Strojné a ručné kosenie plôch verejnej zelene - opakovaná zákazka

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Strojné a ručné kosenie plôch verejnej zelene - opakovaná zákazka
Kód zákazky: 1/2024
Kód oznámenia: 4975 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 77300000-3
Predpokladaná hodnota: 970 253,92 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 15.3.2024 13:00
Vyhlásenie: 16.2.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Soblahovská
91250 Trenčín
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Soblahovská Trenčín 91250 Slovensko Miesto poskytovania služieb: územie mesta Trenčín. Podrobnosti sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytnutie služieb – Strojné a ručné kosenie a mulčovanie plôch verejnej zelene na území mesta Trenčín počas 4 rokov (48 mesiacov) s odvozom a spracovaním - uskladnením BIO odpadu na určenej skládke. Predpokladaný počet kosení za jeden kalendárny rok je šesť kosení, pričom maximálny počet kosení za štyri roky (48 mesiacov) je dvadsaťštyri (24) kosení s tým, že posledné kosenie a odkosenie výmladov a semenáčov, na trávnatých plochách do priemeru 20mm, s odvozom v danom kalendárnom roku bude spojené so zberom lístia. Mulčovanie sa bude vykonávať na vybraných plochách podľa potreby verejného obstarávateľa, max. však 2 - krát do roka. Požadované služby musia byť poskytované v súlade s platnými právnymi predpismi týkajúcimi sa predmetu tejto zákazky a to najmä s nasledovnými: • Zákon 543/2002 Z.z. o ochrane prírody a krajiny v platnom znení • Vyhláška MŽP č. 24/2003, ktorou sa vykonáva zákon č. 543/2002 Z.z. v platnom znení Zákazka je rozdelená na 3 samostatné časti: 1. časť: Kosenie SEVER - východ: výmera 129 383 m2 2. časť: Kosenie STRED: výmera 104 672 m2 3. časť: Kosenie ZÁPAD: výmera 122 632 m2 Bližší opis predmetu zákazky a podmienky poskytnutia služby sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1276205
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mestské hospodárstvo a správa lesov, m.r.o., Trenčín (skrátene MHSL, m.r.o, TN) (ID: 81167)
  • Zákazka: Strojné a ručné kosenie plôch verejnej zelene - opakovaná zákazka (ID: 497812)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: f3c18eba-d301-4d89-b75c-7dc357a85585
  • Identifikátor verzie oznámenia: ab48718f-8062-4ae1-be12-0f641c3aa641
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mestské hospodárstvo a správa lesov, m.r.o., Trenčín (skrátene MHSL, m.r.o, TN)
  • IČO: 37920413
  • DIČ: 2021916083
  • Adresa
  • Ulica: Soblahovská
  • Číslo: 65
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91250
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: jessica.adaskova@trencin.sk
  • Telefónne číslo: 0326504265
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mestské hospodárstvo a správa lesov, m.r.o., Trenčín (skrátene MHSL, m.r.o, TN))
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná miestnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9197
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 1/2024
  • Názov: Strojné a ručné kosenie plôch verejnej zelene - opakovaná zákazka
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie služieb – Strojné a ručné kosenie a mulčovanie plôch verejnej zelene na území mesta Trenčín počas 4 rokov (48 mesiacov) s odvozom a spracovaním - uskladnením BIO odpadu na určenej skládke. Predpokladaný počet kosení za jeden kalendárny rok je šesť kosení, pričom maximálny počet kosení za štyri roky (48 mesiacov) je dvadsaťštyri (24) kosení s tým, že posledné kosenie a odkosenie výmladov a semenáčov, na trávnatých plochách do priemeru 20mm, s odvozom v danom kalendárnom roku bude spojené so zberom lístia. Mulčovanie sa bude vykonávať na vybraných plochách podľa potreby verejného obstarávateľa, max. však 2 - krát do roka. Požadované služby musia byť poskytované v súlade s platnými právnymi predpismi týkajúcimi sa predmetu tejto zákazky a to najmä s nasledovnými: • Zákon 543/2002 Z.z. o ochrane prírody a krajiny v platnom znení • Vyhláška MŽP č. 24/2003, ktorou sa vykonáva zákon č. 543/2002 Z.z. v platnom znení Zákazka je rozdelená na 3 samostatné časti: 1. časť: Kosenie SEVER - východ: výmera 129 383 m2 2. časť: Kosenie STRED: výmera 104 672 m2 3. časť: Kosenie ZÁPAD: výmera 122 632 m2 Bližší opis predmetu zákazky a podmienky poskytnutia služby sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 970 253.92
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Záhradnícke služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 77310000, 77314000, 77314100, 90512000
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Trenčín
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Územie mesta Trenčín. Podrobnosti sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov k tejto zákazke.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením. Všetky informácie k podmienkam účasti v zmysle § 32 ZVO sú uvedené pri každej časti zákazky - oddiel formulára s názvom ČASŤ.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 3
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 3
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: 1. časť zákazky: Kosenie SEVER - východ
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1
  • Názov : 1. časť zákazky: Kosenie SEVER - východ
  • Opis: Kosenie sa bude vykonávať maximálne 6x do roka podľa potrieb verejného obstarávateľa s tým, že posledné kosenie bude spojené so zberom lístia. Po ukončení prác požaduje verejný obstarávateľ následné očistenie chodníkov a ciest od BIO odpadu do 12 hodín od ukončenia prác. Kosenie sa vykonáva so zberom. Kosením so zberom sa rozumie kosenie kosačkami so zberným košom a následným odvozom BIO odpadu na určenú skládku alebo kosenie krovinorezom/vyžínačom a následným zberom a odvozom BIO odpadu na určenú skládku. Verejný obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo určiť, že niektoré plochy alebo aj celá časť plochy zákazky sa bude namiesto kosenia mulčovať, a to max. 2x za rok, pričom cena za mulčovanie sa určí nasledovne: z ceny za kosenie/m2 uvedenej úspešným uchádzačom (podľa jednotlivých častí zákazky) sa odpočíta 30%, a to bude výsledná suma za mulčovanie/m2, ktorá sa vynásobí výmerou plochy, ktorá bude určená k mulčovaniu. Požadované služby musia byť poskytované v súlade s platnými právnymi predpismi týkajúcimi sa predmetu tejto zákazky. 1. časť: Kosenie SEVER - východ: výmera 129 383 m2 - rozdelená na 8 zón (každá mestská časť tzn. časť zákazky, je rozdelená na menšie celky tzv. zóny, presný počet zón, ich rozdelenie aj spolu s časovým harmonogramom je definovaný v prílohe č. 2 súťažných podkladov k tejto zákazke), Predpokladaná hodnota 1. Časti Kosenie SEVER - východ bez DPH: 351 987,04 EUR Bližší opis predmetu zákazky a podmienky poskytnutia služby sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 351 987.04
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Záhradnícke služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 77310000, 77314000, 77314100, 90512000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Trenčín
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto poskytovania služieb: územie mesta Trenčín. Podrobnosti sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: V prípade, že v lehote na predkladanie ponúk budú v tomto verejnom obstarávaní pre ktorúkoľvek časť zákazky predložené od uchádzačov aspoň dve celkové ponukové ceny v rovnakej výške, tak platí že pre túto časť zákazky bude použitá elektronická aukcia! Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch (časť B.4) k tejto zákazke.
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: V tomto verejnom obstarávaní sa aplikuje sociálny aspekt: Podpora spravodlivých dodávateľských vzťahov.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: V zmysle § 33 ZVO
  • Opis podmienky účasti: PLATÍ PRE VŠETKY ČASTI – doklady požadované na preukázanie finančného a ekonomického postavenia uvedené je postačujúce v ponuke predložiť jedenkrát a to bez ohľadu na to, či uchádzač predkladá ponuku na jednu časť, viac častí alebo na všetky časti zákazky. Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržiava splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v časti A.2 súťažných podkladov. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo ako scan fotokópie originálu. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedajú za plnenie zmluvy uzavretej s verejným obstarávateľom spoločne. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch - časť A.2
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: V zmysle § 34 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - Zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky podľa nižšie uvedeného (t.j. kosenie a/alebo mulčovanie),za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. „rozhodné obdobie“), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každú poskytnutú službu aj názov odberateľa (t. z. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o poskytnutie služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného), pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu "referencie"). Ak sú predmetom referencie aj služby iného charakteru, ako sú služby požadované v tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného), požadujeme v zozname poskytnutých služieb /referencii odčleniť poskytnuté služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného), od ostatných služieb, ktoré nie sú predmetom tejto zákazky. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu poskytnutých služieb len tie časti poskytnutých služieb, ktoré boli dodané v rozhodnom období, ak by išlo o služby, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto poskytnutým službám (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem služieb (v € bez DPH) bol poskytnutý v rozhodnom období. V prípade, ak budú v zmluvnej cene (v referenčnom liste) zarátané aj iné služby ako požadované (podľa nižšie uvedeného), uchádzač je povinný uviesť cenu len za služby rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet tejto časti zákazky. (Aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne.) Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal poskytovanie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (t.j. kosenie a/alebo mulčovanie) v rozhodnom období v minimálnom objeme 75.000,- € bez DPH v súčte (avšak žiadna jednotlivá „referencia“ nesmie byť nižšia ako 15.000,- € bez DPH – t. z. minimálny objem poskytnutých služieb na jednu referenciu je 15.000,- € bez DPH). Pre odstránenie pochybností uvádzame, že minimálny objem (hodnota) poskytnutých služieb na 1 referenciu je 15.000,- € bez DPH a súčet referencii v rozhodnom období musí byť min. 75.000,- € bez DPH. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie a pravdivosť údajov u odberateľov uvedených v zozname. V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Iné
  • Názov podmienky účasti: V zmysle § 32 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ZVO (týkajúce sa osobného postavenia): PLATÍ PRE VŠETKY ČASTI – doklady požadované na preukázanie osobného postavenia uvedené v tomto bode je postačujúce v ponuke predložiť jedenkrát a to bez ohľadu na to, či uchádzač predkladá ponuku na jednu časť, viac častí alebo na všetky časti zákazky. V súlade s § 32 ods. 1 ZVO, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle uvedeného ustanovenia. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 ZVO, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 odseku 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 odseku 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Pre potreby preukázania výpisu z registra trestov pre fyzické osoby je potrebné, aby uchádzač zaslal verejnému obstarávateľovi nasledovné údaje: meno, priezvisko, rodné priezvisko, dátum narodenia, číslo pasu alebo číslo občianskeho preukazu, miesto narodenia, okres narodenia, štátne občianstvo, miesto trvalého pobytu, meno matky, meno otca, rodné meno matky, rodné meno otca. Na základe týchto údajov si vie verejný obstarávateľ zabezpečiť výpis z registra trestov pre fyzické osoby z informačných systémov verejnej správy a uchádzač teda nemusí tieto doklady predkladať. Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup v súlade so zákonom č. 177/2018 Z.z. (zákon proti byrokracii) k týmto údajom z informačných systémov verejnej správy: a) k výpisu z registra trestov fyzických osôb a môže nahliadať do zoznamu právoplatne odsúdených právnických osôb vedený GR SR, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak fyzické osoby, člen/ovia štatutárneho orgánu; člen/ovia dozorného orgánu alebo prokurista/i uchádzača/čov nie je/sú občanom Slovenskej republiky, a právnická osoba nemá sídlo v Slovenskej republike zapísané v registri; b) k potvrdeniu o nedoplatkoch na zdravotnom poistení a sociálnom poistení, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike; c) k potvrdeniu miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. c) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike; d) k potvrdeniu miestne príslušného súdu, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, t.zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO týkajúci sa konkurzu a reštrukturalizácie nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike. Na splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) ZVO sa teda vyžaduje preukázanie skutočnosti, že nebol na uchádzačov majetok vyhlásený konkurz, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, pričom verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy nedokáže v súčasnej dobe získať potvrdenie o tom, že uchádzač nie je v likvidácii e) k dokladu na preukázanie, že je uchádzač oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania v SR V prípade, ak záujemca/uchádzač nepreukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa bodu 1.5 tejto časti súťažných podkladov, je teda povinný predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO/potvrdenie miestne príslušného súdu, že nie je v likvidácii/ a § 32 ods. 2 písm. f) ZVO ostatné doklady si verejný obstarávateľ zabezpečí sám z informačných systémov verejnej správy(platí to, ak majú osoby, pri ktorých sú vyžadované doklady sídlo, miesto podnikania, resp. trvalý pobyt v SR). Ostatné informácie sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet tejto časti zákazky s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Uvedené v časti B.3 súťažných podkladov.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mestské hospodárstvo a správa lesov, m.r.o., Trenčín (skrátene MHSL, m.r.o, TN))
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 15.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 13:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 4.5
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 15.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 14:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk elektronicky prostredníctvom systému IS EVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Systém IS EVO.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 5.000,- € (slovom: päťtisíc Eur). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške 5.000,- € na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu minimálne vo výške min. 5.000,- € v prospech verejného obstarávateľa Bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/497812
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497812
  • Označenie dokumentu/zákazky: súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO (elektronická platforma)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: 2. časť zákazky: Kosenie STRED
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2
  • Názov : 2. časť zákazky: Kosenie STRED
  • Opis: Kosenie sa bude vykonávať maximálne 6x do roka podľa potrieb verejného obstarávateľa s tým, že posledné kosenie bude spojené so zberom lístia. Po ukončení prác požaduje verejný obstarávateľ následné očistenie chodníkov a ciest od BIO odpadu do 12 hodín od ukončenia prác. Kosenie sa vykonáva so zberom. Kosením so zberom sa rozumie kosenie kosačkami so zberným košom a následným odvozom BIO odpadu na určenú skládku alebo kosenie krovinorezom/vyžínačom a následným zberom a odvozom BIO odpadu na určenú skládku. Verejný obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo určiť, že niektoré plochy alebo aj celá časť plochy zákazky sa bude namiesto kosenia mulčovať, a to max. 2 x za rok, pričom cena za mulčovanie sa určí nasledovne: z ceny za kosenie/m2 uvedenej úspešným uchádzačom (podľa jednotlivých častí zákazky) sa odpočíta 30%, a to bude výsledná suma za mulčovanie/m2, ktorá sa vynásobí výmerou plochy, ktorá bude určená k mulčovaniu. Požadované služby musia byť poskytované v súlade s platnými právnymi predpismi týkajúcimi sa predmetu tejto zákazky. 2. časť: Kosenie STRED: výmera 104 672 m2 - rozdelená na 8 zón (každá mestská časť tzn. časť zákazky, je rozdelená na menšie celky tzv. zóny, presný počet zón, ich rozdelenie aj spolu s časovým harmonogramom je definovaný v prílohe č. 2 súťažných podkladov k tejto zákazke). Predpokladaná hodnota 2. Časti Kosenie STRED bez DPH: 284 707,84 EUR Bližší opis predmetu zákazky a podmienky poskytnutia služby sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 284 707.84
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Záhradnícke služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 77310000, 77314000, 77314100, 90512000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Trenčín
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Územie mesta Trenčín. Podrobnosti sú uvedené v časti B.1 a B.3 týchto podkladov.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: V prípade, že v lehote na predkladanie ponúk budú v tomto verejnom obstarávaní pre ktorúkoľvek časť zákazky predložené od uchádzačov aspoň dve celkové ponukové ceny v rovnakej výške, tak platí že pre túto časť zákazky bude použitá elektronická aukcia! Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch (časť B.4) k tejto zákazke.
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: V tomto verejnom obstarávaní sa aplikuje sociálny aspekt: Podpora spravodlivých dodávateľských vzťahov.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: V zmysle § 33 ZVO
  • Opis podmienky účasti: PLATÍ PRE VŠETKY ČASTI – doklady požadované na preukázanie finančného a ekonomického postavenia uvedené je postačujúce v ponuke predložiť jedenkrát a to bez ohľadu na to, či uchádzač predkladá ponuku na jednu časť, viac častí alebo na všetky časti zákazky. Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržiava splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v časti A.2 súťažných podkladov. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo ako scan fotokópie originálu. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedajú za plnenie zmluvy uzavretej s verejným obstarávateľom spoločne. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch - časť A.2
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: V zmysle § 34 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - Zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky podľa nižšie uvedeného (t.j. kosenie a/alebo mulčovanie), za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. „rozhodné obdobie“), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každú poskytnutú službu aj názov odberateľa (t. z. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o poskytnutie služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného), pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu "referencie"). Ak sú predmetom referencie aj služby iného charakteru, ako sú služby požadované v tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného), požadujeme v zozname poskytnutých služieb/referencii odčleniť poskytnuté služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného), od ostatných služieb, ktoré nie sú predmetom tejto zákazky. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu poskytnutých služieb len tie časti poskytnutých služieb, ktoré boli dodané v rozhodnom období, ak by išlo o služby, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto poskytnutým službám (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem služieb (v € bez DPH) bol poskytnutý v rozhodnom období. V prípade, ak budú v zmluvnej cene (v referenčnom liste) zarátané aj iné služby ako požadované (podľa nižšie uvedeného), uchádzač je povinný uviesť cenu len za služby rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet tejto časti zákazky uvedený v tomto bode. (Aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne.) Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal poskytovanie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (t.j. kosenie a/alebo mulčovanie) v rozhodnom období v minimálnom objeme 50.000,- € bez DPH v súčte (avšak žiadna jednotlivá „referencia“ nesmie byť nižšia ako 10.000,- € bez DPH – t. z. minimálny objem poskytnutých služieb na jednu referenciu je 10.000,- € bez DPH). Pre odstránenie pochybností uvádzame, že minimálny objem (hodnota) poskytnutých služieb na 1 referenciu je 10.000,- € bez DPH a súčet referencii v rozhodnom období musí byť min. 50.000,- € bez DPH. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie a pravdivosť údajov u odberateľov uvedených v zozname. V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Iné
  • Názov podmienky účasti: V zmysle §32 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ZVO (týkajúce sa osobného postavenia): PLATÍ PRE VŠETKY ČASTI – doklady požadované na preukázanie osobného postavenia uvedené v tomto bode je postačujúce v ponuke predložiť jedenkrát a to bez ohľadu na to, či uchádzač predkladá ponuku na jednu časť, viac častí alebo na všetky časti zákazky. V súlade s § 32 ods. 1 ZVO, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle uvedeného ustanovenia. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 ZVO, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 odseku 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 odseku 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Pre potreby preukázania výpisu z registra trestov pre fyzické osoby je potrebné, aby uchádzač zaslal verejnému obstarávateľovi nasledovné údaje: meno, priezvisko, rodné priezvisko, dátum narodenia, číslo pasu alebo číslo občianskeho preukazu, miesto narodenia, okres narodenia, štátne občianstvo, miesto trvalého pobytu, meno matky, meno otca, rodné meno matky, rodné meno otca. Na základe týchto údajov si vie verejný obstarávateľ zabezpečiť výpis z registra trestov pre fyzické osoby z informačných systémov verejnej správy a uchádzač teda nemusí tieto doklady predkladať. Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup v súlade so zákonom č. 177/2018 Z.z. (zákon proti byrokracii) k týmto údajom z informačných systémov verejnej správy: a) k výpisu z registra trestov fyzických osôb a môže nahliadať do zoznamu právoplatne odsúdených právnických osôb vedený GR SR, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak fyzické osoby, člen/ovia štatutárneho orgánu; člen/ovia dozorného orgánu alebo prokurista/i uchádzača/čov nie je/sú občanom Slovenskej republiky, a právnická osoba nemá sídlo v Slovenskej republike zapísané v registri; b) k potvrdeniu o nedoplatkoch na zdravotnom poistení a sociálnom poistení, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike; c) k potvrdeniu miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. c) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike; d) k potvrdeniu miestne príslušného súdu, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, t.zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO týkajúci sa konkurzu a reštrukturalizácie nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike. Na splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) ZVO sa teda vyžaduje preukázanie skutočnosti, že nebol na uchádzačov majetok vyhlásený konkurz, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, pričom verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy nedokáže v súčasnej dobe získať potvrdenie o tom, že uchádzač nie je v likvidácii e) k dokladu na preukázanie, že je uchádzač oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania v SR V prípade, ak záujemca/uchádzač nepreukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa bodu 1.5 tejto časti súťažných podkladov, je teda povinný predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO/potvrdenie miestne príslušného súdu, že nie je v likvidácii/ a § 32 ods. 2 písm. f) ZVO ostatné doklady si verejný obstarávateľ zabezpečí sám z informačných systémov verejnej správy(platí to, ak majú osoby, pri ktorých sú vyžadované doklady sídlo, miesto podnikania, resp. trvalý pobyt v SR). Ostatné informácie sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet tejto časti zákazky s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Uvedené v časti B.3 súťažných podkladov.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mestské hospodárstvo a správa lesov, m.r.o., Trenčín (skrátene MHSL, m.r.o, TN))
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 15.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 13:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 4.5
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 15.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 14:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk elektronicky prostredníctvom systému IS EVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Systém IS EVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 3.000,- € (slovom: tritisíc Eur). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške 3.000,- € na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu minimálne vo výške min. 3.000,- € v prospech verejného obstarávateľa Bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/497812
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497812
  • Označenie dokumentu/zákazky: súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO (elektronická platforma)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.3 Časť
  • Názov: 3. časť zákazky: Kosenie ZÁPAD
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 3
  • Názov : 3. časť zákazky: Kosenie ZÁPAD
  • Opis: Kosenie sa bude vykonávať maximálne 6x do roka podľa potrieb verejného obstarávateľa s tým, že posledné kosenie bude spojené so zberom lístia. Po ukončení prác požaduje verejný obstarávateľ následné očistenie chodníkov a ciest od BIO odpadu do 12 hodín od ukončenia prác. Kosenie sa vykonáva so zberom. Kosením so zberom sa rozumie kosenie kosačkami so zberným košom a následným odvozom BIO odpadu na určenú skládku alebo kosenie krovinorezom/vyžínačom a následným zberom a odvozom BIO odpadu na určenú skládku. Verejný obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo určiť, že niektoré plochy alebo aj celá časť plochy zákazky sa bude namiesto kosenia mulčovať, a to max. 2 x za rok, pričom cena za mulčovanie sa určí nasledovne: z ceny za kosenie/m2 uvedenej úspešným uchádzačom (podľa jednotlivých častí zákazky) sa odpočíta 30%, a to bude výsledná suma za mulčovanie/m2, ktorá sa vynásobí výmerou plochy, ktorá bude určená k mulčovaniu. Požadované služby musia byť poskytované v súlade s platnými právnymi predpismi týkajúcimi sa predmetu tejto zákazky. 3. časť: Kosenie ZÁPAD: výmera 122 632 m2 - rozdelená na 6 zón (každá mestská časť tzn. časť zákazky, je rozdelená na menšie celky tzv. zóny, presný počet zón, ich rozdelenie aj spolu s časovým harmonogramom je definovaný v prílohe č. 2 súťažných podkladov k tejto zákazke). Predpokladaná hodnota 3. Časti Kosenie ZÁPAD bez DPH: 333 559,04 EUR Bližší opis predmetu zákazky a podmienky poskytnutia služby sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 333 559.04
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Záhradnícke služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 77310000, 77314000, 77314100, 90512000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Trenčín
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto poskytovania služieb: územie mesta Trenčín. Podrobnosti sú uvedené v časti B.1 a B.3 týchto podkladov.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: V prípade, že v lehote na predkladanie ponúk budú v tomto verejnom obstarávaní pre ktorúkoľvek časť zákazky predložené od uchádzačov aspoň dve celkové ponukové ceny v rovnakej výške, tak platí že pre túto časť zákazky bude použitá elektronická aukcia! Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch (časť B.4) k tejto zákazke.
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: V tomto verejnom obstarávaní sa aplikuje sociálny aspekt: Podpora spravodlivých dodávateľských vzťahov.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: V zmysle § 33 ZVO
  • Opis podmienky účasti: PLATÍ PRE VŠETKY ČASTI – doklady požadované na preukázanie finančného a ekonomického postavenia uvedené je postačujúce v ponuke predložiť jedenkrát a to bez ohľadu na to, či uchádzač predkladá ponuku na jednu časť, viac častí alebo na všetky časti zákazky. Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržiava splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v časti A.2 súťažných podkladov. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo ako scan fotokópie originálu. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedajú za plnenie zmluvy uzavretej s verejným obstarávateľom spoločne. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch - časť A.2
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: V zmysle § 34 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - Zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky podľa nižšie uvedeného (t.j. kosenie a/alebo mulčovanie), za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. „rozhodné obdobie“), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každú poskytnutú službu aj názov odberateľa (t. z. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o poskytnutie služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného), pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu "referencie"). Ak sú predmetom referencie aj služby iného charakteru, ako sú služby požadované v tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného), požadujeme v zozname poskytnutých služieb/referencii odčleniť poskytnuté služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného), od ostatných služieb, ktoré nie sú predmetom tejto zákazky. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu poskytnutých služieb len tie časti poskytnutých služieb, ktoré boli dodané v rozhodnom období, ak by išlo o služby, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto poskytnutým službám (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem služieb (v € bez DPH) bol poskytnutý v rozhodnom období. V prípade, ak budú v zmluvnej cene (v referenčnom liste) zarátané aj iné služby ako požadované (podľa nižšie uvedeného), uchádzač je povinný uviesť cenu len za služby rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet tejto časti zákazky uvedený v tomto bode. (Aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne.) Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal poskytovanie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (t.j. kosenie a/alebo mulčovanie) v rozhodnom období v minimálnom objeme 75.000,- € bez DPH v súčte (avšak žiadna jednotlivá „referencia“ nesmie byť nižšia ako 15.000,- € bez DPH – t. z. minimálny objem poskytnutých služieb na jednu referenciu je 15.000,- € bez DPH). Pre odstránenie pochybností uvádzame, že minimálny objem (hodnota) poskytnutých služieb na 1 referenciu je 15.000,- € bez DPH a súčet referencii v rozhodnom období musí byť min. 75.000,- € bez DPH. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie a pravdivosť údajov u odberateľov uvedených v zozname. V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Iné
  • Názov podmienky účasti: V zmysle §32 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ZVO (týkajúce sa osobného postavenia): PLATÍ PRE VŠETKY ČASTI – doklady požadované na preukázanie osobného postavenia uvedené v tomto bode je postačujúce v ponuke predložiť jedenkrát a to bez ohľadu na to, či uchádzač predkladá ponuku na jednu časť, viac častí alebo na všetky časti zákazky. V súlade s § 32 ods. 1 ZVO, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle uvedeného ustanovenia. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 ZVO, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 odseku 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 odseku 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Pre potreby preukázania výpisu z registra trestov pre fyzické osoby je potrebné, aby uchádzač zaslal verejnému obstarávateľovi nasledovné údaje: meno, priezvisko, rodné priezvisko, dátum narodenia, číslo pasu alebo číslo občianskeho preukazu, miesto narodenia, okres narodenia, štátne občianstvo, miesto trvalého pobytu, meno matky, meno otca, rodné meno matky, rodné meno otca. Na základe týchto údajov si vie verejný obstarávateľ zabezpečiť výpis z registra trestov pre fyzické osoby z informačných systémov verejnej správy a uchádzač teda nemusí tieto doklady predkladať. Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup v súlade so zákonom č. 177/2018 Z.z. (zákon proti byrokracii) k týmto údajom z informačných systémov verejnej správy: a) k výpisu z registra trestov fyzických osôb a môže nahliadať do zoznamu právoplatne odsúdených právnických osôb vedený GR SR, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak fyzické osoby, člen/ovia štatutárneho orgánu; člen/ovia dozorného orgánu alebo prokurista/i uchádzača/čov nie je/sú občanom Slovenskej republiky, a právnická osoba nemá sídlo v Slovenskej republike zapísané v registri; b) k potvrdeniu o nedoplatkoch na zdravotnom poistení a sociálnom poistení, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike; c) k potvrdeniu miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. c) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike; d) k potvrdeniu miestne príslušného súdu, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, t.zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO týkajúci sa konkurzu a reštrukturalizácie nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike. Na splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) ZVO sa teda vyžaduje preukázanie skutočnosti, že nebol na uchádzačov majetok vyhlásený konkurz, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, pričom verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy nedokáže v súčasnej dobe získať potvrdenie o tom, že uchádzač nie je v likvidácii e) k dokladu na preukázanie, že je uchádzač oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, tzn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania v SR V prípade, ak záujemca/uchádzač nepreukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa bodu 1.5 tejto časti súťažných podkladov, je teda povinný predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO/potvrdenie miestne príslušného súdu, že nie je v likvidácii/ a § 32 ods. 2 písm. f) ZVO ostatné doklady si verejný obstarávateľ zabezpečí sám z informačných systémov verejnej správy(platí to, ak majú osoby, pri ktorých sú vyžadované doklady sídlo, miesto podnikania, resp. trvalý pobyt v SR). Ostatné informácie sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet tejto časti zákazky s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Uvedené v časti B.3 súťažných podkladov.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mestské hospodárstvo a správa lesov, m.r.o., Trenčín (skrátene MHSL, m.r.o, TN))
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 15.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 13:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 4.5
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 15.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 14:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk elektronicky prostredníctvom systému IS EVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Systém IS EVO.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 5.000,- € (slovom: päťtisíc Eur). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške 5.000,- € na účet verejného obstarávateľa - poistením záruky na poistnú sumu minimálne vo výške min. 5.000,- € v prospech verejného obstarávateľa Bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/497812
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497812
  • Označenie dokumentu/zákazky: súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO (elektronická platforma)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)