Bytový dom s 12 BJ - Kráľov Brod

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Bytový dom s 12 BJ - Kráľov Brod
Kód zákazky: KrBrod01
Kód oznámenia: 9227 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45211340-4
Predpokladaná hodnota: 1 270 830,03 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 18.4.2024 09:00
Vyhlásenie: 28.3.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Kráľov Brod
Adresa: Hlavná
92541 Kráľov Brod
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Hlavná Kráľov Brod 92541 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vybudovanie nájomného bytového domu a technickej infraštruktúry k bytovým domom v obci Kráľov Brod.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Kráľov Brod

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1284213
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Kráľov Brod (ID: 35258)
  • Zákazka: Bytový dom s 12 BJ - Kráľov Brod (ID: 501899)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: fbb06631-533f-46bb-b379-4edf3b723425
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Kráľov Brod
  • IČO: 00306053
  • DIČ: 2021153596
  • Adresa
  • Ulica: Hlavná
  • Číslo: 4
  • Mesto: Kráľov Brod
  • PSČ: 92541
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: kralov.brod@azet.sk
  • Telefónne číslo: +421918251881
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Kráľov Brod)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4240
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: KrBrod01
  • Názov: Bytový dom s 12 BJ - Kráľov Brod
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie nájomného bytového domu a technickej infraštruktúry k bytovým domom v obci Kráľov Brod.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 270 830.03
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch viacbytových budov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Kráľov Brod
  • PSČ: 92541
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: . Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej "ZVO"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. ZVO alebo podľa § 152 ZVO. Z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy sa nepredkladajú doklady podľa § 32 ods. 2, písm. a) - výpisy z registra trestov písm. b) - potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne písm. c) - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a potvrdenia miestne príslušného colného úradu písm. e) - doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, alebo podľa § 152 ZVO - potvrdenie o zápise v zozname hospodárskych subjektov. Doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO sa predkladajú v needitovateľnej forme vo formáte .pdf. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: . 1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v zmysle § 20 ZVO elektronicky prostredníctvom Elektronickej platformy (www.isepvo.sk). 2. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO, alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZVO. 3. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 4. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. 5. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou vo výške 35 000 Eur. Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú určené v súťažných podkladoch.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Bytový dom s 12 BJ - Kráľov Brod
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: KrBrod01
  • Názov : Bytový dom s 12 BJ - Kráľov Brod
  • Opis: Stavba sa člení na stavebné objekty: SO 01 Bytový dom SO 02 Komunikácie a spevnené plochy SO 03 Dažďová kanalizácia spevnených plôch SO 04 Dažďová kanalizácia strechy SO 05 NN Prípojka V rámci zákazky je navrhnuté vybudovanie 1 ks bytového domu s 12 bytovými jednotkami. Bytový dom je riešený ako samostatne stojaci objekt s tromi nadzemnými podlažiami s valbovou strechou s dvanástimi bytovými jednotkami a s vlastnými prípojkami na inžinierske siete. V rámci zákazky sú navrhnuté parkovacie plochy pre osobné motorové vozidlá. Stavebný pozemok sa nachádza v zastavanom území s vybudovanou infraštruktúrou na rovinatom teréne prevažne tvorené trávnatým porastom.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum ukončenia: 16.02.2026
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky
  • Opis podmienky účasti: Vyžaduje sa plnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO – vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač v období 12 mesiacov odo dňa vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že nebol a nie je v nepovolenom debete, a že jeho bežný účet nebol a nie je predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých predkladá vyjadrenia, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky. Doklady musia byť predložené nie staršie ako 1 mesiac ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Doklady sa predkladajú v needitovateľnej forme vo formáte .pdf. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznamom stavebných prác
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Za práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú práce na uskutočnení stavieb pozemného staviteľstva. Zoznam musí obsahovať minimálne jednu zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v hodnote min. 1 200 000,00 Eur bez DPH.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určenýchna plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii zodpovedných osôb. Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: a) Osvedčením s požadovaným odborným zameraním alebo ekvivalentného dokladu, b) profesijným životopisom, c) zoznamom projektov uskutočnených kľúčovým odborníkom, d) disponibilitu počas realizácie zákazky zmluvou, dohodou alebo čestným vyhlásením kľúčového odborníka. Uchádzač predloží údaje za nasledovných kľúčových expertov: 1. Stavbyvedúci Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednou za riadne zhotovenie predmetu zákazky, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: • Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad. • Doklad o odbornej praxi na pozícii stavbyvedúceho pri realizácií stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v dĺžke minimálne 5 rokov. Pracovné skúsenosti s riadením výstavby/rekonštrukcie stavieb s využitím obnoviteľných zdrojov energie, pri čom jedna zákazka je v hodnote min. 1 200 000,00 Eur bez DPH. 2. Osoba na riadenie činnosti alebo prevádzky vyhradených technických zariadení elektrických Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednou za riadne zhotovenie predmetu zákazky, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: • Osvedčenie v rozsahu E2 technické zariadenia elektrické s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodov pre triedy objektov A objekty bez nebezpečenstva výbuchu alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu, podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby. • Doklad o odbornej praxi na pozícii elektrotechnika pri realizácií stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v dĺžke minimálne 5 rokov. Pracovné skúsenosti na stavbách s využitím obnoviteľných zdrojov energie. 3. Technik BOZP Uchádzač preukáže min. 1 osobou zodpovednou za BOZP, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: • doklad o odbornej spôsobilosti - Autorizovaný bezpečnostný technik (ABT) podľa zákona č. 125/2006 o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad. • Doklad o odbornej praxi osoby zodpovednej za BOZP v dĺžke minimálne 3 roky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Opatrenia environmentálneho manažérstva
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO platný doklad environmentálneho manažérstva, ktorý osvedčuje zabezpečenie úrovne ochrany životného prostredia zodpovedajúcu schéme Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podiel splnenia zo zmluvy subdodávateľom
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje v súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. l) ZVO v spojení s § 41 ods. 1 ZVO uviesť podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam všetkých subdodávateľov podľa prílohy súťažných podkladov s uvedením podielu zákazky, ktorý má v úmysle zadať týmto subdodávateľom. Zároveň verejný obstarávateľ žiada preukázať, že navrhovaný subdodávateľ spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: V súlade s ust. § 38 ods. 4 ZVO verejný obstarávateľ vyžaduje, aby určité podstatné úlohy vykonal priamo sám uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov. Za podstatné úlohy verejný obstarávateľ určuje všetky práce a dodávky uvedené v rozpočte stavby pod časťami: 1 - Zemné práce, 2 – Zakladanie, 3 - Zvislé a kompletné konštrukcie, 4 - Vodorovné konštrukcie, 6 - Úpravy povrchov, podlahy, osadenie, 711 - Izolácie proti vode a vlhkosti, 713 - Izolácie tepelné, 762 - Konštrukcie tesárske, 763 - Konštrukcie – drevostavby, 764 - Konštrukcie klampiarske, 765 - Konštrukcie - krytiny tvrdé.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.04.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 18.04.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Miesto otvárania ponúk: . Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/501899
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/501899
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)