„CÚ Žilina – rekonštrukcia“, zabezpečenie výkonu občasného technického dozoru a porealizačnej činnosti

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: „CÚ Žilina – rekonštrukcia“, zabezpečenie výkonu občasného technického dozoru a porealizačnej činnosti
Kód zákazky: ID 46
Kód oznámenia: 3237 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71520000-9
Predpokladaná hodnota: 12 226,40 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 13.2.2024 10:00
Vyhlásenie: 2.2.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Lazovná
97401 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Lazovná Banská Bystrica 97401 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom riešenia tejto dokumentácie sú popisované stavebné úpravy: Zateplenie objektu Existujúca zvislá obvodová konštrukcia sa zateplí navrhovanou kontaktnou tepelnou izoláciou Isover EPS 70 F hr. 150mm. Soklová časť obvodového muriva sa zateplí tepelnou izoláciu Isover Perimeter hr. 120mm. Pri prácach na zateplení fasády je nevyhnutné postupovať podľa ustanovení STN a technologického predpisu spracovaného pre konkrétny ETISC. Výplne otvorov: Pôvodné oceľové okná v suteréne budú demontované a nahradené novými plastovými oknami. Pôvodné okná v miestnosti haly a v kanceláriách stanice Colného úradu sa doplnia sa o protislnečnú fóliu. Na celom objekte Colný úrad Žilina budú namontované nové plastové exteriérové dvere. Hlavné vstupné dvere do objektu budú hliníkové. Montáž okien a dverí musí byť realizovaná v zmysle STN 73 31 34. Opláštenie novej konštrukcie vstupu do haly bude doplnené o výplne otvorov ako okná, dvere a priemyselné sekčné vráta. Okná sú navrhnuté plastové sklopné a pevné s bezpečnostnou fóliou. Vodorovné konštrukcie Existujúca strechy na objekte Colný úrad Žilina boli rekonštruované a ostanú zachované. V existujúcich kanceláriách stanice Colného úradu sa vyhotoví nový zateplený strop pomocou podpornej drevenej konštrukcie, ktorá bude podopretá oceľovou konštrukciou. Strop bude zateplený tepelnou izoláciou Isover Unirol 120 a 140 s parotesnou fóliou. Podhľad bude realizovaný sadrokartónovou doskou Rigips. V prislúchajúcich chodbám ku kanceláriám bude zrealizovaný nový podhľad. Konštrukcie zámočnícke , klampiarske Pôvodné mreže na oknách budú nahradené a ukotvené novými bezpečnostnými mrežami. Oplechovanie parapetov okien a oplechovanie bude zhotovené z extrudovaného hliníkového profilu, Oplechovanie atiky , rímsy a opakového dažďového plechu bude z povrchovo upraveného AL plechu. Úpravy povrchov stien, stropov a podláh V zateplených kanceláriách budú odstránené pôvodné podlahy a nahradené novými kobercami a PVC podlahou. V soc. zariadeniach, po vybúraní obkladov a dlažieb, bude vyspravený podklad a následne zrealizovaný nový obklad stien a nová keramická dlažba. Existujúce zvislé kanalizačné potrubie sa vymení za potrubie z PVC . Na 4 NP sa vyhotoví demontáž poškodeného potrubia (kanalizačné, vodovodné) a následná montáž nového potrubia z PVC podľa potreby. V sociálnych zariadeniach budú osadené nové zariaďovacie predmety a demontáž a následná montáž nových prietokových ohrievačov s vlastným ohrevom. Povrchová úprava stien a stropov kancelárií, chodieb a sociálnych zariadení bude zrealizovaná novými omietkami a nátermi. Osvetlenie a vnútorné silnoprúdové rozvody, slaboprúdové rozvody V rekonštruovaných kanceláriách a chodbách bude riešená aj nová elektroinštalácia, zásuvky, svietidlá a doplnenie štruktúrovanej kabeláži. Rozvody budú vedené v káblových trasách v podhľadoch , zasekané v drážkach, alebo v plastových lištách. V ostatných priestoroch budú vymenené stropné a nástenné svietidlá. Na budovu bude doplnené fasádne osvetlenie, servisná zásuvka a napájanie posuvnej brány. Elektroinštalácia sa doplní o rozvádzač RK a doplní sa existujúci hlavný rozvádzač. Vykurovanie V rekonštruovaných kanceláriách sa namontujú nové vykurovacie telesá s regulačnými ventilmi, hlavicami a vypúšťacími ventilmi. V sklade sa zrealizujú nové rozvody kúrenia s vykurovacími telesami. Exteriér: Na miestach kde to bude možné sa okolo stavby zhotoví nový okapný chodník. V rámci rekonštrukcie exteriéru sa opraví oplotenie pred budovou stanice CÚ. Výplň plota drevenými doskami sa nahradí plotovkami z kompozitnými doskami s vysokou odolnosťou a dlhodobou životnosťou. Rekonštrukcia zahŕňa aj opláštenie existujúceho vstupu do Haly. Nosnú konštrukciu plášťa budú tvoriť oceľové profily kotvené do existujúcej podlahy a cez dilatačný TT profil do obvodového nosníka a Jakle tvoriace nosnú konštrukciu pre okná. Opláštenie bude navrhnuté z obvodových panelov s vnútornou izoláciou hr. 5,0 cm s povrchovou úpravou, vonkajšia úprava plechu bude polyesterovým lakom Popis rekonštrukčných prác je zrejmý z technickej správy, ktorá je Prílohou č. 5 tejto výzvy. Popis povinností občasného technického dozoru V štádiu realizácie stavby v rozsahu : - oboznámenie sa s podkladmi, na základe ktorých sa pripravuje realizácia stavby, najmä s vypracovanou projektovou dokumentáciou, s obsahom zmluvy a s obsahom stavebného povolenia a iných povolení vydaných pre výstavbu, - odovzdanie staveniska zhotoviteľovi pripraví objednávateľ, - starostlivosť o systematické dopĺňanie dokumentácie, podľa ktorej sa stavba realizuje a evidencia dokumentácie a dokladov dokončených častí stavby, - dodržiavanie podmienok stavebného povolenia a dotknutých orgánov, - predkladanie dodatkov a zmien projektu, ktoré nezvyšujú náklady stavebného objektu alebo prevádzkového súboru, nepredlžujú lehotu výstavby a nezhoršujú parametre stavby ani jej prevádzkové a úžitkové vlastnosti objednávateľovi s vlastným vyjadrením, ako aj predkladanie ostatných dodatkov a zmien a ich prerokovanie s objednávateľom, - bezodkladné informovanie objednávateľa o všetkých závažných skutočnostiach na stavbe, - kontrola čerpania nákladov (vecnej a cenovej správnosti), odsúhlasenie zisťovacích protokolov, súlad s podmienkami zmlúv a ich predkladanie na úhradu objednávateľovi - kontrola tých častí diela, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými a zapísanie výsledkov kontroly do stavebného denníka, - kontrola dodržiavania technologického postupu a kvality prác, ktoré vyplývajú zo schválenej projektovej dokumentácie, zmlúv, technologických predpisov, technických noriem, certifikátov a všeobecne súčasne platných technologických pravidiel a postupov uvedených v odbornej literatúre. - kontrola, či zhotovitelia zabezpečujú doklady o uskladnení a likvidácií stavebných odpadov a prebytočných zemín zo stavby, - podrobný opis predmetu zákazky je uvedený vo výzve

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1273465
1. Základné údaje
  • Organizácia: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky (ID: 81445)
  • Zákazka: „CÚ Žilina – rekonštrukcia“, zabezpečenie výkonu občasného technického dozoru a porealizačnej činnosti (ID: 496791)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
  • IČO: 42499500
  • DIČ: 2023395253
  • Adresa
  • Ulica: Lazovná
  • Číslo: 63
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky Kancelária prezidenta Odbor verejného obstarávania
  • E-mail: zuzana.longauerova@financnasprava.sk
  • Telefónne číslo: +421484393807
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/12252
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ID 46
  • Názov: „CÚ Žilina – rekonštrukcia“, zabezpečenie výkonu občasného technického dozoru a porealizačnej činnosti
  • Opis: Predmetom riešenia tejto dokumentácie sú popisované stavebné úpravy: Zateplenie objektu Existujúca zvislá obvodová konštrukcia sa zateplí navrhovanou kontaktnou tepelnou izoláciou Isover EPS 70 F hr. 150mm. Soklová časť obvodového muriva sa zateplí tepelnou izoláciu Isover Perimeter hr. 120mm. Pri prácach na zateplení fasády je nevyhnutné postupovať podľa ustanovení STN a technologického predpisu spracovaného pre konkrétny ETISC. Výplne otvorov: Pôvodné oceľové okná v suteréne budú demontované a nahradené novými plastovými oknami. Pôvodné okná v miestnosti haly a v kanceláriách stanice Colného úradu sa doplnia sa o protislnečnú fóliu. Na celom objekte Colný úrad Žilina budú namontované nové plastové exteriérové dvere. Hlavné vstupné dvere do objektu budú hliníkové. Montáž okien a dverí musí byť realizovaná v zmysle STN 73 31 34. Opláštenie novej konštrukcie vstupu do haly bude doplnené o výplne otvorov ako okná, dvere a priemyselné sekčné vráta. Okná sú navrhnuté plastové sklopné a pevné s bezpečnostnou fóliou. Vodorovné konštrukcie Existujúca strechy na objekte Colný úrad Žilina boli rekonštruované a ostanú zachované. V existujúcich kanceláriách stanice Colného úradu sa vyhotoví nový zateplený strop pomocou podpornej drevenej konštrukcie, ktorá bude podopretá oceľovou konštrukciou. Strop bude zateplený tepelnou izoláciou Isover Unirol 120 a 140 s parotesnou fóliou. Podhľad bude realizovaný sadrokartónovou doskou Rigips. V prislúchajúcich chodbám ku kanceláriám bude zrealizovaný nový podhľad. Konštrukcie zámočnícke , klampiarske Pôvodné mreže na oknách budú nahradené a ukotvené novými bezpečnostnými mrežami. Oplechovanie parapetov okien a oplechovanie bude zhotovené z extrudovaného hliníkového profilu, Oplechovanie atiky , rímsy a opakového dažďového plechu bude z povrchovo upraveného AL plechu. Úpravy povrchov stien, stropov a podláh V zateplených kanceláriách budú odstránené pôvodné podlahy a nahradené novými kobercami a PVC podlahou. V soc. zariadeniach, po vybúraní obkladov a dlažieb, bude vyspravený podklad a následne zrealizovaný nový obklad stien a nová keramická dlažba. Existujúce zvislé kanalizačné potrubie sa vymení za potrubie z PVC . Na 4 NP sa vyhotoví demontáž poškodeného potrubia (kanalizačné, vodovodné) a následná montáž nového potrubia z PVC podľa potreby. V sociálnych zariadeniach budú osadené nové zariaďovacie predmety a demontáž a následná montáž nových prietokových ohrievačov s vlastným ohrevom. Povrchová úprava stien a stropov kancelárií, chodieb a sociálnych zariadení bude zrealizovaná novými omietkami a nátermi. Osvetlenie a vnútorné silnoprúdové rozvody, slaboprúdové rozvody V rekonštruovaných kanceláriách a chodbách bude riešená aj nová elektroinštalácia, zásuvky, svietidlá a doplnenie štruktúrovanej kabeláži. Rozvody budú vedené v káblových trasách v podhľadoch , zasekané v drážkach, alebo v plastových lištách. V ostatných priestoroch budú vymenené stropné a nástenné svietidlá. Na budovu bude doplnené fasádne osvetlenie, servisná zásuvka a napájanie posuvnej brány. Elektroinštalácia sa doplní o rozvádzač RK a doplní sa existujúci hlavný rozvádzač. Vykurovanie V rekonštruovaných kanceláriách sa namontujú nové vykurovacie telesá s regulačnými ventilmi, hlavicami a vypúšťacími ventilmi. V sklade sa zrealizujú nové rozvody kúrenia s vykurovacími telesami. Exteriér: Na miestach kde to bude možné sa okolo stavby zhotoví nový okapný chodník. V rámci rekonštrukcie exteriéru sa opraví oplotenie pred budovou stanice CÚ. Výplň plota drevenými doskami sa nahradí plotovkami z kompozitnými doskami s vysokou odolnosťou a dlhodobou životnosťou. Rekonštrukcia zahŕňa aj opláštenie existujúceho vstupu do Haly. Nosnú konštrukciu plášťa budú tvoriť oceľové profily kotvené do existujúcej podlahy a cez dilatačný TT profil do obvodového nosníka a Jakle tvoriace nosnú konštrukciu pre okná. Opláštenie bude navrhnuté z obvodových panelov s vnútornou izoláciou hr. 5,0 cm s povrchovou úpravou, vonkajšia úprava plechu bude polyesterovým lakom Popis rekonštrukčných prác je zrejmý z technickej správy, ktorá je Prílohou č. 5 tejto výzvy. Popis povinností občasného technického dozoru V štádiu realizácie stavby v rozsahu : - oboznámenie sa s podkladmi, na základe ktorých sa pripravuje realizácia stavby, najmä s vypracovanou projektovou dokumentáciou, s obsahom zmluvy a s obsahom stavebného povolenia a iných povolení vydaných pre výstavbu, - odovzdanie staveniska zhotoviteľovi pripraví objednávateľ, - starostlivosť o systematické dopĺňanie dokumentácie, podľa ktorej sa stavba realizuje a evidencia dokumentácie a dokladov dokončených častí stavby, - dodržiavanie podmienok stavebného povolenia a dotknutých orgánov, - predkladanie dodatkov a zmien projektu, ktoré nezvyšujú náklady stavebného objektu alebo prevádzkového súboru, nepredlžujú lehotu výstavby a nezhoršujú parametre stavby ani jej prevádzkové a úžitkové vlastnosti objednávateľovi s vlastným vyjadrením, ako aj predkladanie ostatných dodatkov a zmien a ich prerokovanie s objednávateľom, - bezodkladné informovanie objednávateľa o všetkých závažných skutočnostiach na stavbe, - kontrola čerpania nákladov (vecnej a cenovej správnosti), odsúhlasenie zisťovacích protokolov, súlad s podmienkami zmlúv a ich predkladanie na úhradu objednávateľovi - kontrola tých častí diela, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými a zapísanie výsledkov kontroly do stavebného denníka, - kontrola dodržiavania technologického postupu a kvality prác, ktoré vyplývajú zo schválenej projektovej dokumentácie, zmlúv, technologických predpisov, technických noriem, certifikátov a všeobecne súčasne platných technologických pravidiel a postupov uvedených v odbornej literatúre. - kontrola, či zhotovitelia zabezpečujú doklady o uskladnení a likvidácií stavebných odpadov a prebytočných zemín zo stavby, - podrobný opis predmetu zákazky je uvedený vo výzve
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 12 226.40
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebný dozor
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Pri cintoríne 36
  • Mesto: Žilina
  • PSČ: 01004
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Za účelom dodržania ustanovenia § 117 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač spĺňal nasledovné podmienky účasti: a) osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (u uchádzačov so sídlom v SR a ČR si oprávnenie na poskytnutie predmetu zákazky verejný obstarávateľ overí vo verejných registroch, nie je potrebné ho predkladať v ponuke uchádzača), § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač: nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, (uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní doloženým čestným vyhlásením - Príloha č. 1. Čestné vyhlásenie uchádzača. Ak je uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, pričom v tomto prípade nemusí predložiť v svojej ponuke doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia; verejný obstarávateľ si danú skutočnosť overí. b) § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní: u uchádzača nesmie existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak konflikt záujmov podľa § 23 zákona o verejnom obstarávaní nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami (uvedené skúma verejný obstarávateľ počas procesu verejného obstarávania). Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní (má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž). Ustanovenie § 11 zákona o verejnom obstarávaní tým nie je dotknuté.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: „CÚ Žilina – rekonštrukcia“, zabezpečenie výkonu občasného technického dozoru a porealizačnej činnosti
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: ID 46
  • Názov : „CÚ Žilina – rekonštrukcia“, zabezpečenie výkonu občasného technického dozoru a porealizačnej činnosti
  • Opis: Predmetom riešenia tejto dokumentácie sú popisované stavebné úpravy: Zateplenie objektu Existujúca zvislá obvodová konštrukcia sa zateplí navrhovanou kontaktnou tepelnou izoláciou Isover EPS 70 F hr. 150mm. Soklová časť obvodového muriva sa zateplí tepelnou izoláciu Isover Perimeter hr. 120mm. Pri prácach na zateplení fasády je nevyhnutné postupovať podľa ustanovení STN a technologického predpisu spracovaného pre konkrétny ETISC. Výplne otvorov: Pôvodné oceľové okná v suteréne budú demontované a nahradené novými plastovými oknami. Pôvodné okná v miestnosti haly a v kanceláriách stanice Colného úradu sa doplnia sa o protislnečnú fóliu. Na celom objekte Colný úrad Žilina budú namontované nové plastové exteriérové dvere. Hlavné vstupné dvere do objektu budú hliníkové. Montáž okien a dverí musí byť realizovaná v zmysle STN 73 31 34. Opláštenie novej konštrukcie vstupu do haly bude doplnené o výplne otvorov ako okná, dvere a priemyselné sekčné vráta. Okná sú navrhnuté plastové sklopné a pevné s bezpečnostnou fóliou. Vodorovné konštrukcie Existujúca strechy na objekte Colný úrad Žilina boli rekonštruované a ostanú zachované. V existujúcich kanceláriách stanice Colného úradu sa vyhotoví nový zateplený strop pomocou podpornej drevenej konštrukcie, ktorá bude podopretá oceľovou konštrukciou. Strop bude zateplený tepelnou izoláciou Isover Unirol 120 a 140 s parotesnou fóliou. Podhľad bude realizovaný sadrokartónovou doskou Rigips. V prislúchajúcich chodbám ku kanceláriám bude zrealizovaný nový podhľad. Konštrukcie zámočnícke , klampiarske Pôvodné mreže na oknách budú nahradené a ukotvené novými bezpečnostnými mrežami. Oplechovanie parapetov okien a oplechovanie bude zhotovené z extrudovaného hliníkového profilu, Oplechovanie atiky , rímsy a opakového dažďového plechu bude z povrchovo upraveného AL plechu. Úpravy povrchov stien, stropov a podláh V zateplených kanceláriách budú odstránené pôvodné podlahy a nahradené novými kobercami a PVC podlahou. V soc. zariadeniach, po vybúraní obkladov a dlažieb, bude vyspravený podklad a následne zrealizovaný nový obklad stien a nová keramická dlažba. Existujúce zvislé kanalizačné potrubie sa vymení za potrubie z PVC . Na 4 NP sa vyhotoví demontáž poškodeného potrubia (kanalizačné, vodovodné) a následná montáž nového potrubia z PVC podľa potreby. V sociálnych zariadeniach budú osadené nové zariaďovacie predmety a demontáž a následná montáž nových prietokových ohrievačov s vlastným ohrevom. Povrchová úprava stien a stropov kancelárií, chodieb a sociálnych zariadení bude zrealizovaná novými omietkami a nátermi. Osvetlenie a vnútorné silnoprúdové rozvody, slaboprúdové rozvody V rekonštruovaných kanceláriách a chodbách bude riešená aj nová elektroinštalácia, zásuvky, svietidlá a doplnenie štruktúrovanej kabeláži. Rozvody budú vedené v káblových trasách v podhľadoch , zasekané v drážkach, alebo v plastových lištách. V ostatných priestoroch budú vymenené stropné a nástenné svietidlá. Na budovu bude doplnené fasádne osvetlenie, servisná zásuvka a napájanie posuvnej brány. Elektroinštalácia sa doplní o rozvádzač RK a doplní sa existujúci hlavný rozvádzač. Vykurovanie V rekonštruovaných kanceláriách sa namontujú nové vykurovacie telesá s regulačnými ventilmi, hlavicami a vypúšťacími ventilmi. V sklade sa zrealizujú nové rozvody kúrenia s vykurovacími telesami. Exteriér: Na miestach kde to bude možné sa okolo stavby zhotoví nový okapný chodník. V rámci rekonštrukcie exteriéru sa opraví oplotenie pred budovou stanice CÚ. Výplň plota drevenými doskami sa nahradí plotovkami z kompozitnými doskami s vysokou odolnosťou a dlhodobou životnosťou. Rekonštrukcia zahŕňa aj opláštenie existujúceho vstupu do Haly. Nosnú konštrukciu plášťa budú tvoriť oceľové profily kotvené do existujúcej podlahy a cez dilatačný TT profil do obvodového nosníka a Jakle tvoriace nosnú konštrukciu pre okná. Opláštenie bude navrhnuté z obvodových panelov s vnútornou izoláciou hr. 5,0 cm s povrchovou úpravou, vonkajšia úprava plechu bude polyesterovým lakom Popis rekonštrukčných prác je zrejmý z technickej správy, ktorá je Prílohou č. 5 tejto výzvy. Popis povinností občasného technického dozoru V štádiu realizácie stavby v rozsahu : - oboznámenie sa s podkladmi, na základe ktorých sa pripravuje realizácia stavby, najmä s vypracovanou projektovou dokumentáciou, s obsahom zmluvy a s obsahom stavebného povolenia a iných povolení vydaných pre výstavbu, - odovzdanie staveniska zhotoviteľovi pripraví objednávateľ, - starostlivosť o systematické dopĺňanie dokumentácie, podľa ktorej sa stavba realizuje a evidencia dokumentácie a dokladov dokončených častí stavby, - dodržiavanie podmienok stavebného povolenia a dotknutých orgánov, - predkladanie dodatkov a zmien projektu, ktoré nezvyšujú náklady stavebného objektu alebo prevádzkového súboru, nepredlžujú lehotu výstavby a nezhoršujú parametre stavby ani jej prevádzkové a úžitkové vlastnosti objednávateľovi s vlastným vyjadrením, ako aj predkladanie ostatných dodatkov a zmien a ich prerokovanie s objednávateľom, - bezodkladné informovanie objednávateľa o všetkých závažných skutočnostiach na stavbe, - kontrola čerpania nákladov (vecnej a cenovej správnosti), odsúhlasenie zisťovacích protokolov, súlad s podmienkami zmlúv a ich predkladanie na úhradu objednávateľovi - kontrola tých častí diela, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými a zapísanie výsledkov kontroly do stavebného denníka, - kontrola dodržiavania technologického postupu a kvality prác, ktoré vyplývajú zo schválenej projektovej dokumentácie, zmlúv, technologických predpisov, technických noriem, certifikátov a všeobecne súčasne platných technologických pravidiel a postupov uvedených v odbornej literatúre. - kontrola, či zhotovitelia zabezpečujú doklady o uskladnení a likvidácií stavebných odpadov a prebytočných zemín zo stavby, - podrobný opis predmetu zákazky je uvedený vo výzve
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebný dozor
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 13.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Miesto otvárania ponúk: adresa verejného obstarávateľa
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/496791
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/496791
  • Označenie dokumentu/zákazky: ID 46
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)