Interiérové vybavenie učební - Školský nábytok
- Zadávateľ:
- Obchodná akadémia
- Predpokladaná hodnota:
- 6.238,28 €
- Možnosť prihlásenia do:
- 05.06.2023 10:06
- Druh postupu:
- Zákazka s nízkou hodnotou - vestník
- Druh zákazky:
- Tovary
- Dátum odoslania:
- 19.05.2023
- Dátum zverejnenia:
- 22.05.2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Obchodná akadémia
IČO: 31926754
Nábrežie K. Petroviča 1571 , 03147 Liptovský Mikuláš
Slovensko
Kontaktná osoba: Miroslava Macháčová
Telefón: +421 445541288
Email: machacovam@oalm.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://oalm.edupage.org/
IČO: 31926754
Nábrežie K. Petroviča 1571 , 03147 Liptovský Mikuláš
Slovensko
Kontaktná osoba: Miroslava Macháčová
Telefón: +421 445541288
Email: machacovam@oalm.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://oalm.edupage.org/
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Interiérové vybavenie učební - Školský nábytok
II.1.2)
Hlavný kód CPV
39160000-1
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka interiérového vybavenia učební a poskytnutie súvisiacich služieb (ďalej len predmet zákazky). Podrobný opis predmetu zákazky vrátane minimálnych požiadaviek na funkčné a výkonnostné parametre položiek tvoriacich predmet zákazky a informácie o ďalších požiadavkách a súvisiacich službách predmetu zákazky sú uvedené v prílohe č. 1 Podrobný opis predmetu zákazky a podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Súčasťou zákazky sú všetky náklady priamo aj nepriamo súvisiace s predmetom zákazky a všetky ostatné súvisiace náklady uchádzača v zmysle tejto Výzvy t. j. balné, dovoz tovaru a montáž nábytku.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
6 238,28
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
SK03
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
sídlo verejného obstarávateľa
II.2.4)
Opis obstarávania
Policová skriňa na techniku so zámkom 2 ks
Regálová skriňa s celoplošnými dverami 5 ks
Dvojmiestne žiacke lavice s dvomi držiakmi na počítače 10 ks
Jednomiestny kancelársky stôl s uzamykateľným priestorom 15 ks
Rokovací stôl 2 ks
Regálová skriňa s celoplošnými dverami 5 ks
Dvojmiestne žiacke lavice s dvomi držiakmi na počítače 10 ks
Jednomiestny kancelársky stôl s uzamykateľným priestorom 15 ks
Rokovací stôl 2 ks
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
6 238,28
EUR
bez DPH
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Identifikácia projektu: kód projektu ITMS2014+: 312011AGY1
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona - musí byť oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky v súlade s prvou vetou, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný.
Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.
Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok:
nevyžaduje sa
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
nevyžaduje sa
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.06.2023 10:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.05.2023