Obstaranie industriálneho priestoru pre podujatie Innovation Awards a Founders Challenge Competition

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Obstaranie industriálneho priestoru pre podujatie Innovation Awards a Founders Challenge Competition
Kód zákazky: 012024
Kód oznámenia: 8947 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79952000-2
Predpokladaná hodnota: 14 834,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 5.4.2024 12:00
Vyhlásenie: 25.3.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Strojárenská
04266 Košice - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Strojárenská Košice - mestská časť Staré Mesto 04266 Slovensko
Zdroj:

Popis

Prenájom a príprava priestorov na organizáciu stredoškolskej podnikateľskej súťaže Founders Challenge (FCH) a Innovation Awards(IA), kdve podujatia, ktoré prebehnú počas jedného dňa, s kapacitou 500 ľudí v Košiciach Prenájom priestoru na 1,5 dňa, deň pred podujatím pripravené priestory na generálku Kapacita priestoru 250 ľudí na sedenie, 100 na státie Termín: 13.5.2024 od 17.00 - od 20:00 generálka - 14.5.2024 7.00- 23.00 hod. podujatie FCH a IA Požiadavky na podujatie FCH: Founders Challenge Comp. pre študentov, očakávaný počet študentov 200 Zabezpečenie pracovných stolov v počte 40 stolov, rozmer stolov 180X60 Zabezpečenie 250 ks stoličiek Súčasťou podujatia bude umiestnenie 8 stánkov (vymedzených priestorov) s razmerom 3X4m, ktoré musia byť umiestnené v hlavnej sále podujatia, rozmiestnenie zabezpečí dodávateľ V rámci služby požadujeme kompletnú prípravu priestoru, umiestnenie stolov, stoličiek, stánkov podľa zadefinovaných požiadaviek Požiadavky na podujatie IA: Príprava priestoru o 17:00, umiestnenie radového sedenia v 2 radoch po min. 10 stoličiek, krajné stoličky musia byť umiestnené od bočnej steny miestnosti, v ktorej sa koná podujatie, v dĺžke min 4m. Umiestnenie dvoch stánkov pre občerstvenie priamo v priestore so sedením o rozmeroch min. 2x3M Audio vizuálna podpora vybranej hudobnej skupiny, ktorá bude vystupovať počas podujatia Pžiadavky na priestor pre FCH a IA: Požadujeme vnútorný industriálne ladený priestor hlavný stage: LED obrazovka rozmer 9x2,5 /hlavná 2,5 x 6, 2ks boky 2,5x1,5/ ozvučenie hovorovým slovom, koncertné ozvučenie a reprodukcia hudby grafické návrhy na LED / pozadie, grafika, zmeny pri nomináciách, zmena pri hudbe/videotechnik - obsluha expertom LED a dizajnu počas celého prenájmu stage s minimálnym rozmerom 11 m šírka a výškou 90 cm, s odstupom od bočných stien minimálne 3m, tvare stage T upravený na módnu prehliadku, 11 m šírka, 15 m dĺžka, 90 cm výška v čase 14.5.medzi 15.00 - 16.00 hod. audio vizuálna obsluha počas celého podujatia Branding priestoru podľa poźiadaviek obstarávateľa (polep, vlajky umiestnené na vonkajšiu budovu priestoru o rozmeroch min. 0,5x1,5m) Šatňa + osoba + obsluha pre min. 200 osôb Bezpečnostná služba 1 osoba počas celého podujatia 14.5.24 Zabezpečenie upratovanie počas podujatia Červený koberec pred vstupom do objektu /dĺžka 20 m/ umiestnený pred vstupom do budovy podujatia, ktorý nezasahuje do cestnej komunikácie Možnosť umiestnenia 2 ks automobilov pred vstupom / na červený koberec/ Marketingová podpora eventu - zastrešenie vzájomnej komunikácie Hostesky 7x počas podujatia IA Zvlášť miestnosť pre VIP, moderátora a organizátorov podujatia s cateringom a občerstvením Osvetlenie celého objektu počas podujatia - exetriér nasvietený vo farbách podľa požiadaviek obstarávateľa Osvetlenie celého objektu počas podujatia - interiér /bočné steny a strop/podľa požiadaviek obstarávateľa Možnosť umiestnenia partnerského stánku s občerstvením počas celého podujatia v hlavnej sále v rozmere 5x3 m Vstupná hala exkluzívne od vstupu až do priestoru uskutočnenia podujatia bude len pre pozvaných hostí a obshluhu podujatia Catering na podujatie: Catering pre 200 ľudí, podujatie v dátume 14.5.2024 so začiatkom 18.30. hod./ viď. vyššie špecifikované/jedná sa o galavečer , slávnostnejší catering prislúchajúci na galavečer teplý a studený bufet, ovocie, sladké variácie Inventár/riad, obrusy, príbor, poháre atď./, zabezpečenie umývania tanierov Obsluha teplých bufetov Nealko nápoje, cola, fanta, vinea, džús, voda perlivá, neperlivá, káva, mlieko, cukor pre 200 ľudí Ďalšie požiadavky: Obstarávateľ si vyžaduje exkluzivitu priestoru, vo vybranom priestore dodávateľa nemôže prebiehať iné podujatie Vstup do celého priestoru bude len pre pozvaných hostí a obsluhu podujatia

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1283726
1. Základné údaje
  • Organizácia: Inovačné centrum Košického kraja Košice Region Innovation Center (ID: 21320)
  • Zákazka: Obstaranie industriálneho priestoru pre podujatie Innovation Awards a Founders Challenge Competition (ID: 501504)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Inovačné centrum Košického kraja Košice Region Innovation Center
  • IČO: 54080576
  • DIČ: 2121643535
  • Názov organizačného útvaru: Riaditeľstvo ICKK
  • Internetová adresa (URL): https://www.ickk.sk
  • Adresa
  • Ulica: Strojárenská
  • Číslo: 3
  • Mesto: Košice - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 04266
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Strojárenská 3, Košice, 04266
  • E-mail: peter.breyl@ickk.sk
  • Telefónne číslo: 0902892649
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Inovačné centrum Košického kraja Košice Region Innovation Center)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/21318
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 012024
  • Názov: Obstaranie industriálneho priestoru pre podujatie Innovation Awards a Founders Challenge Competition
  • Opis: Prenájom a príprava priestorov na organizáciu stredoškolskej podnikateľskej súťaže Founders Challenge (FCH) a Innovation Awards(IA), kdve podujatia, ktoré prebehnú počas jedného dňa, s kapacitou 500 ľudí v Košiciach Prenájom priestoru na 1,5 dňa, deň pred podujatím pripravené priestory na generálku Kapacita priestoru 250 ľudí na sedenie, 100 na státie Termín: 13.5.2024 od 17.00 - od 20:00 generálka - 14.5.2024 7.00- 23.00 hod. podujatie FCH a IA Požiadavky na podujatie FCH: Founders Challenge Comp. pre študentov, očakávaný počet študentov 200 Zabezpečenie pracovných stolov v počte 40 stolov, rozmer stolov 180X60 Zabezpečenie 250 ks stoličiek Súčasťou podujatia bude umiestnenie 8 stánkov (vymedzených priestorov) s razmerom 3X4m, ktoré musia byť umiestnené v hlavnej sále podujatia, rozmiestnenie zabezpečí dodávateľ V rámci služby požadujeme kompletnú prípravu priestoru, umiestnenie stolov, stoličiek, stánkov podľa zadefinovaných požiadaviek Požiadavky na podujatie IA: Príprava priestoru o 17:00, umiestnenie radového sedenia v 2 radoch po min. 10 stoličiek, krajné stoličky musia byť umiestnené od bočnej steny miestnosti, v ktorej sa koná podujatie, v dĺžke min 4m. Umiestnenie dvoch stánkov pre občerstvenie priamo v priestore so sedením o rozmeroch min. 2x3M Audio vizuálna podpora vybranej hudobnej skupiny, ktorá bude vystupovať počas podujatia Pžiadavky na priestor pre FCH a IA: Požadujeme vnútorný industriálne ladený priestor hlavný stage: LED obrazovka rozmer 9x2,5 /hlavná 2,5 x 6, 2ks boky 2,5x1,5/ ozvučenie hovorovým slovom, koncertné ozvučenie a reprodukcia hudby grafické návrhy na LED / pozadie, grafika, zmeny pri nomináciách, zmena pri hudbe/videotechnik - obsluha expertom LED a dizajnu počas celého prenájmu stage s minimálnym rozmerom 11 m šírka a výškou 90 cm, s odstupom od bočných stien minimálne 3m, tvare stage T upravený na módnu prehliadku, 11 m šírka, 15 m dĺžka, 90 cm výška v čase 14.5.medzi 15.00 - 16.00 hod. audio vizuálna obsluha počas celého podujatia Branding priestoru podľa poźiadaviek obstarávateľa (polep, vlajky umiestnené na vonkajšiu budovu priestoru o rozmeroch min. 0,5x1,5m) Šatňa + osoba + obsluha pre min. 200 osôb Bezpečnostná služba 1 osoba počas celého podujatia 14.5.24 Zabezpečenie upratovanie počas podujatia Červený koberec pred vstupom do objektu /dĺžka 20 m/ umiestnený pred vstupom do budovy podujatia, ktorý nezasahuje do cestnej komunikácie Možnosť umiestnenia 2 ks automobilov pred vstupom / na červený koberec/ Marketingová podpora eventu - zastrešenie vzájomnej komunikácie Hostesky 7x počas podujatia IA Zvlášť miestnosť pre VIP, moderátora a organizátorov podujatia s cateringom a občerstvením Osvetlenie celého objektu počas podujatia - exetriér nasvietený vo farbách podľa požiadaviek obstarávateľa Osvetlenie celého objektu počas podujatia - interiér /bočné steny a strop/podľa požiadaviek obstarávateľa Možnosť umiestnenia partnerského stánku s občerstvením počas celého podujatia v hlavnej sále v rozmere 5x3 m Vstupná hala exkluzívne od vstupu až do priestoru uskutočnenia podujatia bude len pre pozvaných hostí a obshluhu podujatia Catering na podujatie: Catering pre 200 ľudí, podujatie v dátume 14.5.2024 so začiatkom 18.30. hod./ viď. vyššie špecifikované/jedná sa o galavečer , slávnostnejší catering prislúchajúci na galavečer teplý a studený bufet, ovocie, sladké variácie Inventár/riad, obrusy, príbor, poháre atď./, zabezpečenie umývania tanierov Obsluha teplých bufetov Nealko nápoje, cola, fanta, vinea, džús, voda perlivá, neperlivá, káva, mlieko, cukor pre 200 ľudí Ďalšie požiadavky: Obstarávateľ si vyžaduje exkluzivitu priestoru, vo vybranom priestore dodávateľa nemôže prebiehať iné podujatie Vstup do celého priestoru bude len pre pozvaných hostí a obsluhu podujatia
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 14 834
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 16 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na organizovanie podujatí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Reštauračné služby a podávanie jedál
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Košice - mestská časť Staré Mesto
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto plnenia je vybrané miesto, kde sa bude organizovať poźadované podujatie.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Nesplnenie nasledujúcich podmienok: - Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uloženy´ zákaz účasti vo verejnom obstarávaní - Doklad, z ktorého bude vyply´vať, že uchádzač má príslušné oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky spolu s čestny´m prehlásením, že tento doklad ho oprávňuje na realizovanie predmetu zákazky
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Obstaranie industriálneho priestoru pre podujatie Innovation Awards a Founders Challenge Competition
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 012024
  • Názov : Obstaranie industriálneho priestoru pre podujatie Innovation Awards a Founders Challenge Competition
  • Opis: Prenájom a príprava priestorov na organizáciu stredoškolskej podnikateľskej súťaže Founders Challenge (FCH) a Innovation Awards(IA), kdve podujatia, ktoré prebehnú počas jedného dňa, s kapacitou 500 ľudí v Košiciach Prenájom priestoru na 1,5 dňa, deň pred podujatím pripravené priestory na generálku Kapacita priestoru 250 ľudí na sedenie, 100 na státie Termín: 13.5.2024 od 17.00 - od 20:00 generálka - 14.5.2024 7.00- 23.00 hod. podujatie FCH a IA Požiadavky na podujatie FCH: Founders Challenge Comp. pre študentov, očakávaný počet študentov 200 Zabezpečenie pracovných stolov v počte 40 stolov, rozmer stolov 180X60 Zabezpečenie 250 ks stoličiek Súčasťou podujatia bude umiestnenie 8 stánkov (vymedzených priestorov) s razmerom 3X4m, ktoré musia byť umiestnené v hlavnej sále podujatia, rozmiestnenie zabezpečí dodávateľ V rámci služby požadujeme kompletnú prípravu priestoru, umiestnenie stolov, stoličiek, stánkov podľa zadefinovaných požiadaviek Požiadavky na podujatie IA: Príprava priestoru o 17:00, umiestnenie radového sedenia v 2 radoch po min. 10 stoličiek, krajné stoličky musia byť umiestnené od bočnej steny miestnosti, v ktorej sa koná podujatie, v dĺžke min 4m. Umiestnenie dvoch stánkov pre občerstvenie priamo v priestore so sedením o rozmeroch min. 2x3M Audio vizuálna podpora vybranej hudobnej skupiny, ktorá bude vystupovať počas podujatia Pžiadavky na priestor pre FCH a IA: Požadujeme vnútorný industriálne ladený priestor hlavný stage: LED obrazovka rozmer 9x2,5 /hlavná 2,5 x 6, 2ks boky 2,5x1,5/ ozvučenie hovorovým slovom, koncertné ozvučenie a reprodukcia hudby grafické návrhy na LED / pozadie, grafika, zmeny pri nomináciách, zmena pri hudbe/videotechnik - obsluha expertom LED a dizajnu počas celého prenájmu stage s minimálnym rozmerom 11 m šírka a výškou 90 cm, s odstupom od bočných stien minimálne 3m, tvare stage T upravený na módnu prehliadku, 11 m šírka, 15 m dĺžka, 90 cm výška v čase 14.5.medzi 15.00 - 16.00 hod. audio vizuálna obsluha počas celého podujatia Branding priestoru podľa poźiadaviek obstarávateľa (polep, vlajky umiestnené na vonkajšiu budovu priestoru o rozmeroch min. 0,5x1,5m) Šatňa + osoba + obsluha pre min. 200 osôb Bezpečnostná služba 1 osoba počas celého podujatia 14.5.24 Zabezpečenie upratovanie počas podujatia Červený koberec pred vstupom do objektu /dĺžka 20 m/ umiestnený pred vstupom do budovy podujatia, ktorý nezasahuje do cestnej komunikácie Možnosť umiestnenia 2 ks automobilov pred vstupom / na červený koberec/ Marketingová podpora eventu - zastrešenie vzájomnej komunikácie Hostesky 7x počas podujatia IA Zvlášť miestnosť pre VIP, moderátora a organizátorov podujatia s cateringom a občerstvením Osvetlenie celého objektu počas podujatia - exetriér nasvietený vo farbách podľa požiadaviek obstarávateľa Osvetlenie celého objektu počas podujatia - interiér /bočné steny a strop/podľa požiadaviek obstarávateľa Možnosť umiestnenia partnerského stánku s občerstvením počas celého podujatia v hlavnej sále v rozmere 5x3 m Vstupná hala exkluzívne od vstupu až do priestoru uskutočnenia podujatia bude len pre pozvaných hostí a obshluhu podujatia Catering na podujatie: Catering pre 200 ľudí, podujatie v dátume 14.5.2024 so začiatkom 18.30. hod./ viď. vyššie špecifikované/jedná sa o galavečer , slávnostnejší catering prislúchajúci na galavečer teplý a studený bufet, ovocie, sladké variácie Inventár/riad, obrusy, príbor, poháre atď./, zabezpečenie umývania tanierov Obsluha teplých bufetov Nealko nápoje, cola, fanta, vinea, džús, voda perlivá, neperlivá, káva, mlieko, cukor pre 200 ľudí Ďalšie požiadavky: Obstarávateľ si vyžaduje exkluzivitu priestoru, vo vybranom priestore dodávateľa nemôže prebiehať iné podujatie alebo nemôže dochádzať k mixovaniu s nehzainteresovanými osobami Vstup do celého priestoru bude len pre pozvaných hostí a obsluhu podujatia
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 14 843
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na organizovanie podujatí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Reštauračné služby a podávanie jedál
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Košice - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 04001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 13.05.2024
  • Dátum ukončenia: 14.05.2024
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 2
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Cenová ponuka rozdelená do jednotlivých položiek Poskytnutie min. 1 referencie s organizáciou podobného podujatia Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uloženy´ zákaz účasti vo verejnom obstarávaní Doklad, z ktorého bude vyply´vať, že uchádzač má príslušné oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky spolu s čestny´m prehlásením, že tento doklad ho oprávňuje na realizovanie predmetu zákazky
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Oprávnenie na realizáciu predmetu zakázky
  • Opis podmienky účasti: Doklad, z ktorého bude vyply´vať, že uchádzač má príslušné oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky spolu s čestny´m prehlásením, že tento doklad ho oprávňuje na realizovanie predmetu zákazky
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Čestné vyhlásenie
  • Opis podmienky účasti: Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uloženy´ zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Hlavným kritériom pre výber víťaznej ponuky je navrhnutá najnižšia cena za predmet zákazky uvedená s DPH. Cenová ponuka musí byť položkovito rozdelená.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Podľa platnej legislatívy SR
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Inovačné centrum Košického kraja Košice Region Innovation Center)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Inovačné centrum Košického kraja Košice Region Innovation Center)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 05.04.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, ENG
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 09.04.2024
  • Čas otvárania ponúk: 12:00
  • Opis otvárania ponúk: Vyhodnotenie predložených ponúk online
  • Miesto otvárania ponúk: Strojárenska 3, Košice, 04001
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.ickk.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/501504
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: email z webu
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.ickk.sk
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Inovačné centrum Košického kraja Košice Region Innovation Center)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Inovačné centrum Košického kraja Košice Region Innovation Center)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)