Kontaktné telefonické centrum pre platiteľov úhrady RTVS

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Kontaktné telefonické centrum pre platiteľov úhrady RTVS
Kód zákazky: 000005/250000/2024
Kód oznámenia: 9559 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79342300-6
Predpokladaná hodnota: 214 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 18.4.2024 10:00
Vyhlásenie: 4.4.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Rozhlas a televízia Slovenska
Adresa: Mlynská dolina
84545 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Mlynská dolina Bratislava 84545 Slovensko Služby budú poskytované zo sídla úspešného poskytovateľa.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb kontaktného centra pre platiteľov úhrady RTVS. Kontaktné centrum bude obsluhovať prichádzajúce požiadavky klientov na telefónnych číslach (Zákaznícka linka), pričom každé telefónne číslo identifikuje iný typ telefonickej služby. Verejný obstarávateľ požaduje od operátora poskytovateľa služieb kompletné vybavenie a následné spracovanie telefonátu, zapísanie do dohodnutého informačného systému verejného obstarávateľa a postúpenie informácii verejnému obstarávateľovi v dohodnutom formáte. Verejný obstarávateľ ďalej požaduje generovanie reportov so štatistickými prehľadmi podľa zadania verejného obstarávateľa. Výmena podkladových a reportovacích súborov medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom služieb bude prebiehať pomocou šifrovaného FTP servera prevádzkovaného verejným obstarávateľom. Podrobný opis predmetu zákazky je bližšie špecifikovaný v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1275032
1. Základné údaje
  • Organizácia: Rozhlas a televízia Slovenska (ID: 27228)
  • Zákazka: Kontaktné telefonické centrum pre platiteľov úhrady RTVS (ID: 497424)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 44c69a73-eaa9-46cc-8279-cd37964172e4
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Rozhlas a televízia Slovenska
  • IČO: 47232480
  • DIČ: 2023169973
  • Adresa
  • Ulica: Mlynská dolina
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 84545
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: michaela.simunova@rtvs.sk
  • Telefónne číslo: +421260611030
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Rozhlas a televízia Slovenska)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/11786
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 000005/250000/2024
  • Názov: Kontaktné telefonické centrum pre platiteľov úhrady RTVS
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb kontaktného centra pre platiteľov úhrady RTVS. Kontaktné centrum bude obsluhovať prichádzajúce požiadavky klientov na telefónnych číslach (Zákaznícka linka), pričom každé telefónne číslo identifikuje iný typ telefonickej služby. Verejný obstarávateľ požaduje od operátora poskytovateľa služieb kompletné vybavenie a následné spracovanie telefonátu, zapísanie do dohodnutého informačného systému verejného obstarávateľa a postúpenie informácii verejnému obstarávateľovi v dohodnutom formáte. Verejný obstarávateľ ďalej požaduje generovanie reportov so štatistickými prehľadmi podľa zadania verejného obstarávateľa. Výmena podkladových a reportovacích súborov medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom služieb bude prebiehať pomocou šifrovaného FTP servera prevádzkovaného verejným obstarávateľom. Podrobný opis predmetu zákazky je bližšie špecifikovaný v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 214 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby zákazníkom
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stredisko hovorov
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Služby budú poskytované zo sídla úspešného poskytovateľa.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podmienky účasti osobného postavenia v zmysle § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“/“zákon“) 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona, dokladmi podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona musí uchádzač preukázať, že je oprávnený poskytovať služby, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona musí uchádzač preukázať, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený záujemcom. V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci v zmysle zákona č. 221/2019 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony, a teda nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 1.2 Ak čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie, ktoré uchádzač predloží k preukázaniu splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia budú podpísané splnomocnenou oprávnenou osobou uchádzača, v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Kontaktné telefonické centrum pre platiteľov úhrady RTVS
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 000005/250000/2024
  • Názov : Kontaktné telefonické centrum pre platiteľov úhrady RTVS
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb kontaktného centra pre platiteľov úhrady RTVS. Kontaktné centrum bude obsluhovať prichádzajúce požiadavky klientov na telefónnych číslach (Zákaznícka linka), pričom každé telefónne číslo identifikuje iný typ telefonickej služby. Verejný obstarávateľ požaduje od operátora poskytovateľa služieb kompletné vybavenie a následné spracovanie telefonátu, zapísanie do dohodnutého informačného systému verejného obstarávateľa a postúpenie informácii verejnému obstarávateľovi v dohodnutom formáte. Verejný obstarávateľ ďalej požaduje generovanie reportov so štatistickými prehľadmi podľa zadania verejného obstarávateľa. Výmena podkladových a reportovacích súborov medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom služieb bude prebiehať pomocou šifrovaného FTP servera prevádzkovaného verejným obstarávateľom. Podrobný opis predmetu zákazky je bližšie špecifikovaný v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 214 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby zákazníkom
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stredisko hovorov
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Služby budú poskytované zo sídla úspešného poskytovateľa.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi (SP). Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0) vedenom a sprístupnenom Úradom vlády Slovenskej republiky dostupnom na webovom sídle https://www.eplatforma.vlada.gov.sk/ (ďalej len „systém EVO“). Systém EVO je informačný systém, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona zadáva túto zákazku v súlade so zákonom. Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách a video návodoch, ktoré sú verejne prístupné na portáli elektronickej platformy, ktorej správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky: https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=9671442380868968409 a v časti VIDEONÁVODY. https://eplatforma.vlada.gov.sk/videonavody/?csrt=9671442380868968409 2.Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (PÚ) sú prístupné v súlade so zákonom v rámci systému EVO predmetného verejného obstarávania a v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11786 Z uvedeného dôvodu Verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tohto VO priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/11786, resp. https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/497424. 3.Komunikačným jazykom v tomto VO je slovenský jazyk a český jazyk. 4.Náklady spojené s účasťou v tomto VO znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči Verejnému obstarávateľovi. 5.Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom najneskôr však tri (3) pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom funkcionality systému EVO na to určenej – zverejnením vysvetlenia v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená systémom EVO podľa týchto súťažných podkladov dostatočne vopred. 6.Vzor Jednotného európskeho dokumentu je zverejnený v profile zákazky. 7.VO sa môže zúčastniť aj skupina dodávateľov (SD). Verejný obstarávateľ nevyžaduje od SD, aby vytvorila právnu formu na účely účasti vo VO a pre prípad prijatia ponuky. Na účely účasti vo VO musí SD stanoviť vedúceho člena SD, rozsah jeho kompetencií a určenie kontaktných údajov pre komunikáciu v danom VO. Všetci členovia SD musia udeliť písomné plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov (vedúci člen skupiny), na všetky úkony spojené s účasťou v danom VO a na konanie v mene všetkých členov SD počas celého procesu VO, prijímať pokyny v tomto VO a konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie. V prípade prijatia ponuky SD sa vyžaduje, aby SD pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila Verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa ako časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči Verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 8.Obhliadka miesta poskytovania predmetu zákazky sa neuskutoční. 9.Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač pred podpisom Zmluvy o poskytovaní služieb predložil údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 20.6 súťažných podkladov. 10.K bodu "Dĺžka trvania (BT-36-Lot)" - Trvanie Zmluvy je 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Zmluvy, resp. do vyčerpania maximálneho finančného limitu, uvedeného v návrhu Zmluvy v bode 14.1., podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 11.Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 12.Predmetné VO je nie je nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona
  • Opis podmienky účasti: Znenie predmetnej podmienky účasti je uvedené v súťažných podkladoch, v časti F. PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ v bode 2. Podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v zmysle znenia § 34 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jednotková cena za poskytovanie požadovaného predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH (najnižšia cena podľa § 44 ods. 3 písm. c) zákona).
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jednotková cena za poskytovanie požadovaného predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.04.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 18.04.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Miesto otvárania ponúk: Rozhlas a televízia Slovenska, Mlynská dolina, 845 45 Bratislava, v rámci systému EVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/497424
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497424
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)