Zníženie energetickej náročnosti kultúrneho domu v obci Moča

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zníženie energetickej náročnosti kultúrneho domu v obci Moča
Kód zákazky: KD1
Kód oznámenia: 9926 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45212000-6
Predpokladaná hodnota: 838 548,67 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 30.4.2024 10:00
Vyhlásenie: 10.4.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Moča
Adresa:
94637 Moča
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Moča 94637 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú stavebné úpravy zahrnujúce zateplenie obvodového a strešného plášťa, dokončením výmeny pôvodných drevených otvorových výplní okien a výmenou pôvodných rozvodov ÚK za nové v súvislosti s výmenou zdroja - tepla solárny systém / fotovoltaika.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Moča

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1285346
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Moča (ID: 1517)
  • Zákazka: Zníženie energetickej náročnosti kultúrneho domu v obci Moča (ID: 502609)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 5a7757d9-0a4a-42b9-95d2-0709482b264e
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Moča
  • IČO: 00306576
  • DIČ: 2021046698
  • Adresa
  • Mesto: Moča
  • PSČ: 94637
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: starosta@obecmoca.sk
  • Telefónne číslo: +421357777990
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Moča)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4289
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: KD1
  • Názov: Zníženie energetickej náročnosti kultúrneho domu v obci Moča
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné úpravy zahrnujúce zateplenie obvodového a strešného plášťa, dokončením výmeny pôvodných drevených otvorových výplní okien a výmenou pôvodných rozvodov ÚK za nové v súvislosti s výmenou zdroja - tepla solárny systém / fotovoltaika.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 838 548.67
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov pre voľný čas, šport, kultúru, ubytovanie a reštauračné stravovanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. ZVO alebo podľa § 152 ZVO. Z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy sa nepredkladajú doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, písm. a) - výpisy z registra trestov písm. b) - potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne písm. c) - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a potvrdenia miestne príslušného colného úradu písm. e) - doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, alebo podľa § 152 ZVO - potvrdenie o zápise v zozname hospodárskych subjektov. Doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO sa predkladajú v needitovateľnej forme vo formáte .pdf. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: . 1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v zmysle § 20 ZVO elektronicky prostredníctvom Elektronickej platformy (www.isepvo.sk). 2. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO, alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZVO. 3. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 4. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. 5. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou vo výške 25 000 Eur. Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú určené v súťažných podkladoch. 6. Zhotoviteľ je povinný zložiť zábezpeku na vykonanie prác (kauciu) vo výške 10% hodnoty diela.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zníženie energetickej náročnosti kultúrneho domu v obci Moča
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: KD1
  • Názov : Zníženie energetickej náročnosti kultúrneho domu v obci Moča
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné úpravy zahrnujúce zateplenie obvodového a strešného plášťa, dokončením výmeny pôvodných drevených otvorových výplní okien a výmenou pôvodných rozvodov ÚK za nové v súvislosti s výmenou zdroja - tepla solárny systém / fotovoltaika.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov pre voľný čas, šport, kultúru, ubytovanie a reštauračné stravovanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 5
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Vyžaduje sa plnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO – vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky. 1) Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač v období 12 mesiacov odo dňa vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že nebol a nie je v nepovolenom debete, a že jeho bežný účet nebol a nie je predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých predkladá vyjadrenia, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky. 2) Nezáväzný prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzačovi poskytne úver na zabezpečenie realizácie predmetu zákazky vo výške minimálne 800 000,- EUR, alebo ekvivalent v inej mene. Z predloženého úverové prísľubu musí jednoznačne vyplývať záväzok banky poskytnúť uchádzačovi úver, ak bude v tomto verejnom obstarávaní úspešným uchádzačom. Prísľub banky môže uchádzač nahradiť potvrdením banky alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že má k dispozícii na svojom bankovom účte (bankových účtoch) voľné finančné prostriedky vo výške minimálne 800 000,- EUR. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že túto sumu použije na financovanie realizácie predmetu zákazky. Doklady musia byť predložené nie staršie ako 1 mesiac ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Doklady sa predkladajú v needitovateľnej forme vo formáte .pdf. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznam stavebných prác
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Za práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú práce na uskutočnení stavieb s využitím obnoviteľných zdrojov energie. Zoznam musí obsahovať minimálne jednu zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v hodnote min. 800 000,00 Eur bez DPH.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) v súlade s § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží platné doklady: 1. Certifikát systému manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou podľa normy EN ISO 9001 v oblasti stavebných prác 2. Certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy ISO 45001 Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality a certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušné certifikáty v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality ak preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality a systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality a na systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii zodpovedných osôb. Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: a) Osvedčením s požadovaným odborným zameraním alebo ekvivalentného dokladu, b) profesijným životopisom, c) zoznamom projektov uskutočnených kľúčovým odborníkom, d) disponibilitu počas realizácie zákazky zmluvou, dohodou alebo čestným vyhlásením kľúčového odborníka. Uchádzač predloží údaje za nasledovných kľúčových expertov: 1. Stavbyvedúci Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednou za riadne zhotovenie predmetu zákazky, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: • Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad. • Doklad o odbornej praxi na pozícii stavbyvedúceho pri realizácií stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v dĺžke minimálne 5 rokov. Pracovné skúsenosti s riadením výstavby/rekonštrukcie stavieb s využitím obnoviteľných zdrojov energie, pri čom jedna zákazka je v hodnote min. 800 000,00 Eur bez DPH. 2. Osoba na riadenie činnosti alebo prevádzky vyhradených technických zariadení elektrických Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: • Osvedčenie v rozsahu E2 technické zariadenia elektrické s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodov pre triedy objektov A objekty bez nebezpečenstva výbuchu alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu, podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby. • Doklad o odbornej praxi na pozícii elektrotechnika pri realizácií stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v dĺžke minimálne 5 rokov. Pracovné skúsenosti na stavbách s využitím obnoviteľných zdrojov energie, pri čom jedna zákazka je v hodnote min. 800 000,00 Eur bez DPH. 3. Technik BOZP Uchádzač preukáže min. 1 osobou zodpovednou za BOZP, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: • doklad o odbornej spôsobilosti - Autorizovaný bezpečnostný technik (ABT) podľa zákona č. 125/2006 o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad. • Doklad o odbornej praxi osoby zodpovednej za BOZP v dĺžke minimálne 3 roky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Opatrenia environmentálneho manažérstva
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO platný doklad environmentálneho manažérstva, ktorý osvedčuje zabezpečenie úrovne ochrany životného prostredia zodpovedajúcu schéme Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznam subdodávateľov
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje v súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. l) ZVO v spojení s § 41 ods. 1 ZVO uviesť podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží Zoznam všetkých subdodávateľov podľa prílohy súťažných podkladov s uvedením podielu zákazky, ktorý má v úmysle zadať týmto subdodávateľom. Zároveň verejný obstarávateľ žiada preukázať, že navrhovaný subdodávateľ spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Úspešný uchádzač je povinný rešpektovať a dodržiavať Požiadavky spojené s princípom „výrazne nenarušiť“ Ministerstva dopravy SR počas zhotovenia diela zhotoviteľom, v zmysle ktorého žiadny projekt podporený z prostriedkov mechanizmu nemôže výrazne narušiť žiaden z environmentálnych cieľov uvedených v čl. 17 Európskeho parlamentu A Rady (EÚ) 2020/852 o vytvorení rámca na uľahčenie udržateľných investícií a o zmene nariadenia (EÚ) 2019/2088 (tzv. nariadenie o taxonómii) (Ú. V. EÚ L 198, 22.6.2020, s. 13 – 43). V súlade s ust. § 38 ods. 4 ZVO verejný obstarávateľ vyžaduje, aby určité podstatné úlohy vykonal priamo sám uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov. Za podstatné úlohy verejný obstarávateľ určuje všetky práce a dodávky uvedené v rozpočte stavby pod časťami: 1 - Zateplenie budovy -položky v stavebnom oddiely 6 - Úpravy povrchov, podlahy, výplne, 5 - Vykurovanie, 6 - Elektroinštalácia a bleskozvod, 7 - Vzduchotechnika a 10 - ON GRID 40, 480kWp.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.04.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 30.04.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v IS EVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/502609
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/502609
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)