilinského samosprávneho kraja na obdobie 48 mesiacov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Tlačiarenské a príbuzné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Údržba a opravy kancelárskych strojov
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Súťažné podklady
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Označenie dokumentu/zákazky: Opis predmetu zákazky pre PTK
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)