Servis a generálne opravy nákladných automobilov TATRA

  Zadávateľ:
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
  Predpokladaná hodnota:
686.546,00 €
  Možnosť prihlásenia do:
15.04.2021 10:04

  Druh postupu:
Nadlimitná zákazka - Verejná súťaž
  Druh zákazky:
Služby
  Dátum odoslania:
15.03.2021
  Dátum zverejnenia:
22.03.2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Petra Hudecová
Telefón: +421 905444029
Email: petra.hudecova@lesy.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.lesy.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Správa lesného a iného majetku vo vlastníctve SR
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Servis a generálne opravy nákladných automobilov TATRA
II.1.2) Hlavný kód CPV
50114000-7
II.1.3) Druh zákazky
Služby
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je oprava a údržba vozidiel v súlade s Nariadením EK 461/2010 autorizovanou opravovňou bez výmeny alebo s výmenou náhradných dielov (originálnych náhradných dielov alebo schválených náhradných dielov verejným obstarávateľom) na motorové vozidlá s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou vyššou ako 12000 kg kategórie N3, N3G značky TATRA ich servis (záručný a pozáručný), v zmysle kategorizácie vozidiel zákona č. 106/2018 Z.z. v znení neskorších predpisov, v podmienkach prevádzky podniku LESY SR š.p. a členení jeho organizačných jednotiek. Servisné práce sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom, výmeny a údržby pravidelne sa opotrebovaných dielov, prípravy vozového parku na TK s cieľom úspešného vykonania kontroly TK a EK.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
686 546,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti: Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 9
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
RSLT Banská Bystrica (vrátane pracovísk Kriváň, Žarnovica)
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
V zmysle rámcovej dohody
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je oprava a údržba vozidiel v súlade s Nariadením EK 461/2010 autorizovanou opravovňou bez výmeny alebo s výmenou náhradných dielov (originálnych náhradných dielov alebo schválených náhradných dielov verejným obstarávateľom) na motorové vozidlá s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou vyššou ako 12000 kg kategórie N3, N3G značky TATRA ich servis (záručný a pozáručný), v zmysle kategorizácie vozidiel zákona č. 106/2018 Z.z. v znení neskorších predpisov, v podmienkach prevádzky podniku LESY SR š.p. a členení jeho organizačných jednotiek. Servisné práce sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom, výmeny a údržby pravidelne sa opotrebovaných dielov, prípravy vozového parku na TK s cieľom úspešného vykonania kontroly TK a EK.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
124 679,38 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie viazanosti ponúk zloženie zábezpeky.
Ostatné informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Pracovisko Beňuš
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
V zmysle rámcovej dohody
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je oprava a údržba vozidiel v súlade s Nariadením EK 461/2010 autorizovanou opravovňou bez výmeny alebo s výmenou náhradných dielov (originálnych náhradných dielov alebo schválených náhradných dielov verejným obstarávateľom) na motorové vozidlá s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou vyššou ako 12000 kg kategórie N3, N3G značky TATRA ich servis (záručný a pozáručný), v zmysle kategorizácie vozidiel zákona č. 106/2018 Z.z. v znení neskorších predpisov, v podmienkach prevádzky podniku LESY SR š.p. a členení jeho organizačných jednotiek. Servisné práce sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom, výmeny a údržby pravidelne sa opotrebovaných dielov, prípravy vozového parku na TK s cieľom úspešného vykonania kontroly TK a EK.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
82 542,97 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie viazanosti ponúk zloženie zábezpeky vo výške 3 000,- EUR.
Ostatné informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Pracovisko Ružomberok
Časť č.: 3.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
V zmysle rámcovej dohody
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je oprava a údržba vozidiel v súlade s Nariadením EK 461/2010 autorizovanou opravovňou bez výmeny alebo s výmenou náhradných dielov (originálnych náhradných dielov alebo schválených náhradných dielov verejným obstarávateľom) na motorové vozidlá s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou vyššou ako 12000 kg kategórie N3, N3G značky TATRA ich servis (záručný a pozáručný), v zmysle kategorizácie vozidiel zákona č. 106/2018 Z.z. v znení neskorších predpisov, v podmienkach prevádzky podniku LESY SR š.p. a členení jeho organizačných jednotiek. Servisné práce sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom, výmeny a údržby pravidelne sa opotrebovaných dielov, prípravy vozového parku na TK s cieľom úspešného vykonania kontroly TK a EK.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
39 597,13 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie viazanosti ponúk zloženie zábezpeky vo výške 3 000,- EUR.
Ostatné informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 4
II.2.1) Názov
RSLT Vranov nad Topľou
Časť č.: 4.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
V zmysle rámcovej dohody
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je oprava a údržba vozidiel v súlade s Nariadením EK 461/2010 autorizovanou opravovňou bez výmeny alebo s výmenou náhradných dielov (originálnych náhradných dielov alebo schválených náhradných dielov verejným obstarávateľom) na motorové vozidlá s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou vyššou ako 12000 kg kategórie N3, N3G značky TATRA ich servis (záručný a pozáručný), v zmysle kategorizácie vozidiel zákona č. 106/2018 Z.z. v znení neskorších predpisov, v podmienkach prevádzky podniku LESY SR š.p. a členení jeho organizačných jednotiek. Servisné práce sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom, výmeny a údržby pravidelne sa opotrebovaných dielov, prípravy vozového parku na TK s cieľom úspešného vykonania kontroly TK a EK.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
128 893,02 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie viazanosti ponúk zloženie zábezpeky vo výške 3 000,- EUR.
Ostatné informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 5
II.2.1) Názov
Pracovisko Margecany
Časť č.: 5.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
V zmysle rámcovej dohody
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je oprava a údržba vozidiel v súlade s Nariadením EK 461/2010 autorizovanou opravovňou bez výmeny alebo s výmenou náhradných dielov (originálnych náhradných dielov alebo schválených náhradných dielov verejným obstarávateľom) na motorové vozidlá s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou vyššou ako 12000 kg kategórie N3, N3G značky TATRA ich servis (záručný a pozáručný), v zmysle kategorizácie vozidiel zákona č. 106/2018 Z.z. v znení neskorších predpisov, v podmienkach prevádzky podniku LESY SR š.p. a členení jeho organizačných jednotiek. Servisné práce sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom, výmeny a údržby pravidelne sa opotrebovaných dielov, prípravy vozového parku na TK s cieľom úspešného vykonania kontroly TK a EK.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
107 824,81 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie viazanosti ponúk zloženie zábezpeky vo výške 3 000,- EUR.
Ostatné informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 6
II.2.1) Názov
Pracovisko Námestovo
Časť č.: 6.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
V zmysle rámcovej dohody
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je oprava a údržba vozidiel v súlade s Nariadením EK 461/2010 autorizovanou opravovňou bez výmeny alebo s výmenou náhradných dielov (originálnych náhradných dielov alebo schválených náhradných dielov verejným obstarávateľom) na motorové vozidlá s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou vyššou ako 12000 kg kategórie N3, N3G značky TATRA ich servis (záručný a pozáručný), v zmysle kategorizácie vozidiel zákona č. 106/2018 Z.z. v znení neskorších predpisov, v podmienkach prevádzky podniku LESY SR š.p. a členení jeho organizačných jednotiek. Servisné práce sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom, výmeny a údržby pravidelne sa opotrebovaných dielov, prípravy vozového parku na TK s cieľom úspešného vykonania kontroly TK a EK.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
31 169,84 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie viazanosti ponúk zloženie zábezpeky vo výške 3 000,- EUR.
Ostatné informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 7
II.2.1) Názov
Pracovisko Krásno nad Kysucou
Časť č.: 7.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
v zmysle rámcovej dohody
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je oprava a údržba vozidiel v súlade s Nariadením EK 461/2010 autorizovanou opravovňou bez výmeny alebo s výmenou náhradných dielov (originálnych náhradných dielov alebo schválených náhradných dielov verejným obstarávateľom) na motorové vozidlá s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou vyššou ako 12000 kg kategórie N3, N3G značky TATRA ich servis (záručný a pozáručný), v zmysle kategorizácie vozidiel zákona č. 106/2018 Z.z. v znení neskorších predpisov, v podmienkach prevádzky podniku LESY SR š.p. a členení jeho organizačných jednotiek. Servisné práce sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom, výmeny a údržby pravidelne sa opotrebovaných dielov, prípravy vozového parku na TK s cieľom úspešného vykonania kontroly TK a EK.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
62 339,69 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie viazanosti ponúk zloženie zábezpeky vo výške 3 000,- EUR.
Ostatné informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 8
II.2.1) Názov
RSLT Bánovce nad Bebravou
Časť č.: 8.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
V zmysle rámcovej dohody
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je oprava a údržba vozidiel v súlade s Nariadením EK 461/2010 autorizovanou opravovňou bez výmeny alebo s výmenou náhradných dielov (originálnych náhradných dielov alebo schválených náhradných dielov verejným obstarávateľom) na motorové vozidlá s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou vyššou ako 12000 kg kategórie N3, N3G značky TATRA ich servis (záručný a pozáručný), v zmysle kategorizácie vozidiel zákona č. 106/2018 Z.z. v znení neskorších predpisov, v podmienkach prevádzky podniku LESY SR š.p. a členení jeho organizačných jednotiek. Servisné práce sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom, výmeny a údržby pravidelne sa opotrebovaných dielov, prípravy vozového parku na TK s cieľom úspešného vykonania kontroly TK a EK.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
89 295,89 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie viazanosti ponúk zloženie zábezpeky vo výške 3 000,- EUR.
Ostatné informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 9
II.2.1) Názov
Pracovisko Smolenice
Časť č.: 9.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
V zmysle rámcovej dohody
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je oprava a údržba vozidiel v súlade s Nariadením EK 461/2010 autorizovanou opravovňou bez výmeny alebo s výmenou náhradných dielov (originálnych náhradných dielov alebo schválených náhradných dielov verejným obstarávateľom) na motorové vozidlá s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou vyššou ako 12000 kg kategórie N3, N3G značky TATRA ich servis (záručný a pozáručný), v zmysle kategorizácie vozidiel zákona č. 106/2018 Z.z. v znení neskorších predpisov, v podmienkach prevádzky podniku LESY SR š.p. a členení jeho organizačných jednotiek. Servisné práce sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom, výmeny a údržby pravidelne sa opotrebovaných dielov, prípravy vozového parku na TK s cieľom úspešného vykonania kontroly TK a EK.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
20 203,28 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie viazanosti ponúk zloženie zábezpeky vo výške 3 000,- EUR.
Ostatné informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona VO v plnom rozsahu, spôsobom podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a/alebo 5 alebo § 152 zákona VO.

Verejný obstarávateľ v súlade s § 32 ods. 3 zákona VO týmto oznamuje potenciálnym dodávateľom, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon proti byrokracii), preto v prípade predkladania dokladov podľa § 32 ods.2 zákona VO je uchádzač povinný predložiť všetky zákonom vyžadované doklady.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.04.2021 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.04.2021 12:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční on-line podľa lehoty uvedenej v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
Miestom on-line otvárania ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzačom, ktorí predložili ponuku verejný obstarávateľ zašle prostredníctvom systému JOSEPHINE najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk zápisnicu z otvárania ponúk obsahujúcu údaje v zmysle §52 ods. 2 zákona o VO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať: Nie
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Súťažné podklady sú verejne prístupné na: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/11273/summary

Ponuky sa budú predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o VO vložením do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/.

Z dôvodu vyhlásenia mimoriadnej situácie Vládou SR v súvislosti s rizikom šírenia vírusu COVID-19 a na to nadväzujúcich opatrení sa verejný obstarávateľ rozhodol, že otváranie ponúk sa uskutoční výhradne funkcionalitou on-line" sprístupnením ponúk bez povinnosti umožnenia fyzickej účasti uchádzačov na otváraní ponúk. Otváranie ponúk sa uskutoční on-line podľa lehoty uvedenej v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani verejné obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako
predpokladaná hodnota zákazky.

Hospodársky subjekt môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods. 6 písm. g) vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Verejný obstarávateľ upozorňuje všetkých uchádzačov alebo záujemcov, že nahlási takéto konanie na Protimonopolný úrad SR.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.03.2021