Nákup a dodanie parkovacích automatov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Nákup a dodanie parkovacích automatov
Kód zákazky: 01/WYT/2024
Kód oznámenia: 7833 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 30144200-2
Predpokladaná hodnota: 217 792,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 18.3.2024 10:00
Vyhlásenie: 6.3.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: TURIEC, a.s.
Adresa: Nám. S. H. Vajanského
03601 Martin
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Nám. S. H. Vajanského Martin 03601 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je požiadavka verejného obstarávateľa na kúpu a dodanie tovaru – 28 ks parkovacích automatov, t.z. - Dodanie a doprava, - Inštalácia, osadenie, montáž a sprevádzkovanie parkovacích automatov (vrátane stavebnej predprípravy), za účelom výberu poplatkov za krátkodobé parkovanie, v náväznosti na evidenčné čísla parkujúcich vozidiel, a ich integrácie – pripojenia v rámci informačného systému verejného obstarávateľa pre riešenie automatizovaného riadenia a kontroly parkovacej politiky v určených zónach parkovania. Cieľom je zabezpečenie automatizovaného riadenia a kontroly úhrad poplatkov za parkovanie v súlade s platnou reguláciou daného územia, ktorá vyplýva z platného všeobecne záväzného nariadenia. Súčasťou zákazky sú aj doplnkové služby uvedené nižšie, spojené s prevádzkou parkovacích automatov počas záručnej doby 24 mesiacov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, v období do 24 mesiacov od podpisu zmluvy, na uplatnenie opcie na ďalších 4 ks parkovacích automatov za rovnakých podmienok, s ohľadom na medziročnú infláciu, ktorú bude môcť úspešný uchádzač zohľadniť vo výslednej cene parkovacích automatov dodaných na základe uplatnenej opcie. Doplnkové služby: - Online správa a reporting analytických údajov z prevádzky parkovacích automatov (tzv. dohľadové centrum) - Plná integrácia do IS obstarávateľa vrátane technickej a softvérovej podpory - Opravy v rámci záručnej doby 24 mesiacov - Zaškolenie min. dvoch zamestnancov obstarávateľa k výkonu bežnej údržby parkovacích automatov (dopĺňanie papiera, odstránenie zaseknutého papiera, očistenie plochy fotovoltického panela, bežná údržba, správa softvéru) a to v rozsahu min. 2 hod/osoba. Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: TURIEC, a.s.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1280097
1. Základné údaje
  • Organizácia: TURIEC, a.s. (ID: 54234)
  • Zákazka: Nákup a dodanie parkovacích automatov (ID: 498187)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 7c7f7499-72fc-4c4a-8e79-8c70ef8b34b7
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: TURIEC, a.s.
  • IČO: 36387959
  • DIČ: 2020120531
  • Adresa
  • Ulica: Nám. S. H. Vajanského
  • Číslo: 1
  • Mesto: Martin
  • PSČ: 03601
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: sotnikova.viera@gmail.com
  • Telefónne číslo: 00421905317598
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (TURIEC, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejný podnik kontrolovaný miestnym orgánom
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/21036
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 01/WYT/2024
  • Názov: Nákup a dodanie parkovacích automatov
  • Opis: Predmetom zákazky je požiadavka verejného obstarávateľa na kúpu a dodanie tovaru – 28 ks parkovacích automatov, t.z. - Dodanie a doprava, - Inštalácia, osadenie, montáž a sprevádzkovanie parkovacích automatov (vrátane stavebnej predprípravy), za účelom výberu poplatkov za krátkodobé parkovanie, v náväznosti na evidenčné čísla parkujúcich vozidiel, a ich integrácie – pripojenia v rámci informačného systému verejného obstarávateľa pre riešenie automatizovaného riadenia a kontroly parkovacej politiky v určených zónach parkovania. Cieľom je zabezpečenie automatizovaného riadenia a kontroly úhrad poplatkov za parkovanie v súlade s platnou reguláciou daného územia, ktorá vyplýva z platného všeobecne záväzného nariadenia. Súčasťou zákazky sú aj doplnkové služby uvedené nižšie, spojené s prevádzkou parkovacích automatov počas záručnej doby 24 mesiacov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, v období do 24 mesiacov od podpisu zmluvy, na uplatnenie opcie na ďalších 4 ks parkovacích automatov za rovnakých podmienok, s ohľadom na medziročnú infláciu, ktorú bude môcť úspešný uchádzač zohľadniť vo výslednej cene parkovacích automatov dodaných na základe uplatnenej opcie. Doplnkové služby: - Online správa a reporting analytických údajov z prevádzky parkovacích automatov (tzv. dohľadové centrum) - Plná integrácia do IS obstarávateľa vrátane technickej a softvérovej podpory - Opravy v rámci záručnej doby 24 mesiacov - Zaškolenie min. dvoch zamestnancov obstarávateľa k výkonu bežnej údržby parkovacích automatov (dopĺňanie papiera, odstránenie zaseknutého papiera, očistenie plochy fotovoltického panela, bežná údržba, správa softvéru) a to v rozsahu min. 2 hod/osoba. Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 217 792.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stroje na vydávanie lístkov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 38730000, 34926000, 51214000, 71356300, 72315100
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Martin
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Podlimitná zákazka sa zadáva v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Nákup a dodanie parkovacích automatov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 01/WYT/2024
  • Názov : Nákup a dodanie parkovacích automatov
  • Opis: Predmetom zákazky je požiadavka verejného obstarávateľa na kúpu a dodanie tovaru – 28 ks parkovacích automatov, t.z. - Dodanie a doprava, - Inštalácia, osadenie, montáž a sprevádzkovanie parkovacích automatov (vrátane stavebnej predprípravy), za účelom výberu poplatkov za krátkodobé parkovanie, v náväznosti na evidenčné čísla parkujúcich vozidiel, a ich integrácie – pripojenia v rámci informačného systému verejného obstarávateľa pre riešenie automatizovaného riadenia a kontroly parkovacej politiky v určených zónach parkovania. Cieľom je zabezpečenie automatizovaného riadenia a kontroly úhrad poplatkov za parkovanie v súlade s platnou reguláciou daného územia, ktorá vyplýva z platného všeobecne záväzného nariadenia. Súčasťou zákazky sú aj doplnkové služby uvedené nižšie, spojené s prevádzkou parkovacích automatov počas záručnej doby 24 mesiacov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, v období do 24 mesiacov od podpisu zmluvy, na uplatnenie opcie na ďalších 4 ks parkovacích automatov za rovnakých podmienok, s ohľadom na medziročnú infláciu, ktorú bude môcť úspešný uchádzač zohľadniť vo výslednej cene parkovacích automatov dodaných na základe uplatnenej opcie. Doplnkové služby: - Online správa a reporting analytických údajov z prevádzky parkovacích automatov (tzv. dohľadové centrum) - Plná integrácia do IS obstarávateľa vrátane technickej a softvérovej podpory - Opravy v rámci záručnej doby 24 mesiacov - Zaškolenie min. dvoch zamestnancov obstarávateľa k výkonu bežnej údržby parkovacích automatov (dopĺňanie papiera, odstránenie zaseknutého papiera, očistenie plochy fotovoltického panela, bežná údržba, správa softvéru) a to v rozsahu min. 2 hod/osoba. Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 217 792.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stroje na vydávanie lístkov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 38730000, 34926000, 51214000, 71356300, 72315100
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Martin
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 120
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Obnovenie zmluvy
  • Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, v období do 24 mesiacov od podpisu zmluvy, na uplatnenie opcie na ďalších 4 ks parkovacích automatov za rovnakých podmienok, s ohľadom na medziročnú infláciu, ktorú bude môcť úspešný uchádzač zohľadniť vo výslednej cene parkovacích automatov dodaných na základe uplatnenej opcie.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Podlimitná zákazka sa zadáva v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety tohto odseku. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 5. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Upozornenie: Verejný obstarávateľ upozorňuje, že s ohľadom na zákon číslo 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v platnom znení nemá prístup do verejných registrov, z ktorých by si v procese vyhodnocovania splnenia podmienok účasti mohol zabezpečiť prístup k dokladom preukazujúcim splnenie podmienok účasti uchádzača v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická spôsobilosť alebo ekonomická spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcej sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety tohto odseku. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať realizáciu minimálne jednej zákazky dodávky parkovacích automatov v minimálnom rozsahu 28 ks (vrátane ich inštalácie, osadenia, montáže a sprevádzkovania parkovacích automatov) za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Na iné druhy automatov, ako parkovacie automaty, nebude verejný obstarávateľ prihliadať. Ak uchádzač dodával parkovacie automaty ako člen skupiny dodávateľov resp. ako subdodávateľ alebo nad rámec referenčného obdobia, potom uchádzač uvedie svoju alikvotnú hodnotu dodávaných parkovacích automatov (vrátane ich inštalácie, osadenia, montáže a sprevádzkovania parkovacích automatov) automatov a to len za stanovené referenčné obdobie.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia (celková) cena bez DPH v EUR
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia (celková) cena bez DPH v EUR
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 18.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie elektronických ponúk v systéme IS EVO je verejné podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk prebehne elektronicky online, automatickým otvorením ponúk a vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Informačný systém IS EVO, sídlo verejného obstarávateľa.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 6 000,00 eur. Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/498187
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/498187
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)