Obnova objektu ZUŠ Františka Veselého Stropkov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Obnova objektu ZUŠ Františka Veselého Stropkov
Kód zákazky: JF_12024_STR_1
Kód oznámenia: 8627 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 682 971,52 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 9.4.2024 09:00
Vyhlásenie: 18.3.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Stropkov
Adresa: Hlavná
09101 Stropkov
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Hlavná Stropkov 09101 Slovensko ZUŠ Františka Veselého, Športová 833, 091 01 Stropkov, Parcela: C-KN 1112/1, 1111;
Zdroj:

Popis

Predmetom je výber zhotoviteľa diela projektu za účelom realizácie projektu: Obnova objektu ZUŠ Františka Veselého Stropkov. Objektová skladba: A Energetické aktivity 01 Zlepšenie tepelnej ochrany obvodových stien a stropu nad vonkajším prostredím 02 Zlepšenie tepelnej ochrany strešného plášťa 03 Zlepšenie tepelnej ochrany otvorových konštrukcií 04 Zlepšenie tepelnej ochrany konštrukcií v styku s terénom 05 Sanácia vlhkostí stien 06 Inštalácia tieniacej techniky za účelom zníženia spotreby energie 07 Inštalácia vegetačných striech a stien na vonkajšom povrchu budovy 08 Výmena zdroja tepla 09 Výmena vykurovacieho systému 10 Inštalácia systémov núteného vetrania so spätným získavaním tepla 11 Modernizácia syst. umel. osvetlenia založená na inšt. nových sviet. využ. LED technológiu 12 Inštalácia fotovoltických systémov za účelom výroby el. energie pre vlastnú spotrebu budovy B Iné aktivity 02 Obnova stav. konštr. budovy, ktorá nemá vplyv na energetickú hospodárnosť budovy 06 Vnútorné rozvody inžinierskych sieti okrem vykurovania a teplej vody D Neoprávnené náklady 01 Anglický dvorec Podrobný popis prác je uvedený v súťažných podkladoch ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaz výmer.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Stropkov

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1280984
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Stropkov (ID: 9497)
  • Zákazka: Obnova objektu ZUŠ Františka Veselého Stropkov (ID: 499715)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 7d7955af-d9d6-4585-b638-d026728c4edd
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Stropkov
  • IČO: 00331007
  • DIČ: 2020822496
  • Adresa
  • Ulica: Hlavná
  • Číslo: 2
  • Mesto: Stropkov
  • PSČ: 09101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: primator@stropkov.sk
  • Telefónne číslo: +421544868802
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Stropkov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6274
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: JF_12024_STR_1
  • Názov: Obnova objektu ZUŠ Františka Veselého Stropkov
  • Opis: Predmetom je výber zhotoviteľa diela projektu za účelom realizácie projektu: Obnova objektu ZUŠ Františka Veselého Stropkov. Objektová skladba: A Energetické aktivity 01 Zlepšenie tepelnej ochrany obvodových stien a stropu nad vonkajším prostredím 02 Zlepšenie tepelnej ochrany strešného plášťa 03 Zlepšenie tepelnej ochrany otvorových konštrukcií 04 Zlepšenie tepelnej ochrany konštrukcií v styku s terénom 05 Sanácia vlhkostí stien 06 Inštalácia tieniacej techniky za účelom zníženia spotreby energie 07 Inštalácia vegetačných striech a stien na vonkajšom povrchu budovy 08 Výmena zdroja tepla 09 Výmena vykurovacieho systému 10 Inštalácia systémov núteného vetrania so spätným získavaním tepla 11 Modernizácia syst. umel. osvetlenia založená na inšt. nových sviet. využ. LED technológiu 12 Inštalácia fotovoltických systémov za účelom výroby el. energie pre vlastnú spotrebu budovy B Iné aktivity 02 Obnova stav. konštr. budovy, ktorá nemá vplyv na energetickú hospodárnosť budovy 06 Vnútorné rozvody inžinierskych sieti okrem vykurovania a teplej vody D Neoprávnené náklady 01 Anglický dvorec Podrobný popis prác je uvedený v súťažných podkladoch ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaz výmer.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 682 971.52
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45212300, 45321000, 45421100, 45310000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: ZUŠ Františka Veselého, Športová 833, 091 01 Stropkov, Parcela: C-KN 1112/1, 1111;
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa stanovené podmienky účasti a požiadavky verejného obstarávateľa.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ požaduje od zhotoviteľa k realizácii výkonovú zábezpeku. Viac uvedené v Zmluve o dielo - súčasť súťažných podkladov. 2. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý podľa § 11 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora. Povinnosť zápisu v registri partnerov verejného sektora sa vzťahuje aj na subdodávateľa uchádzača, ak je splnená podmienka zápisu.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Obnova objektu ZUŠ Františka Veselého Stropkov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: JF_12024_STR_1
  • Názov : Obnova objektu ZUŠ Františka Veselého Stropkov
  • Opis: Predmetom je výber zhotoviteľa diela projektu za účelom realizácie projektu: Obnova objektu ZUŠ Františka Veselého Stropkov. Objektová skladba: A Energetické aktivity 01 Zlepšenie tepelnej ochrany obvodových stien a stropu nad vonkajším prostredím 02 Zlepšenie tepelnej ochrany strešného plášťa 03 Zlepšenie tepelnej ochrany otvorových konštrukcií 04 Zlepšenie tepelnej ochrany konštrukcií v styku s terénom 05 Sanácia vlhkostí stien 06 Inštalácia tieniacej techniky za účelom zníženia spotreby energie 07 Inštalácia vegetačných striech a stien na vonkajšom povrchu budovy 08 Výmena zdroja tepla 09 Výmena vykurovacieho systému 10 Inštalácia systémov núteného vetrania so spätným získavaním tepla 11 Modernizácia syst. umel. osvetlenia založená na inšt. nových sviet. využ. LED technológiu 12 Inštalácia fotovoltických systémov za účelom výroby el. energie pre vlastnú spotrebu budovy B Iné aktivity 02 Obnova stav. konštr. budovy, ktorá nemá vplyv na energetickú hospodárnosť budovy 06 Vnútorné rozvody inžinierskych sieti okrem vykurovania a teplej vody D Neoprávnené náklady 01 Anglický dvorec Podrobný popis prác je uvedený v súťažných podkladoch ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaz výmer.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45212300, 45321000, 45421100, 45310000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prechod na obehové hospodárstvo
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: V súlade so zákonom 230/2022 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov verejný obstarávateľ požaduje aby najmenej 70% (hmotnosti) stavebného a demolačného odpadu, ktorý vznikne na stavbe, musí byť pripravený na opätovné použitie alebo zaslaný na recykláciu, alebo iné zhodnotenie materiálu vrátane operácií zasypávania, pri ktorých sa ako náhrada za iné materiály používa odpad. Táto požiadavka sa uplatní na odpady uvedené v skupine číslo 17 Katalógu odpadov okrem nebezpečných odpadov a odpadu pod katalógovým číslom 17 05 04. Najmenej 70% (objemu) všetkých výrobkov z dreva použitých pri renovácii konštrukcií, opláštenia a povrchových úprav bude z recyklovaných / opätovne použitých alebo pochádzajúcich z trvalo udržateľných lesov, ako sú certifikované certifikačnými auditmi tretích strán vykonávanými akreditovanými certifikačnými orgánmi, napr. normy FSC / PEFC alebo ekvivalentné normy. Viac v SP.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: ZUŠ Františka Veselého, Športová 833, 091 01 Stropkov, Parcela: C-KN 1112/1, 1111;
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku v zmysle § 112 ods. 14 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 20.000,- EUR (slovom: dvadsaťtisíc EUR). Financovanie zákazky: Plán obnovy a odolnosti Slovenskej republiky, Investícia: 2 – Obnova verejných historických a pamiatkovo chránených budov. Verejný obstarávateľ nemá informáciu o schválení žiadosti o finančné prostriedky.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie § 32 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Upozornenie: V prípade, ak uchádzač nepreukazuje splnenie podmienok účasti spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, ale predkladá doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, upozorňuje verejný obstarávateľ, že uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2. písm. a), b), c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Podmienka možnosti získania dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. b), c), e) zákona o verejnom obstarávaní z informačných systémov verejnej správy sa netýka subjektov so sídlom alebo miestom podnikania mimo Slovenskej republiky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: podľa § 33 ods. 1) písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
  • Opis podmienky účasti: § 33 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží: a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky. nie staršie ako 3 mesiace od vyhlásenia tejto zákazky vo Vestníku verejného obstarávania. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúcich 24 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu/vyjadrenia: - nie je a nebol za dané obdobie v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru dodržuje a za dané obdobie dodržiaval splátkový kalendár, - bežný účet uchádzača nie je a nebol za dané obdobie predmetom exekúcie. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. b) podpísané čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predložil, nemá vedené ďalšie účty ani ďalšie záväzky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a zároveň preukázal index bonity.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 1.000.000 Eur bez DPH . Verejný obstarávateľ súčasne vyžaduje, aby uchádzač v súlade s podmienkami uvedenými v tomto bode disponoval priemerným ukazovateľom INDEXu N05 vyšším ako 0,9 za aritmetický priemer z posledných troch ukončených hospodárskych rokov, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa INDEX N05 za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné (to znamená, ak sú dostupné za posledné tri ukončené hospodárske roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za ukončené 2 hospodárske roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ INDEX N05 musí byť vyšší ako 0,9. Uchádzač splnenie tejto podmienky preukáže predložením podpísaného čestného vyhlásenia s uvedením ukazovateľa INDEXu N05 a jeho podrobným výpočtom. viac z kapacitných dôvodov uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. b), c), d), g), l) v súvislosti s § 35 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
  • Opis podmienky účasti: V súlade s §38 ods.1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní viď zverejnené podmienky účasti uvedené v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499715
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v Eur s DPH za celý predmet zákazky. Relatívna váha kritéria 100 % (max. 100,00 bodov).
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena celkom v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.04.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 09.04.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Miesto otvárania ponúk: Mestský úrad, Hlavná 38/2, 091 01 Stropkov
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499715
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499715
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO verzia 18.0
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)