Informácie
        
            Názov zákazky:
            Servis nadstavieb - Servis posypových nadstavieb a radlíc            
        
        
        
            Kód zákazky:
            SC/2024/404            
        
        
            
                Kód oznámenia:
                8972 - WNS             
            
        
        
            Postup:
            Zákazka s nízkou hodnotou            
        
        
        
            Druh:
            Služby            
        
        
            
            
            
        
            Predpokladaná hodnota:
            79 896,00 €      
        
        
        Termíny
        
            Predkladanie ponúk:
            5.4.2024 09:00      
        
        
            Vyhlásenie:
            25.3.2024      
        
     
    
        Verejný obstarávateľ
        
        
            
                Adresa:
                Brnianska
91105 Trenčín            
            
            
        
        
            NUTS:
            SK022 - Trenčiansky kraj            
        
        
        
            Miesto dodania:
            Brnianska Trenčín 91105 Slovensko Trenčiansky kraj, cestmajsterstvá SC TSK            
        
        
        
            Zdroj:
            
        
                
     
 
    
        
            
Popis
            Predmetom zákazky bude poskytovanie služieb servisu na nadstavbách a radliciach, ktoré má SC TSK na svojich vozidlách vykonávajúcich zimnú a letnú údržbu (jedná sa o servis nadstavieb a radlíc hlavne značky KOBIT). Podrobný opis prác a predpokladaného množstva je uvedený v Prílohe č. 1. Celková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytnutím predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú cenu v EUR a upozorní v ponuke, že nie je platcom DPH. Osobitné požiadavky na plnenie: • Dodávateľ doloží objednávateľovi doklad o oprávnení poskytovať predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Dodávateľ predloží rozpočet do 4 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy • Servisnú prehliadku započať najneskôr do 5 dní od jej objednania. • Ak Dodávateľ počas vykonania servisnej prehliadky identifikujte potrebu vykonania iných ako malých opráv navrhne náhradný termín plnenia predmetu zákazky Objednávateľovi na odsúhlasenie. • Dodávateľ sa zaväzuje v prípade akejkoľvek opravy, prevziať vozidlo bez zbytočného odkladu, najneskôr však do štyridsiatich ôsmich (48) hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti od Objednávateľa. • Dodávateľ vykoná servis na základe cenovej ponuky odsúhlasenej Objednávateľom • V prípade, ak je v rámci servisu potrebné dodanie a montáž náhradných dielov, Dodávateľ použije originálne náhradné diely alebo kvalitatívne porovnateľné certifikované náhradné diely. Dodané náhradné diely musia byť nové a nepoužité a ich cena musí byť obvyklá na trhu s maximálnou odchýlkou + 5 % od výšky cien na trhu. Objednávateľ umožňuje použitie repasovaných náhradných dielov Dodávateľom len po odsúhlasení (emailom) oprávnenou osobou Objednávateľa. • Dodávateľ nie je oprávnený vykonať iné služby, ako sú uvedené Objednávateľom v odsúhlasenej cenovej ponuke bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. • Dodávateľ poskytne záruku na ním poskytnuté servisné práce (servis) a dodané náhradné diely a akúkoľvek prácu vykonanú v spojení s vykonaním servisných prác v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov, pričom záruka začne plynúť odo dňa prevzatia vozidla po vykonaní servisných prác. Prevzatie vozidla bude potvrdené na odovzdávajúcom a preberacom protokole oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. • Celková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa za plnenie predmetu Zmluvy. Zmluva je Rámcovou dohodou, a teda Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celý finančný limit uvedený v tejto Zmluve. • Ak dodávateľ nedodá služby a tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy a technických vlastností predmetu obstarávania, za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 25% zo zmluvnej ceny predmetu obstarávania. • Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. • Dodanie servisných prehliadok - dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. • Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.