Informácie
Názov zákazky:
Podpora systému IPEX, ESKN a príprava dát pre EXPO-SEP
Kód zákazky:
306
Kód oznámenia:
8641 - WNS
Postup:
Zákazka s nízkou hodnotou
Druh:
Služby
Predpokladaná hodnota:
0,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
28.3.2024 09:00
Vyhlásenie:
19.3.2024
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Lazovná
97401 Banská Bystrica
NUTS:
SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania:
Lazovná Banská Bystrica 97401 Slovensko
Zdroj:
Popis
IS IPEX je interný informačný systém finančnej správy, zavedený s cieľom zvýšenia informačnej podpory exekútorov v procese daňovej a colnej exekúcie. V systéme IPEX je zhromaždená na jednom mieste väčšina informácií, potrebných a rozhodujúcich pre výkon činnosti exekútora. Na základe získaných informácií sa vie exekútor rýchlo rozhodnúť, aké ďalšie kroky zvolí pri vykonávaní exekúcie u záujmového subjektu. Okrem informácií z interných systémov sú dostupné na jednom mieste tiež informácie z verejných aj neverejných zdrojov. Predmetom zákazky je: - podpora prevádzky interného informačného systému IPEX a služieb ESKN, - príprava a export dát pre interný systém EXPO SEP na základe požiadavky, - podpora existujúcich implementovaných funkcionalít IS IPEX, ako aj podpora pre novonasadzované funkcionality v informačnom systéme IS IPEX, napr. funkcionality, súvisiace s integráciou na boxy CRFS: EVOBox, DSCBox a CSRÚBox.. V rámci podpory systémov budú zabezpečené služby podpory v rozsahu: - Dohľad nad správnou funkcionalitou riešenia – zahŕňa okrem iného aj pravidelnú profylaktiku systémov s cieľom predísť poruchovým stavom, - Podpora pri realizácii prevádzkových zásahov, - Manažment riešenia a aktívna spolupráca poskytovateľa/dodávateľa pri riešení poruchových a havarijných stavov, - Realizácia servisných zásahov a riešenie incidentov v rámci helpdesk (emailové notifikácie), princíp je popísaný v časti Help Desk, - Telefonická podpora pre vybraných používateľov, princíp je popísaný v časti Hot line, - Sledovanie aktualizácií použitých technológií Microsoft a pravidelná aktualizácia systému (toto sa netýka podkladovej technológie ako je OS, DB atď.), - Drobné úpravy systému na základe požiadaviek zákazníka v dohodnutom rozsahu. Služby podpory sú zabezpečované v režime 9x5, teda v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00h. Mimo túto dobu sa reakčný čas nepočíta, resp. prerušuje, odpočet pokračuje nasledovným pracovným dňom. Podrobná špecifikácia je uvedená v prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky.