Údržba drevín v ochrannom pásme cestnej siete BSK a priľahlých komunikáciách

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Údržba drevín v ochrannom pásme cestnej siete BSK a priľahlých komunikáciách
Kód zákazky: ZsNH13/2023
Kód oznámenia: 8303 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 77211400-6
Predpokladaná hodnota: 173 360,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 22.3.2024 12:00
Vyhlásenie: 13.3.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Čučoriedková
82712 Bratislava - mestská časť Vrakuňa
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Čučoriedková Bratislava - mestská časť Vrakuňa 82712 Slovensko 3.2 Miestom plnenia je ochranné pásma komunikácii v pôsobnosti BSK, ako aj ostatnej priľahlej cestnej siete vrátane cyklotrás
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je údržba drevín v ochrannom pásme cestnej siete BSK a priľahlých komunikáciách na obdobie 24 mesiacov od účinnosti Zmluvy. Plnenie predmetu Zmluvy sa bude realizovať priebežne počas doby platnosti Zmluvy. Predmetom dodávky sú predovšetkým, nie však výhradne, arboristické práce na vzrastlých drevinách nachádzajúcich sa v ochranných pásmach komunikácií v pôsobnosti BSK, ako aj ostatnej priľahlej cestnej siete vrátane cyklotrás. Viac informácii je uvedených v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1282106
1. Základné údaje
  • Organizácia: Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja (ID: 31879)
  • Zákazka: Údržba drevín v ochrannom pásme cestnej siete BSK a priľahlých komunikáciách (ID: 500485)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
  • IČO: 53871103
  • DIČ: 2121523866
  • Adresa
  • Ulica: Čučoriedková
  • Číslo: 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Vrakuňa
  • PSČ: 82712
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: dusan.elznic@scbsk.sk
  • Telefónne číslo: +421914112881
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/20975
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ZsNH13/2023
  • Názov: Údržba drevín v ochrannom pásme cestnej siete BSK a priľahlých komunikáciách
  • Opis: Predmetom zákazky je údržba drevín v ochrannom pásme cestnej siete BSK a priľahlých komunikáciách na obdobie 24 mesiacov od účinnosti Zmluvy. Plnenie predmetu Zmluvy sa bude realizovať priebežne počas doby platnosti Zmluvy. Predmetom dodávky sú predovšetkým, nie však výhradne, arboristické práce na vzrastlých drevinách nachádzajúcich sa v ochranných pásmach komunikácií v pôsobnosti BSK, ako aj ostatnej priľahlej cestnej siete vrátane cyklotrás. Viac informácii je uvedených v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 173 360.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Orezávanie stromov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Údržba stromov
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: 3.2 Miestom plnenia je ochranné pásma komunikácii v pôsobnosti BSK, ako aj ostatnej priľahlej cestnej siete vrátane cyklotrás
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Požaduje sa preukázanie splnenia podmienok osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO, pričom a) splnenie podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje uchádzač predložením dokladu podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO alebo zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 zákona o VO, ktorý bude overený verejným obstarávateľom údajmi o hospodárskom subjekte vedenými v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie; b) splnenie podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO bude overené verejným obstarávateľom údajmi o hospodárskom subjekte vedenými v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5 zákona o VO nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) tohto zákona.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v prílohe č. 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Údržba drevín v ochrannom pásme cestnej siete BSK a priľahlých komunikáciách
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: ZsNH13/2023
  • Názov : Údržba drevín v ochrannom pásme cestnej siete BSK a priľahlých komunikáciách
  • Opis: Predmetom zákazky je údržba drevín v ochrannom pásme cestnej siete BSK a priľahlých komunikáciách na obdobie 24 mesiacov od účinnosti Zmluvy. Plnenie predmetu Zmluvy sa bude realizovať priebežne počas doby platnosti Zmluvy. Predmetom dodávky sú predovšetkým, nie však výhradne, arboristické práce na vzrastlých drevinách nachádzajúcich sa v ochranných pásmach komunikácií v pôsobnosti BSK, ako aj ostatnej priľahlej cestnej siete vrátane cyklotrás. Viac informácii je uvedených v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 173 360.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Orezávanie stromov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Údržba stromov
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: 3.2 Miestom plnenia je ochranné pásma komunikácii v pôsobnosti BSK, ako aj ostatnej priľahlej cestnej siete vrátane cyklotrás
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 173 360.00
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 6 OBSAH PONUKY 6.1 Ponuka predložená uchádzačom bude obsahovať: ? Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti (osobné postavenie), uvedených v bode 4.1 týchto podmienok zákazky, ? Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti (technická alebo odborná spôsobilosť), uvedených v bode 4.2 týchto podmienok zákazky, ? vyplnený a oprávnenou osobou podpísaný Návrh na plnenie kritérií podľa Prílohy 3 týchto podmienok súťaže, ? vyplnené a oprávnenou osobou podpísané OBCHODNÉ PODMIENKY PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY, spolu s prílohami. Podľa Prílohy 2 týchto podmienok súťaže. 6.2 V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 6.3 Uchádzač predložením ponuky preukazuje súhlas so všetkými podmienkami zákazky. 6.4 Platnou ponukou je ponuka, ktorá obsahuje náležitosti uvedené v bode 6 Výzvy, neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré sú v rozpore s požiadavkami a podmienkami uvedenými vo Výzve a neobsahuje také skutočnosti, ktoré sú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: a) Vedúci realizačného tímu, ktorý musí spĺňať nasledovnú požiadavku: • držiteľ platnej certifikácie aspoň jedného z nasledujúcich odborných certifikátov vydaný European arboricultural council (EAC), alebo príslušným partnerom EAC, alebo národným certifikačným centrom, alebo International society of arboriculture: - ETW European Tree Worker - ISA Certified Arborist - ČCA Český certifikovaný arborista - úroveň konzultant / stromolezec - SCA Slovenský certifikovaný arborista - úroveň stromolezec - VETcert – úroveň praktik / konzultant • musí mať prax v poskytovaní služieb starostlivosti o dreviny arboristickou technikou min. 3 roky • kumulatívne preukázanie nasledovnými preukazmi (fotokópia): - držiteľ platného oprávnenia na prácu vo výškach nad voľnou hĺbkou s použitím horolezeckej techniky - držiteľ platného oprávnenia na RMRP (ručná motorová reťazová píla) – ťažba Uchádzač preukáže: certifikátom a životopisom (fotokópia), ktorý musí obsahovať: - titul, meno a priezvisko - história zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľa, pozícia, aktuálny zamestnávateľ), - dátum a vlastnoručný podpis predmetnej osoby Z predloženého životopisu musí vyplývať aj požadovaná prax. b) Člen realizačného tímu, ktorý priamo vykonáva orezy na stromoch (výkonný pracovník) musí kumulatívne spĺňať nasledujúce požiadavky: • kumulatívne preukázanie nasledovnými preukazmi (fotokópia): - platné oprávnenie na prácu vo výškach nad voľnou hĺbkou s použitím horolezeckej techniky - platné oprávnenia na RMRP (ručná motorová reťazová píla) – ťažba - musí mať prax v poskytovaní služieb starostlivosti o dreviny arboristickou technikou min. 3 roky Uchádzač preukáže: certifikátom a životopisom (fotokópia), ktorý musí obsahovať: - titul, meno a priezvisko, - história zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľa, pozícia, aktuálny zamestnávateľ), - dátum a vlastnoručný podpis predmetnej osoby. Z predloženého životopisu musí vyplývať aj požadovaná prax. Odbornú spôsobilosť je možné preukázať aj ekvivalentným dokladom z iného členského štátu, z ktorého je zrejmé, že požadovaná podmienka účasti je preukázaná. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. Osoby uvedené uchádzačom v ponuke ako vedúci realizačného tímu a člen sa musia podieľať na realizácii predmetu plnenia tejto verejnej zákazky po celú dobu trvania zákazky a musia byť prítomné pri akýchkoľvek zásahoch na stromoch. V prípade, ak by bol uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva nútený tieto osoby zmeniť, musí zadávateľovi písomne dokázať (a to vždy vopred, pred nástupom na práce), že nový pracovník ma adekvátne vzdelanie a prax odpovedajúcu vyššie uvedeným kvalifikačným predpokladom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ posúdi v rámci vyhodnocovania ponúk ponuky uchádzačov, ktoré boli zaradené do vyhodnotenia. Verejný obstarávateľ bude hodnotiť ponuky uchádzačov podľa kritéria: Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH Úspešný bude ten uchádzač, ktorý predloží/požaduje najnižšiu (celkovú) cenu za dodanie/poskytnutie/uskutočnenie predmetu zákazky v EUR s DPH. Poradie uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne od 1 po x, kde x je počet uchádzačov. SPÔSOB URČENIA CENY: Uchádzačom navrhovaná cena za dodanie/uskutočnenie/zhotovenie požadovaného predmetu zákazky, uvedená v ponuke uchádzača, bude vyjadrená v eurách (EUR). V cene za dodanie/poskytnutie/uskutočnenie celého predmetu zákazky uvedenej v ponuke uchádzača budú započítané všetky náklady uchádzača súvisiace s realizáciou predmetu zákazky (napr. dopravné náklady, režijné náklady, mzdové náklady a pod.). Cena musí zahŕňať všetky náklady uchádzača na riadne dodanie/poskytnutie/uskutočnenie predmetu zákazky. Uchádzač uvedie cenu zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta. Ak je uchádzač platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len DPH), navrhovanú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná cena bez DPH - navrhovaná cena vrátane DPH Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, na túto skutočnosť upozorní. Verejný obstarávateľ bude ponúknutú cenu považovať za konečnú. V prípade, ak uchádzač ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny predmetu zákazky, t. j. v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH, je ním predložená celková cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Hodnotiace kritérium
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú uvedená v prílohe č. 2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky a uchádzač musí v rámci predloženia ponuky zaslať ? vyplnené a oprávnenou osobou podpísané OBCHODNÉ PODMIENKY PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY, spolu s prílohami. Podľa Prílohy 2 týchto podmienok súťaže.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 22.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 12:05
  • Opis otvárania ponúk: 8.1 Všetky ponuky predložené v lehote na predkladanie ponúk sa otvoria funkcionalitou systému, ktorým sa zadávanie zákazky realizuje. 8.2 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk. 8.3 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, a tieto nedostatky nebolo možné odstrániť vysvetlením, resp. doplnením ponuky na základe výzvy verejného obstarávateľa, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. 8.4 Hodnotenie splnenia podmienok uvedených v bode 4 Výzvy bude založené na posúdení predložených dokladov. 8.5 V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia ponúk, prípadne potreby ich doplnenia zo strany verejného obstarávateľa, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie, resp. doplnenie svojej ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom.
  • Miesto otvárania ponúk: elektronická platforma
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/500485
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/500485
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)