Dodávka a montáž Interiéru CO-working a Living Lab Centra, Dubnica nad Váhom

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodávka a montáž Interiéru CO-working a Living Lab Centra, Dubnica nad Váhom
Kód zákazky: 1091/2024
Kód oznámenia: 8435 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 39000000-2
Predpokladaná hodnota: 220 187,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 28.3.2024 12:00
Vyhlásenie: 15.3.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: A. Kmeťa
01841 Dubnica nad Váhom
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: A. Kmeťa Dubnica nad Váhom 01841 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodanie prvkov interiéru vrátane montáže a kompletizácii v zmysle projektu „Návrh interiéru Co - Workingového a Living LAB centra, Dubnica nad Váhom“, ktorú vypracoval Ing. arch. Jan Jirásko 06/2023 (ďalej len „Plnenie“). Pri vstavaných prvkoch sú súčasťou dodávky aj potrebné montážne a kotviace prvky. Výpis prvkov interiéru a riešenie interiéru vrátane umiestnenia interiérových prvkov s prípadným napojením prvkov na energie sú súčasťou vyššie uvedeného projektu Ing. Arch. Jana Jirásku. Všeobecne je možné povedať, že sa jedná o štandardný kancelársky nábytok ako sú: kancelárske stoličky, kancelárske stoly s kovovou podnožou, úložné kancelárske kontajnery, konferenčné stoly, modulárne zostavy kancelárskych skriniek. Školiace miestnosti budú vybavené stohovateľnými stolmi a stohovateľnými kancelárskymi stoličkami. Ďalej sú navrhnuté čajové kuchynky, odpočinkový sedací nábytok a akustické telefónne búdky a iné doplnkové prvky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1282103
1. Základné údaje
  • Organizácia: DUMAT, mestská príspevková organizácia (ID: 33745)
  • Zákazka: Dodávka a montáž Interiéru CO-working a Living Lab Centra, Dubnica nad Váhom (ID: 500467)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: e6d03776-e95a-497f-b9cf-8dd05302befe
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: DUMAT, mestská príspevková organizácia
  • IČO: 36293962
  • DIČ: 2020972382
  • Adresa
  • Ulica: A. Kmeťa
  • Číslo: 5
  • Mesto: Dubnica nad Váhom
  • PSČ: 01841
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: obstaravanie@dubnica.eu
  • Telefónne číslo: +421918117053
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (DUMAT, mestská príspevková organizácia)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná miestnym orgánom
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3835
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 1091/2024
  • Názov: Dodávka a montáž Interiéru CO-working a Living Lab Centra, Dubnica nad Váhom
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie prvkov interiéru vrátane montáže a kompletizácii v zmysle projektu „Návrh interiéru Co - Workingového a Living LAB centra, Dubnica nad Váhom“, ktorú vypracoval Ing. arch. Jan Jirásko 06/2023 (ďalej len „Plnenie“). Pri vstavaných prvkoch sú súčasťou dodávky aj potrebné montážne a kotviace prvky. Výpis prvkov interiéru a riešenie interiéru vrátane umiestnenia interiérových prvkov s prípadným napojením prvkov na energie sú súčasťou vyššie uvedeného projektu Ing. Arch. Jana Jirásku. Všeobecne je možné povedať, že sa jedná o štandardný kancelársky nábytok ako sú: kancelárske stoličky, kancelárske stoly s kovovou podnožou, úložné kancelárske kontajnery, konferenčné stoly, modulárne zostavy kancelárskych skriniek. Školiace miestnosti budú vybavené stohovateľnými stolmi a stohovateľnými kancelárskymi stoličkami. Ďalej sú navrhnuté čajové kuchynky, odpočinkový sedací nábytok a akustické telefónne búdky a iné doplnkové prvky.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 220 187
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Partizánska 151
  • Mesto: Dubnica nad Váhom
  • PSČ: 01841
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. a) až písm. f), § 40 ods. 5,§ 40 ods. 8, § 53 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dodávka a montáž Interiéru CO-working a Living Lab Centra, Dubnica nad Váhom
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1091/2024
  • Názov : Dodávka a montáž Interiéru CO-working a Living Lab Centra, Dubnica nad Váhom
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie prvkov interiéru vrátane montáže a kompletizácii v zmysle projektu „Návrh interiéru Co - Workingového a Living LAB centra, Dubnica nad Váhom“, ktorú vypracoval Ing. arch. Jan Jirásko 06/2023. Pri vstavaných prvkoch sú súčasťou dodávky aj potrebné montážne a kotviace prvky. Výpis prvkov interiéru a riešenie interiéru vrátane umiestnenia interiérových prvkov s prípadných napojením prvkov na energie sú súčasťou vyššie uvedeného projektu Ing. Arch. Jana Jiráska. Všeobecne je možné povedať, že sa jedná a štandardný kancelársky nábytok ako je: kancelárske stoličky, kancelárske stoly s kovovou podnožou, úložné kancelárske kontajnery, konferenčné stoly, modulárne zostavy kancelárskych skriniek. Školiace miestnosti budú vybavené stohovateľnými stolmi a stohovateľnými kancelárskymi stoličkami. Ďalej sú navrhnuté čajové kuchynky, odpočinkový sedací nábytok a akustické telefónne búdky a iné doplnkové prvky.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet zákazky.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 28.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 14:00
  • Miesto otvárania ponúk: MsÚ Dubnica nad Váhom Bratislavská 434/9 018 41 Dubnica nad Váhom
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/500467
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/500467
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)